2019-03-16, 08:48
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Sorry! Jag djupanalysera inte alla inlägg som produceras på Flashback..:-) MENA invandringen är en den största cancer böld som västvärlden har drabbas av. Under kalla kriget hade vi kommunismen som en klara fiende, men då fanns hjältar som Joseph Raymond McCarthy och andra mekanismer som jobbade på att utrota den inhemska fiende.

Men idag släpper vi in fiende i våra länder, låter dem utgöra ett hot plus att vi har en släpphänt gränskontroll, så myndigheternas förmåga att rensa samhället på illegala invandrare är blygsam. Terrordådet på Drottninggatan är ett resultat av hur man hetsarna massorna i Fittja och Söder moskén, den som fick betala för detta vara Ebba 11 år.
Ingen fara - jag förstod att du kanske missade min innebörd fast vi håller med varandra.

Ja, med vänsterblivnas öppna gränser har vi fått alla problemen som man som barn bara såg på utrikesnyheterna. De beter sig så här överallt där de är och ändå skyller de på oss.
Man har ju läst om hur radikala muslimer promenerar runt helt öppet och värvar på både undomsgårdar och moskér. Och det går tydligen lätt för extrema muslimer har ökat drastiskt
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ng7BVB/rapport-radikal-islamism-har-tiodubblats-i-sverige
Ändå är det folk som vägrar fatta att dådet i Nya Zeeland var en response till vad som händer och hur fega politiker vägrar befatta sig med problemen de skapat.
Citera
2019-03-16, 08:49
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mithrandil
Bara det att din sanning skapar moské-skjutare, skol-svärdmän, ungdomsmassmördare.

Din sanning mördade Ebba och iscensatte slakten på Bataclan där vita européer fick sina penisar avskurna medan de låg skottskadade på golvet, där muslimer skar sönder vaginor med kniv på sårade fransyskor som skjutits men inte avlidit av kulorna.

Det är hit mångkulturen och folkutbytet tagit oss.

Vad vill du göra för att vända denna trista utveckling?
Citera
2019-03-16, 08:50
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Dags för love demonstration på plattan nu?
Lugn det kommer, komplett med inbussade "utsatta" utanförskapare, jättetuff hiphop, Steffe Löfven och tafsande hazarer förstås.
Citera
2019-03-16, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9z
Häng inte upp dig på det. Ordvalet soldat i sammanhanget bör väl likställas med Frälsningsarmén hos oss.
HAHAH är du säker på det? Samma som här 🤣
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Blodyx
Din sanning mördade Ebba och iscensatte slakten på Bataclan där vita européer fick sina penisar avskurna medan de låg skottskadade på golvet, där muslimer skar sönder vaginor med kniv på sårade fransyskor som skjutits men inte avlidit av kulorna.

Det är hit mångkulturen och folkutbytet tagit oss.

Vad vill du göra för att vända denna trista utveckling?

Jag är inte dum nog att "ha en sanning" utan betraktar världen empiriskt. Att inneha en barnsligt förenklad uppfattning om hur världen fungerar är idotiskt, och fruktansvärt enkelt att slå hål på.

Att hävda att jag har en sanning och att denna sanning på något sätt bidragit till att en galen uzbek eller georgier utför hemskheter är inget annat än fullständigt idiotiskt - du har övergivit all form av rationell retorik.
Citera
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Bara det att din sanning skapar moské-skjutare, skol-svärdmän, ungdomsmassmördare.

Talar du bara om muslimska offer och vita gärningsmän? Bara det som stör dig? Inte islam som dödssekt och dess följare som våldtar och mördar på global skala varje dag?
Citera
2019-03-16, 08:53
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Nej, verkligen inte - kan du ens förstå grundläggande grammatisk syntax?

Du och din hetsande retorik är det som skapar radikalisering i samhället - inte politiker. Politiker är inte en syndabock som man på rtt ovetenskapligt sätt kan skylla allt på. Du får stå gör din retorik och förstå vilket pussel du lägger i akten.
HAHA Vad svagt.
Gå du till din moske där man har vapengömmor och predikar hat mot väst. Ställ dig upp och tala om för alla att ni ska packa ihop och åka hem. För stackars er som bor i ett sådant hemskt land som sekulära kristna Sverige som inte vill konvertera. Inte undra på att ni så lätt blir radikaliserade.
Sprid budskapet till muslimer i andra kristna länder som hatar kristna och som inte vill leva som vi gör i väst. Vi har inte bett er komma - åk hem. Eller sluta böla.
Citera
2019-03-16, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stones3232
Som vanligt ett löst antaganden "tippar på 60 %". Ärligt, kom igen nu. Varje människa som tycker om terrorattentat är helt själva sjuk i huvudet och behöver seriöst uppsöka vård oavsett vilken typ av terrorism det är.
Fast om kollektivet tycker så då är det väl normen, och då behöver man intr söka vård för alla andra är ju galna, inte en själv
Citera
2019-03-16, 08:54
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Jag är inte dum nog att "ha en sanning" utan betraktar världen empiriskt. Att inneha en barnsligt förenklad uppfattning om hur världen fungerar är idotiskt, och fruktansvärt enkelt att slå hål på.

Att hävda att jag har en sanning och att denna sanning på något sätt bidragit till att en galen uzbek eller georgier utför hemskheter är inget annat än fullständigt idiotiskt - du har övergivit all form av rationell retorik.

Så, vad vill du att vi ska göra för att fasorna på Drottninggatan och Bataclan inte upprepar sig?
Citera
2019-03-16, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Talar du bara om muslimska offer och vita gärningsmän? Bara det som stör dig? Inte islam som dödssekt och dess följare som våldtar och mördar på global skala varje dag?

Som en vanlig rationell människa försöker jag inte gå på den idiotiska retoriska fällan "relativisering" där jag börjar prata om händelser utanför mitt specifika samtalsämne för att på något idiotiskt sätt rättfärdiga mitt argument - som du klart och tydligt gör i frågeform.

I diskussioner om ISIS pratar jag om ISIS. I diskussioner om radikaliserade högerextremister pratar jag om radikaliserade högerextremister och dess ursprung - man håkler dessa separat för att inte förvirra. Kan du förstå detta?
Citera
2019-03-16, 08:56
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Har du missat att muslimen anser att muslimera är oskyldiga till allt vi läser om dagligen i media. Det är ju någon som skrivit något dumt på nätet som gjort dem radikaliserade och är nu ute och bränner bilar, slåss och våldtar dagarna i ända.
De har ingen självkritik eller eget ansvar trots att det gör samma saker i sina hemländer som de påstått sig fly ifrån.
Citera
2019-03-16, 08:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Blodyx
Mångkultur och massinvandring är ett elitprojekt påtvingat ovanifrån utan demokratisk förankring och legitimitet. Om vita män radikaliseras av verkligheten och denna djupa orättvisa så må det vara hänt. Verkligheten är vad den är och kanske bör både politiker och hjärntvättade svenskar tänka till ett extra varv kring vad folkutbytet för med sig i termer av instabilitet och friktion.

Vi är bara i början av denna process där det mångkulturella experimentet nu övergår till en fas av öppen konflikt och terror, detta hade kunnat undvikas om politikerna lyssnat på de vita folken.

Vem vet, kanske Terrent får rätt? Om trettio år är han kanske en frihetshjälte.

Citat:
Precis samma retorik som Nordens ärketerrorist Brevik för...

Och??? Det spelar ju ingen roll. Erik.Blodyx har ju helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in