Fick mig att tänka på den skönsjungande twerkkvinnan med ätstörningshistorik. Juryn röstade ju henne vidare men Bianca blev ju delvis lack på henne för att hon just twerkade efter att ha dragit sin story. Hon var inte med i semin så de måste gallrat bort henne enbart för att hon twerkade - regressivt förtryck
Twerka är ju ett renodlat negerfenomen så det kan kanske delvis passera pk-nålsögat.
Hypnosen är fejk. Två kunde knappt hålla sig för skratt. Men det är uppenbart fejk visste jag på förhand från första tävlingen.
Trolleri killen är fejk. Det stod lisa Ajax på alla lappar förutom 4 lappar från juryn, så det var väl 5% risk eller nåt det skulle bli fel namn på lappen.. Trolleri my ass, kunde en amatör gjort som aldrig sysslat med Trolleri i hela sitt liv.
Värdelöst program. Bara en massa barn som får gräddfil för ett de är barn, hypnos och trolleri som är fejk. Sångare och dans av vuxna som man sett tusen ggr på idol.
Enda värdiga vinnaren är minnesmästsaren om han nu levererar igen vilket jag tror. Det är talang!
Nej, det är det inte. Jag har både blivit hypnotiserad och varit och sett andra bli det. Men underhållningsvärdet kanske inte är så högt, just för att det är lätt att tro att det är fejk.