2019-03-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Ingen som vet hur det snacket går på dom lokala pubarna är Nya Zeeland etc? Är många nya zelendare arbetskamrater med muslimer osv?

Varför är du så intresserad av detta? Det är väl ungefär som i Sverige. Men någon absolut statistik på det lär du aldrig få.
Senast redigerad av climasol 2019-03-16 kl. 23:57. Anledning: fel
Citera
2019-03-16, 23:55
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag anser inte att man är en idiot för att man fördömer ett terrordåd med 50 döda, inklusive barn. Jag tror att de allra flesta som fördömer detta terrordåd, också fördömer flertalet andra dåd.

Inte på forumet i alla fall.
Citera
2019-03-16, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jo, det stämmer. Jag har inte sett dig fördöma terrordådet i Stockholm eller andra terrordåd riktade mot västerlänningar. För det passar inte din agenda, ditt lilla fanskap. Du har även tagit tydlig ställning för de "moderata rebellerna" i Syrien d.v.s. Isis och liknande grupper. Det skulle inte förvåna mig om du bokstavligen grät när de ryska trupperna gick in i Syrien.

Nya Zeeland grundades för övrigt av australier och de kulturella och genetiska skillnaderna mellan länderna är minimala. Så du kan sluta upprepa mantrat "utomlands" som en aspie. Ok?

Det finns så många människor i världen att tycka synd om. Personer som på normal arbetstid hänger i ökända terroristmoskéer hamnar långt ned på den listan.

Du skiter naturligtvis i dem. De är bara ett verktyg för psykopater som dig.
Det är väl klart som fan att folk fördömer terrordåd riktade mot västerlänningar också.
Men inte fan sitter man och försvarar terrordåd som detta med 50 oskyldiga personer döda för det.

Vad är det för logik ni har? Ni målar upp det så otroligt svartvitt. Ni verkar tro att om man fördömer detta terrordådet, då kan man omöjligen fördöma de övriga terrordåden?

Vad sägs om att fördöma ALLA terrordåd på oskyldiga personer?
Senast redigerad av balditroNN 2019-03-17 kl. 00:00.
Citera
2019-03-16, 23:58
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Jag lät min fru titta på filmen. Hon ville se hela, trots att jag avrådde henne från det. För att jag mått dåligt efteråt.. Mådde på riktigt illa. Hatar när oskyldiga dör.
Efter att hon sett den sa hon att det var sjukt att någon kan vara så grym. Att gå tillbaka och skjuta på redan liggande är fucking sjukt.. Håller med henne.
Sen sa hon att det "kanske är karma" på grund av alla terrorhandlingar som muslimer utsätter "infidels" för.
Har svårt att argumentera mot..

Dumpa henne direkt. "Karma" är nr1 bullshit och nr2 personligt. Ska jag komma och döda din lilla slampa med motivering karma Niklas Eliasson serievåldtäktsman. Fråga din mentalt efterblivna brud det och återkom.
Citera
2019-03-16, 23:59
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jo, det stämmer. Jag har inte sett dig fördöma terrordådet i Stockholm eller andra terrordåd riktade mot västerlänningar. För det passar inte din agenda, ditt lilla fanskap. Du har även tagit tydlig ställning för de "moderata rebellerna" i Syrien d.v.s. Isis och liknande grupper. Det skulle inte förvåna mig om du bokstavligen grät när de ryska trupperna gick in i Syrien.

Nya Zeeland grundades för övrigt av australier och de kulturella och genetiska skillnaderna mellan länderna är minimala. Så du kan sluta upprepa mantrat "utomlands" som en aspie. Ok?

Det finns så många människor i världen att tycka synd om. Personer som på normal arbetstid hänger i ökända terroristmoskéer hamnar långt ned på den listan.

Du skiter naturligtvis i dem. De är bara ett verktyg för psykopater som dig.

Du måste ta dig i kragen och posta lite i tråden om vad du tycker om att en Nazist, år 2019, avrättar 49 personer, bara för att han tycker de tillhör fel religion?

Syed Jahandad Ali, 34 Avrättad i moskén..
https://pbs.twimg.com/media/D1yeboQWkAQ7wM8.jpg

(Dags för dig att kolla medicineringen... Jag har inte haft några åsikter om Syrien!! Då jag inte är speciellt insatt i det området.. Tror jag endast postat om Syrien var en fråga när det blev lite hett mellan Iran och Israel och fick svar på min fråga.. Fast rätt trevligt att du tror att du har kolla på mig blir lite rörd!)
Senast redigerad av 0rganet 2019-03-17 kl. 00:03.
Citera
2019-03-17, 00:00
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag har belyst muslimsk terrorism i tio år. Jag har ofta påtalat att det sker flera muslimska terrorattacker om dagen. Få verkar bry sig. Men nu vaknar alla till liv helt plötsligt, när förövaren är vithyad.

