2019-03-15, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huomaamaton
Är ena vapnet en CZ512 tactical tro? Eller något åt det hållet.

Det första ser ut som en G36 heckler & Koch
Citera
2019-03-15, 09:13
Medlem
Ännu en vit man alltså. Världskrig, kärnvapen, utrotning av människor, våldtäkt av mellanöstern, förslavandet av människor. Den vita mannen har alltid varit orsaken till alla problem i den här världen.
Citera
2019-03-15, 09:13
Medlem
Tryckkokarens avatar
Vilken snubbe.

Lägg märke till att han är helt stadig på handen när han trycker på GPS:en efteråt.

Dåligt att inte ens vara i närheten av Breiviks bodycount.
Samtidigt så nämner han också Knights Templar, det är tydligen en riktig organisation?
Citera
2019-03-15, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Den olustiga känslan när man hör om terrordåd, för att sedan bytas ut mot lättnad när man hör att det gäller moské.
Karma is a bitch säger man väl?
49 döda hörde jag, en bit mindre än kämpens idol Breivik.

https://minfil.com/QeY8Z4w8bf/694847-518a3baf6096388726e4e9ac7ca0336f_-_kopia_mp4

en gång till sedan sussa
Citera
2019-03-15, 09:14
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
Ännu en vit man alltså. Världskrig, kärnvapen, utrotning av människor, våldtäkt av mellanöstern, förslavandet av människor. Den vita mannen har alltid varit orsaken till alla problem i den här världen.

Haha vilket trams. Hur ser terrorattackration ut när man jämför vita män med muslimer?
Citera
2019-03-15, 09:15
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt
Jag tror inte det klasse, hans vapen var troligtvis mer värda än din bostad. Fast du bor väll i hyresrätt i och för sig, sosse som du är? Det tyder på att han åtminstone var mer produktiv och en bättre bidragare till samhället än dig, då han haft råd med dessa.

Stulna/lånade pengar
Citera
2019-03-15, 09:16
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ok. Jag tror du har fel.

Tvärtom tror jag det kommer bli ganska tydligt at dådet är en enskilds verk. Kopplat till en högerextrem miljö, men inte direkt till ett land, en stat eller en kultur. Jag tror därför inte att det kommer motivera terrordåd, iaf inte islamistiska.

Att en terrorcell skulle reagera i affekt på grund av detta tror jag inte på. Men man vet ju aldrig med ensamvargar.
Citera
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Varför skriver du "tyvärr"? Tycker du att vita bara ska låta sig slaktas av de importerade muslimerna utan att ens höja ett finger till försvar? Vad har du för vidrig människosyn egentligen? Har du noll empati för alla de hundratusentals offren för muslimsk vardagsterror som fått sina liv förstörda de senaste decennierna?
För jag tror inte på att döda människor är ett bra sätt att föra ut sin politik.

Varför ska vi i väst sjunka till samma nivå som salafist barbarerna?
Nej! Vi ska visa att vi står över detta beteende genom samtal och politik.

Gör som i Frankrike istället och stäng ner moskéer, kasta ut terrorist imamer och utvisa folk med dubbla medborgarskap.
Citera
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huomaamaton
https://www.instagram.com/p/BvBVAENH2X2/

Detta är förmodligen ifrån 2a attacken/moskén.

Ja förmodligen. Tänkte mer på om det är samma GM? Eller någon annan?
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Det är så klart EN gm, allt annat är brus o desinformation från förvirrade myndigheter o msm.

Såg ju tydligt att han efter första mosken åkte vidare... mkt likt Brevik förfarandet.
Det lät som fyra gm runt kl 7 i SR’s rapportering.
Förvirrat.
Citera
2019-03-15, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ok. Jag tror du har fel.

Tvärtom tror jag det kommer bli ganska tydligt at dådet är en enskilds verk. Kopplat till en högerextrem miljö, men inte direkt till ett land, en stat eller en kultur. Jag tror därför inte att det kommer motivera terrordåd, iaf inte islamistiska.

Jag ser att muslimerna har tröttnat på föraktet gentemot dem, och drevet som pågår i media. Inget av detta är direkt farligt, men en titt på videon kan räcka för att människor som är lättpåverkade helt tappar fattningen.
Citera
2019-03-15, 09:17
Medlem
Marionettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
Det är så klart EN gm, allt annat är brus o desinformation från förvirrade myndigheter o msm.

Såg ju tydligt att han efter första mosken åkte vidare... mkt likt Brevik förfarandet.

Bilder på gripne? Olika GM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in