2019-03-17, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Men likväl gick han in i en moske och sköt ihjäl obeväpnade, oskyldiga, kvinnor och barn.

Yeah, he is truly macho!

Jag säger som en vän som är assyrier . "det finns inga oskyldiga där, dom är alla muslimer"
Citera
2019-03-17, 12:48
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Nån som har kollen? Var kommer Pewdipie in i asets förvrängda värld?

Sökte du ens i tråden innan du postade? Finns ganska många inlägg som tar upp det, bla ett jag skrev bara en sida bak.

https://www.vox.com/culture/2019/3/16/18266930/christchurch-shooter-manifesto-memes-subscribe-to-pewdiepie
Citera
2019-03-17, 12:49
Bannlyst
Muslimens övertagande av andras länder sker genom massfödande, vilket är roten till problemet och orsakar spänningar och instabilitet.
För eller senare reser sig någon för att göra något åt problemet.
Brent Tarrents agerande syftade till att uppmärksamma problemet som etablissemanget har blundat för.

Citat:
Att inte kunna fördöma detta terrorattentat klart och tydligt är bara pinsamt.

Att hänvisa till vad muslimer gjort innan är en usel förklaring.

Då kan ju muslimer likväl hämnas döda barn i detta dåd och hjulet goes on and on.

Är några ansvariga är det ansvariga politiker. Att mörda oskyldiga civila, kvinnor och barn kan endast white trash och islamister försvara.
Citera
2019-03-17, 12:50
Medlem
nidbilds avatar
Mördaren har alltså hyllat det icke mångfald kommunistiska landet Kina?
Citera
2019-03-17, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Mördaren har alltså hyllat det icke mångfald kommunistiska landet Kina?

Kina vet vad muslimer är för typer och gör sin del för att minska hotet.
Citera
2019-03-17, 12:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
https://minfil.com/h4G3sfx8b2/B4576547-F0A3-476A-B81A-99A35AC1D8FE_jpeg

Dom lämnade kvar honom för att själva kunna fly. What the fuck.

Nej, escaped i detta fall betyder undkom.
Fadern och brodern spelade döda,men treåringen blev rädd och sprang iväg, istället för att spela död som de andra.
Senast redigerad av cece123 2019-03-17 kl. 13:27.
Citera
2019-03-17, 13:02
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Då kan ju muslimer likväl hämnas döda barn i detta dåd och hjulet goes on and on.

Är några ansvariga är det ansvariga politiker. Att mörda oskyldiga civila, kvinnor och barn kan endast white trash och islamister försvara.

Man kan väl samtidigt fördöma attacken och erkänna det faktum att det är långt vanligare med musselmaner som GM. Hjulet kommer oavsett rulla vidare då islam har mord i sin ideologi.
Citera
2019-03-17, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Jag tycker han ser hård ut, som en US Marines. Tuff och vältränad, definitivt ingen cuck eller fjolla.

Tuff och vältränad. Ok. Då skulle han allt utmanat dom radikala musslornas ledare på envig och kanske stupa som en man. Nu kommer han att dö som en fitta.
Citera
2019-03-17, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det är bara en av 133 attacker de senaste trettio dagarna. Du själv är ju så jävla ointresserad av muslimsk terrorism att du inte ens har koll på hur många attacker som faktiskt sker eller hur många som faller offer för den. Det enda som intresserar dig är denna attack, bara för att förövaren är vit och offren är muslimer. Att muslimer gruppvåldtar europeiska barn på löpande band och bedriver folkmord på kristna är inte så intressant.

Eller hur! Snubben är ju solklart en muslim som tycker att det är okej att skända/våldta/avrätta kristna och sprida bögpropaganda men snackar du om profeten Mohammed eller hans horiga/håriga dotter Fatima så tar det hus i.. Mecca.

Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Kan du inte lägga upp lite bilder på de 10 döda barnen i Nice också? De som blev söndermanglade av en muslim i en lastbil.
Eller kanske lite bilder på gruppvåldtagna vita flickor? Eller misshandlade vita pojkar? Eller varför inte några tortyrbilder från Bataclan?

Muslimerna har kommit till våra länder och det ovanstående är vad de gör med oss och våra barn.

Det ska inte ens finnas några moskéer på Nya Zeeland eller i resten av västvärlden. Där är problem nummer ett.

Hade jag varit muslim så hade jag skrikit "Masha Allah" men nu är jag ju inte det då jag vräker i mig bacon och tycker att griskultingar är söta.Är en döpt ateist! Men jag håller med dig helt i det du skriver så på den där smygisen!
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Personligen hatar jag terrorister!
(Är inte HBTQ:are utan min bild är förbjuden i Ryssland därför valde jag den....)

Du hatar terrorister vilket vi alla gör, även de "normala/civiliserade" muslimerna. Den kategorin hamnar du dock inte under eftersom du vet att det är "haram" att var muslimsk bög och därför flydde du ditt hemland till Sverige. Så din profilbild har inget med Ryssland att göra utan det handlar om att här på FB tror du att man är helt anonym, men så är det inte.
Senast redigerad av 4nd3r50n 2019-03-17 kl. 13:37.
Citera
2019-03-17, 13:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Har "Muslim Rage Boy" uttalat sig än?
Citera
2019-03-17, 13:13
Medlem
Citat:

Muslimer har ingen moralisk rätt att hämnas någonting i våra länder. När de befinner sig i vita länder så är de ju inkräktare, ockupanter och en fientlig och konkurrerande folkgrupp som har kommit till de vita folkens länder.

Sen kommer de ju givetvis att "hämnas" men de utsätter ju oss redan för terrordåd hela tiden, gruppvåldtäkter på löpande band, mord, misshandel osv så det gör nog ingen större skillnad.

Skytten på Nya Zeeland vill ju dock uttryckligen att muslimer ska hämnas och begå ännu mer terror mot vita. Han vill ju kicka igång en våldsspiral och mer intensiv konflikt mellan olika parter. Han skriver om detta i sitt "manifest". Breivik var inne på samna tankegångar. Förutom att hetsa muslimer och andra rasfrämlingar till att begå ännu mer brott mot vita än vad de redan gör av automatik så vill både Tarrant och Breivik att det anti-vita systemet ska öka sitt förtryck av vita, vilket de hoppas ska leda till att fler vita gör revolt.

Detta resonemang kallas för "spänningens strategi" och har använs och förespråkats både av vänster- och högerradikala. Fascister och kommunister i Italien och RAF i Tyskland, ETA i Baskien/Spanien tillämpade denna strategi. Dock så har "spänningens strategi" aldrig riktigt lyckats och det blev inte som de olika grupperna hade trott och hoppats.

Det är alltså högst tveksamt om såna här politiska terrordåd i enlighet med teorierna om "spänningens strategi" leder till de resultat som terroristerna önskar.
Citera
2019-03-17, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Man kan väl samtidigt fördöma attacken och erkänna det faktum att det är långt vanligare med musselmaner som GM. Hjulet kommer oavsett rulla vidare då islam har mord i sin ideologi.

Vem fan bryr sig om vilket som är vanligast???? Lika jävla idiotiskt vilket som. 9/11 är väl inget i jämförelser med hur många oskyldiga USA dödat i Mellanöstern. Men vad har dt för betydelse, lika jävla vidrigt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in