Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Du Develi var en av dem som skitade ner trådens försök att få fram korrekta fakta.
Du försökte få det till att Hanna kunde suiciderat genom att samtidigt strypa och kväva sig själv - rena dumheter.
Du försökte också påstå att Stehlitz hade rätt, genom att om och om igen citera Stehlitz. Vi vet idag att denne påhittade sanningssägare hade fullkomligt fel kring en så viktigt uppgift som att Hanna skulle skrivit avskedsbrevet för hand.
Du häcklade dessutom mig och mina helt korrekta uppgifter kring mina samtal med polisens talesperson EG W och ansvarig jurist A-C A - uppgifter som du lätt kunnat kontrollera hellre än att spy galla över.
Du har bidragit till att vi alla inte kunnat diskutera öppet kring de korrekta fakta vi haft för du har hela tiden lagt grus i diskussionen med dina felaktiga påståenden och aggressiva attityd.
Hur många andra fall och pseudopsykologiserande du än postat textmassor om - i Bjärredsfallet har du haft en faktaresistent hållning. Det hjälper inte att du hugger efter andra postare.
Saken är den att S kom med fakta som diskuterats visa sig vara trovärdig - planering sen hösten.
Det var vad som betonades. Även rätt när vi jämför med Moas barnvakt om regelbundna besök.
Det var mer rätt än asexualitet, inget avskedsbrev och Sertralin det.
Eller alternativmedicinska intyg från Tyskland för att bedra skolan. Ingen diagnos ME. Missan och rockkungen.
Ja, jag kommer fortsätta ifrågasätta dina uppringningar eftersom du med frenesi uppger Oskar ha mördat alla tre.
Gällande att strypa sig själv är det din kompentens jag ifrågasatte eftersom du påstod att det inte var möjligt. Det är med andra ord väldigt konstigt att som läkare och obducent påstå att man tappar greppet av en reflex.
Det är med andra ord möjligt att ta livet av sig på detta sätt.
Fortsättningsvis har jag konstant betonat att hur de dog inte är mitt huvudsakliga intresse. Jag är inte ett dugg intresserad av din klappjakt på Oskar eftersom du har fel och båda har gemensamt beslutat att avsluta sina liv och döttrarnas.
Däremot har jag trott att hon försökt suicidera på egen hand. Nu verkar han ha assisterat den du med frenesi försöker fria från skuld.