2019-03-16, 20:49
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Sett denna bilden på honom? Tror inte du är snyggare än någon av dom tjejerna.

https://kiwifarms.net/attachments/f4...98-jpg.696520/

Han är knappast någon incelsnubbe.
nja, av döma av häktningsbiulden så är han ju i varje fall extremt kort, nåt han säkert kan ha haft komplex för. sen vet inte jag vad foton med tjejer ska bevisa.
Citera
2019-03-16, 20:51
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Bah, Löfven kommer stå med öppna armar och bjuda in dem utan att ens be dem raka bort skägget...blir nog finmiddag också på skattebetalarnas bekostnad skulle jag tro.
Fan jag skulle tågluffa inom Europa snart, blir nog att lägga detta på hyllan. Det kommer finnas så in i helvete mycket tunga vapen på varje jäkla tågstation i Europa året ut...tack för det

Ja (suck) helt troligen.

Vi har haft dåd förr och att jag uppskattar att dem gaddar upp sig nere i Europa.

Det är helt rätt och har aldrig känt mig besvärad utan tvärt om trygg då det är för vår skull.

Två gånger har jag sett hur dem tar krångelmakare, en blatte vände dom upp och ned på nere i Frankrike och så en turist i Spanien som gjorde Hitler mustaschen fy fan att dom spöade den fete grisen till att han höll käft och uppförde sig, han gick grinandes igenom gaten.

Mot oss alla andra hur trevliga som helst och att så ska det vara.
Citera
2019-03-16, 20:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
nja, av döma av häktningsbiulden så är han ju i varje fall extremt kort, nåt han säkert kan ha haft komplex för. sen vet inte jag vad foton med tjejer ska bevisa.

Förmodligen hade han en kort snopp..ser fram emot mer info om honom.
Mitt intryck är att han är en enstöring, i den bemärkelsen att han k a n
ha ytliga relationer till folk, men är rätt ensam för övrigt.
Citera
2019-03-16, 20:57
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Att han poserar med tjejer är inget bevis för att han legat med dem...

Ser fram emot mer information om honom.
Om han hade ö h nära kompisar etc,hittills har folk bara känt honom ytligt.

Ja, tjejerna är säkert snyggare än både dig och mig och våra polare, tillsammans.

Du har aldrig varit i Australien va? Average skulle jag säga. Unga och snygga.
Citera
2019-03-16, 20:58
Medlem
Märkte just att vid 10:55 i videon nere i vänstra hörnet ser man ena snubben med vit tröja på sig i högen röra på sin arm, han låtsas alltså vara död och överlever attacken verkar det som?
Citera
2019-03-16, 20:59
Medlem
Repatrieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Inget våld hade behövts om renodlade nationalister hade styrt. Mussarna hade skickats hem och politikerna dömts i domstol för krigsrätt de som öppnat gränserna. Och de mussar som inte fogat sig för vårt självbevarande hade tvingas till det. Politikerna är givetvis mest ansvariga för soppan, och de allra mest ansvariga är de som har korrumperat våra politiker och styr dem för sina egna intressen, behöver jag nämna en viss etnisk semitisk grupp som har sin hand allt som oftast i syltburken.

Ända sedan den goda sidan förlorade WW2, har dessa intressen lobbat för dagens globohomokultur. (massinvandring, HBTQ,feminism, kränkhetskultur, censur etc)

För att besvara din fråga, ja ingen politiker som uttalat sitt stöd för dagens massinvandring ska komma undan, de är ytterst ansvariga.
Men vad är den långsiktiga strategin med en sån här attack? Att eskalera konflikten eller att få muslimerna att begripa att de inte är välkomna i vår del av världen? För att uppnå det senare målet måste man gå väldigt långt, muslimer är ju vana vid våld och terror i skithålen de kommer från, det skall mycket till för att de skall förmås återvända frivilligt, dessutom är de här på vad de tror är ett erövringståg. Ur ren hämndsynpunkt hade en attack mot politikerna, regimjournalisterna och globalisterna bakom dem varit betydligt begripligare tänker jag (islamisten är oftast inavlad och sedan barnsben indoktrinerad). Om gärningsmannen är resultatinriktad måste syftet rimligtvis vara att omstörta systemet. I våra psuedodemokratier görs detta nog bäst genom att man lyckas väcka massorna av västerlänningar inför det pågående folkmordet på oss.
Citera
2019-03-16, 21:00
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Må vara iskall, vet att TUSENTALS Svenskar känner exakt likadant.
Sett videon känner ingenting, helt tomt..

Det sjukaste är att styrande politiker inte heller känner något.
De kommer inte att göra ett skit för att stoppa utvecklingen.
De vet att det kommer inträffa fler attacker men de bryr sig inte.
Citera
2019-03-16, 21:00
Medlem
Stones avatar
Om vi inte är överraskade av det som sker med högerextrema massmördare och jihadistiska massmördare så kan vi vara säkra på att det kommer bli värre. Det kommer inte lugna ner sig.
Citera
2019-03-16, 21:01
Medlem
WatchDoges avatar
Jag har försökt följa tråden, men lyckas inte, så jag frågar:
Har det nämnts något tidigare i tråden om att åtminstone två av barnen som uppges vara döda, är försvunna? Och flertalet vuxna uppges också vara saknade/försvunna.
En treårig pojke, och en 13-årig pojke - https://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=12213358

Hur fan kan de försvinna om de antas vara döda?
Har någon muslimsk pederast utnyttjat tillfället och snott med sig två barn?
Eller har de inte kunnat bli identifierade kanske?
Citera
2019-03-16, 21:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
..förstår inte vad du vill med ditt inlägg..?
Såg både liveleak filmen i morse samt manifestet..vad är det i mitt inlägg som är fel..?

Det felaktiga i ditt inlägg var:

- Att det skulle vara bekräftat att det utförts av flera personer. (Allt tyder på att det var en person.)

- Att man inte kan dra några slutsatser om motivet. (GM är tydlig med att motivet är att det var riktat mot muslimer, då han inte anser att de har i NZ att göra. Typ så.)
Citera
2019-03-16, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Du har aldrig varit i Australien va? Average skulle jag säga. Unga och snygga.

Alla i Australien är unga och snygga?

Du gör bort dig lite?

GM var snygg även objektivt sett. Personlig tränare i många år. Ett s.k. ”fitness freak”.

Han tränade även fattiga ungdomar gratis via sitt gym.
Citera
2019-03-16, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Stulna/lånade pengar

Jag tror inte det. Han jobbade som personlig tränare(gratis enligt vissa källor för att hjälpa de) samt tjänade en hel del pengar på bitcoin-spekulation dessa pengar gjorde så han kunde resa jorden runt väldigt länge utan att arbeta. Då borde han ha råd med ett vapen. (Även om en sådan CZ-tacticals (?) kostar uppemot 100 000:- )

Det var i när han reste runt i Frankrikes mindre städer som han radikaliserades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in