2019-03-15, 12:33
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakelpanna
Ja, det är hans manifest och det är den du utgår ifrån.

Och det tror du på för att han skriver så? Självklart har han legat och runkat åt sina 15 minuters fame kvällen innan. Han livestreamade ju det hela till och med.

Ja, alltså ska du ta det han skriver i sitt manifest med en nypa salt. Den är inte mer än ett ego-boost där han framställer sig själv som europas hjälte och sina handlingar som nobla och osjälviska. Det bara sprutar narcissism om det hela.

Nej, men det är förvånandsvärt att du trots den vetskapen tar snubben för face value.

Det är förvånansvärt att du tror att jag tar honom för face value för att jag har sagt att det inte är orimligt att han inte gjorde det för 15 minuter fame.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Trumps retorik? garvar ihjäl mig. Det kan inte bero på den MASSIVA invasion och alla islamistiska terrordåd mot oss Europeer precis som han själv beskriver?

Trumps retorik är nog det sista i världen snubben brydde sig om.

Men det förstås, de skulle aldrig erkänna att vi är utsatta för en invasion som kommer resultera i att vi blir minoritet i våra egna länder där hundratusentals förfäder dött för att skydda våra gränser. Det land som vi är sammanknutna med genom miljontals gravar.

Nej, det som orsakade detta är vithat, massiv invasion, otaliga terrordåd mot oss Europeer och för att inte tala om alla våldtäkter, mord och allt annat elände invasionen fört med sig.

Inte speciellt konstigt att vissa agerar.

Precis, idioterna kommer försöka med alla möjliga idiotiska förklaringar när det är så enkelt som att en vit person har fått nog av alla muslimska terrordåd, och fler kommer får vi hoppas.
Citera
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Röstat... har t.ex. svenska folket röstat för vad som har skett tycker du?
Ja.

Vad har det med det här massmordet att göra?

Citat:
Stod politikerna upp och sa att vi ska se till så våldtäkter blir vardagsmat, personrån mot 10-åriga flickor på väg till skolan och så vidare... Stod det i stefan löfvens valkampanj någonstans?
Ja, man har gått till vals för vidbehållen och till och med ökad invandring.

Citat:
Men vi med hjärna kunde förutse vad som skulle komma i kölvattnet, och vi fick tyvärr helt rätt. Och nu börjar sakteligen folk att öppna ögonen lyckligtvis.

Citat:
När ingenting hjälper, när alla våra högsta ämbeten och statstjänstemän ljuger, negligerar, kastar skit omkring sig och gör raka motsatser till vad de är till för. Vart ska man då vända sig?
Rösta på något annat parti.

Citat:
Och detta med konflikter, vi som inte vill ha det, vad ska vi göra?
Rösta på ett annat parti. Vi har på fem år haft två terrorattacker.

Citat:
Det enda vi vill ha är frid och fred vår oss själva och våra barn och alla kommande generationer.. Ingenting annat.

Citat:
Killen här fredar sig, försvarar sig och de sina, hela landet.
Han inspirerar andra våldsmän och gör världen osäkrare. Han bryr sig inte heller om dig, han vill bara vifta med kuken lite och vara lite ball precis som alla andra terrorister.

Citat:
Som karolinerna i Sverige gjorde en gång i tiden och de blev kallade hjältar.
Jaha, var de anti-vita då? De slogs med europeer. Med din logik, hur skiljer sig då det här dådet med buggabugga i afrika som försvarade sin stam mot en annan afrikansk stam 1300 före kristus där han en kväll gick in och dödade folk i en annan by?

Citera
2019-03-15, 12:34
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Fanns några länkar i originaltråden på 8Chan som visar GM:s Facebook-sida. Kanske inte så intressant, men ändå:

Facebook:
https://archive.fo/i2dfr

Videos:
https://archive.fo/4gHO0

about:
https://archive.fo/CGxbT
Senast redigerad av -SchmergliN- 2019-03-15 kl. 12:37.
Citera
2019-03-15, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolineben
Kan någon förklara hur dessa personer får tag på vapen? Hur kommer de isåfall in i landet med dessa vapen?

