2019-03-15, 23:39
Medlem
Videon | TheYNC.com

Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Brenton Tarrant tillhör samma skrot som Anders Behring Breivik, Rakhmat Akilov etc.

De som vill se livestreamen, är det bara för att ni är nyfikna, eller för att en del kanske blir kåta eller vem faan vet vad av det?

Jag kan erkänna att jag inte blev ledsen när jag såg klippet. Satt på jobbet bredvid 2 muslimer under lunchen som hörde ljudet från min dator och dom frågade; -Är krig? -Ja, svarade jag och klappade händerna när han sköt han som försökte springa iväg som en råtta. Det värsta av allt är att han som frågade faktiskt umgicks med Rakhmat Akilov i Vårberg.

Man brukar säga att pengar är roten till all ondska, men jag tycker att religionen är det största problemet.
Senast redigerad av 4nd3r50n 2019-03-15 kl. 23:50.
Citera
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Brenton Tarrant tillhör samma skrot som Anders Behring Breivik, Rakhmat Akilov etc.

De som vill se livestreamen, är det bara för att ni är nyfikna, eller för att en del kanske blir kåta eller vem faan vet vad av det?

I mitt fall, för att njuta av muslimers lidande. Ett lidande som muslimer låtit oss andra uppleva i 1400 år pga deras hat.

Inget fel med det. Hjälten gjorde min dag, hela min helg faktiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Ska man ens kalla skiten för manifest? Propaganda och ”fälla för journalister”.

Norska barnamördaren skrev över 1000 sidor. Fick den här nollan ihop 70?

Att det skulle vara "propaganda och fälla för journalister", är propaganda från journalister och desinformationsbloggen "Bellingcat" (tidigare "Brown Moses").
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Vet man vad för psykofarmaka han använde sig av ännu? Står det i manifestet också?
Senast redigerad av Browndawg 2019-03-15 kl. 23:43.
Citera
2019-03-15, 23:40
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Jag har också tänkt på det. Han borde ha dragit några skott genom dörrarna åtminstone.

Inne fanns runt 300 mussar men han gick inte in till något sidoutrymme . En grov miss. Han kunde lätt ha slagit ABBs rekord annars.
Citera
2019-03-15, 23:40
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:

För min egen del var det för att försöka förstå vad som hände och hur han agerade. Helt enkelt försöka förstå hur sådant här uppstår och hur en individ agerar i en sådan situation, baserat på den info han lade ut på twitter den 12'e mm
Citera
2019-03-15, 23:42
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
För min egen del var det för att försöka förstå vad som hände och hur han agerade. Helt enkelt försöka förstå hur sådant här uppstår och hur en individ agerar i en sådan situation, baserat på den info han lade ut på twitter den 12'e mm

Vad la han ut den 12:e?
Citera
2019-03-15, 23:42
Medlem
Har någon hans playlist?
I början av videon när han kör till moskeen låter det som serbisk musik.
Vet någon artisten?
Citera
2019-03-15, 23:43
Medlem
Någon som har någon aning om vad sannolikheten att dödsfall ökar är?
Citera
Medlem
gregersnegrers avatar
Citat:

Nej, Akilov var en invandrare som ville mörda svenskar. Tarrant är en man som vill skydda sitt folk mot sådana som Akilov.
Citera
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax

Det är väl inget att inte kunna förstå, han hade ett starkt hat mot muslismer och det dom orsakat, han var rätt övertygad och tog steget över linjen, exakt samma sak som med judarna på 30-talet, det är ingen skillnad i det hela, mönstren är domsamma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Det existerar givetvis. Man måste vara blind för att inte inse det.
Klart det finns globalister men de är inte så många eller så allsmäktiga som ni ger dom kredd för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in