Jag pissar fullständigt på dina ord. Börja med att länka tråden och nyheten om de döda kristna i ett muslimskt land någon dag sedan? Du tog ju upp det. Det skulle du väl aldrig göra utan underlag? Jag skiter i vad du har att säga och påstå att du gjort. Jag tror inte på dig. Vilken byfåne skulle göra det?!

Sluta spela offer och utge dig för att vara oroad över världens kristna för din falskhet lyser igenom. Du är en missnöjd individ som är hatförgiftad, möjligen har det gått så långt att du inte ens längre vet vad du egentligen är eller skulle kunna vara. Om du nu bryr dig om kristna, vad gör du för de kristna palestimierna som i princip är redan utplånade? Vänta fu kommer säga att det är deras muslimska landsmän som orsakat den flykten. Inte Israel. Där går din trovärdighet åt helvete ich din riktiga agenda lyser igenom. Hat enbary. Lilla tönt.
Senast redigerad av VWazz 2019-03-17 kl. 00:06.
Citera
2019-03-17, 00:02
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Varför är du så intresserad av detta. Det är väl ungefär som i Sverige. Men någon absolut statistik på det lär du aldrig få.

Därför att det är ganska intressant om det existerar nån konflikt mellan muslimer & lokalbefolkningen med tanke på det som hänt el om det kanske är så att detta hänt just därför att muslimer från början är hatade där. Skulle det komma in ett mindre gäng muslimer i Ungern tror jag ex att dom skulle få rejält med stryk ganska snabbt.

Sen är jag inte säker på att landssorg råder bara för att en nyligen beslöjad minister säger detta.

Dvs att på riktigt få förstahands info från några röster på plats säger mer. Men det kan mycket väl vara så att han kom från nån liten sekt osv utan egentlig koppling till samhällsströmmar osv.
Citera
2019-03-17, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Ja det är ju intressant, hur Fan skulle sidorutan gå. Sönder av det kastade tomma hagelgeväret, om skytten redan hade skjutit sönder det?

Finns ju flera sidofönster. Matande troll. Hinner inte med i den här tråden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Jag lät min fru titta på filmen. Hon ville se hela, trots att jag avrådde henne från det. För att jag mått dåligt efteråt.. Mådde på riktigt illa. Hatar när oskyldiga dör.
Efter att hon sett den sa hon att det var sjukt att någon kan vara så grym. Att gå tillbaka och skjuta på redan liggande är fucking sjukt.. Håller med henne.
Sen sa hon att det "kanske är karma" på grund av alla terrorhandlingar som muslimer utsätter "infidels" för.
Har svårt att argumentera mot..
Detta tar nog priset för det dummaste jag har läst.

Så enligt henne är det karma att 49 oskyldiga personer, därbland barn, dödas för att några idiot extremister som delar deras religion är terrorister?
Citera
Medlem
Såg många överlevare i andra attacken.

Det var väl inte samma person som utförde andra? För i den första attacken så pepprades alla till döds.
Citera
2019-03-17, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag har belyst muslimsk terrorism i tio år. Jag har ofta påtalat att det sker flera muslimska terrorattacker om dagen. Få verkar bry sig. Men nu vaknar alla till liv helt plötsligt, när förövaren är vithyad.

Vaknar till liv bara för han är vit? Folk vaknar till liv vid tillfällen där extrema fall händer, även när förövaren har en annan hudfärg än vit och begår terror såsom Stockholm, Nice, Paris osv.

Problemet är att vissa terrorattacker i Mellanöstern uppmärksammas inte lika mycket som i dessa extrema fall. T. Ex. har du massa skolskjutningar i USA där förövaren är vit men den uppmärksammas inte mycket i media.

Lägg av med dessa skitsnack att sätta på dig offerkoftan och säga att detta är bara stort för att förövaren är vit.
Citera
2019-03-17, 00:05
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Jag pissar fullständigt på dina ord. Börja med att länka tråden och nyheten om de döda kristna i ett muslimskt land någon dag sedan? Du tog ju upp det. Det skulle du väl aldrig göra utan underlag? Jag skiter i vad du har att säga och påstå att du gjort. Jag tror inte på dig. Vilken byfåne skulle göra det?!

Det är bara en av 133 attacker de senaste trettio dagarna. Du själv är ju så jävla ointresserad av muslimsk terrorism att du inte ens har koll på hur många attacker som faktiskt sker eller hur många som faller offer för den. Det enda som intresserar dig är denna attack, bara för att förövaren är vit och offren är muslimer. Att muslimer gruppvåldtar europeiska barn på löpande band och bedriver folkmord på kristna är inte så intressant.
Senast redigerad av deadset 2019-03-17 kl. 00:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in