Vi är på flashback så det lär komma nån MÖP och korrigera mig, men mitt intryck är i alla fall att NZ och Oz har mer som USA och Kanada gällande vapenlagstiftning i jämförelse med det restriktiva Europa.

Asså NZ? Vad fan har NZ haft för problem med muslimer? Oz/Australien kan jag förstå lite, när flyttade GM?
Citera
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Attentatet är helt och hållet en hämndaktion, en motreaktion mot islamiska terrordåd.
Som i sin tur är hämndaktioner för USA-bombningar o.s.v.
Det gäller att bryta den onda spiralen, inta att förvärra den.

Vilken idiot denne GM är. Som vit australier snacka om "inkräktare". Jisses!
Citera
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Det är förvånansvärt att du tror att jag tar honom för face value för att jag har sagt att det inte är orimligt att han inte gjorde det för 15 minuter fame.

Du skrev att han inte gjorde det för 15 minuters fame: (FB) Flera döda vid attack mot moské i Nya Zeeland.
Nu kommer du och ändrar på det du sagt i efterhand som om det var det du skriver nu jag kritiserade. Men jag kritiserar även det du skriver nu också med samma tankar som jag hade kring det du skrev tidigare.
Citera
2019-03-15, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Halvgissar på:
Dålig i skolan, ingen utbildning, mycket tv-spel, bitcoinrik, incelkultur, inga förhållanden, få vänner, reddit, självlärd genom alternativa (nyhets)källor.
Sen slår det slint.

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ja? Han skriver ju att det är syftet i sitt jävla idiotmanifest.

Först "halvgissar" du att han var dålig i skolan, bitcoinrik, spelat tv-spel, ingen utbildning osv. Sedan två minuter senare så medger du att du läst manifestet där det han själv skriver att han besitter alla dessa egenskaper som du sedan "gissade" att han besatt. Haha retard
Citera
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirata-codexa
detta är inte bra, nu kommer det rtroligen ara att bli massa hämdaktiuoner mot kristna tillbaka, och sen rullar det på. ytterst tragiskt att folk bara måste hata varandra hela tiden, vi borde istället hjälpas åt göra jorden till ett bättre ställe att leva på!

jag noterade att han klottrat på varje gevär, även ebba åkerlund, men vad är orsaken till allt annat han skrivit på dom, är det namn på terroroffer eller vad?

som sagt, ytterst tragiskt att sånt här kan hända!
hoppas det stannar där och inte blir mer och mer av denna idioti!

vad heter geväret han använde, nån som kan länka till nån wikipediasida om det?(geväret alltså)

Vilka tjänar på att muslimer och vita(kristna) bekrigar varandra?

Gamla hederliga tekniken söndra-och-härska.

Skriker False Flag om det här!
Citera
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Som i sin tur är hämndaktioner för USA-bombningar o.s.v.
Det gäller att bryta den onda spiralen, inta att förvärra den.

Vilken idiot denne GM är. Som vit australier snacka om "inkräktare". Jisses!

Och varför började USA bomba i första hand?

Dessutom rättfärdigar det inte islamiska attentat mot västländer som inte har något med bombningar att göra.
Citera
Medlem
Gyrks avatar
Suspekt moske tydligen:

https://web.archive.org/web/20140727140346/www.stuff.co.nz/world/middle-east/10310496/A-Kiwi-lads-death-by-drone
Citera
2019-03-15, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Nja. Snarare, om det aldrig hade skett terrordåd mot väst hade detta aldrig skett. Dvs, om muslimer kunde vara sekulariserade och normala.

Attentatet är helt och hållet en hämndaktion, en motreaktion mot islamiska terrordåd.

Du har rätt.
En hämndaktion av en kristen ekar större än alla terroraktioner som muslimer ligger bakom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in