2019-03-15, 09:01
Medlem
Lachlans avatar
Väntat att någon slår tillbaka mot de muslimska inkräktarna. En tidsfråga. Politikerna vill ha krig mellan oss vita och den bruna sörjan. Muslimerna har behandlat oss som de sitting ducks vi verkligen är. Förhoppningsvis så kommer detta dåd och fler efterföljande visa att vi vita inte är sittande ankor - vi kan slå tillbaka.

Kan inte våra kära politiker tillämpa symbolpolitik mot att de bruna ska komma hit så kommer dessa lösningar alltid ligga runt hörnet. Självförsvar är moraliskt korrekt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Det verkar så, läste att 3 st var gripna
lite amatörmässigt är det ju om de velat meja ner ett större antal så skulle de väl valt en fredag?

Det var under fredagsbönen, du vet att vi skiljer 12 timmar va? Klockan är 21.00+ där nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomhatare
De verkar inte ha någon beredskap i landet mot denna sorts dåd; galningen kunde gå runt och panga loss ostörd tills han tröttnade och började köra runt och fortsätta skjuta. Det var inte GM som var effektiv, det var polisen som var ineffektiv.

Då är du dåligt(eller inte alls)insatt i hur fungerar polizen på NZ och är uppbyggd, deras organisation är ruggigt effektiv och poliserna grymt välutbildad, anses vara topp-10 i världen.
Citera
2019-03-15, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Mitt intryck av denna snubbe är att han är en typisk obildad internetmemer som spenderade sina dagar med att hänga på forum och spela spel medan han bodde hos föräldrarna i pojkrummet, stämmer detta enligt er som hunnit läsa in er på honom?

What? det är en helt normal, alternativt över normal snubbe som gör detta.
Tror du valfri autist på gatan kan göra något sånt?
Citera
Avstängd
Det är krig nu, jag tror att detta kommer att öppna dammar.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Tror du isis kom till från tomma intet? De bildades när man invaderade Irak. Jag är genuint rädd för att människor ska radikaliseras.

Ja. Fast Irak invaderades inte av en enskild person, utan av länder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Idiot. Jag företräder inte svensk nationalism. Killen i bilen är engelsk inte serbisk. Sverige var del i folkmordet på serber på Balkan under 90 talet, bara under 1999 sålde Sverige bomber till USA för 100 miljoner som Sverige visste skulle användas att utföra folkmord på serber. Ljuvlig poetisk rättvisa att Sverige och dom flesta västländer fått massinvandring av ointegrerbara muslimer.

Hade svenska folket något att säga till om i det här landet, hade vi nog varken bombat serber, eller fyllt landet med muslimer från tredje världen.
Citera
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marionette
40 döda i filmade attacken och 9-10 i den andra.

Någon mer info om den andra attacken?
Citera
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Du anser att övriga världen ska stå och titta på när länder som Serbien och Syrien begår massmord på sitt eget folk?

Nu är jag inte den du citerade, men varför i hela fittan ska Sverige överhuvudtaget bry sig det lilla minsta om vad ett land på andra sidan jordklotet gör och inte gör?
Citera
2019-03-15, 09:03
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Detta dåd är kanske ett svar på den okontrollerade islamiska invandringen som även finns på nya Zeeland om än inte i samma proportioner som i Sverige.

Någon skrev att det var en attack inspirerad av Ebbas död?
han skriver att han var i Europa/Sverige när Ebba blev nermejad
Citera
2019-03-15, 09:03
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Det är krig nu, jag tror att detta kommer att öppna dammar.

Det finns en god potential i alla fall.
Citera
2019-03-15, 09:04
Medlem
dANiis avatar
Läser ni hans manifest så förstår ni varför han utförde dådet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in