2019-03-15, 05:59
Medlem
grungewhores avatar
Nån som lyckats hitta hans 37 sidiga manifesto än?
Citera
2019-03-15, 06:00
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Fy fan vad läskigt, kändes som man tittade typ på Rampage-filmerna men på riktigt, helt sjukt.

Det var faktiskt surrealistisk att titta på. Tänkte också på Rampage-filmen när jag såg klippet.
Detta måste vara det första klippet av en massskjutning med förstapersonsperspektiv.
Eller det första klippet direkt från en massskjutning.

Det måste ha varit minst 40 döda i det klippet.
Dödssiffran kan vara högre.

En scen ur Rampage, till er som inte känner till filmen:

https://youtu.be/WFyyBUmH3sk
Senast redigerad av Ordpistolen 2019-03-15 kl. 06:06.
Citera
2019-03-15, 06:00
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
Det rör sig alltså om en kontrajihadist, troende i flertalet konspirationsteorier, t.ex eurabia. Han har rasistiska tankar, och tror att fertilitet är en rasegenskap. Oklart om han är en av dem som tror muslim är en ras.

Samma sort som ABB då. Drar kontrajihad till sig terroristbenägna mer än nynazism och annan högerextremism?

Håller SÄPO kända kontrajihadister under övervakning. Noterar att SÄPO I sin senaste rapport har höjt riskbedömning för vad dom kallar vitmakt. De tror dock fortfarande att högerextrema muslimer har störst chans att begå terror dåd. Dags att revidera?

revidera efter två dåd jämnfört med de hundratals andra?
Citera
2019-03-15, 06:02
Medlem
Hamsterbolls avatar
I och med att han skriver så mycket om Ebba Åkerlund och dessutom hade hennes namn på vapnet så kommer nog detta bli STORT i svenska medier. Det var ju i princip en hämndaktion för Ebba.
Citera
2019-03-15, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Citerade gjorde han inte utan spelade upp låten efter skjutningen.

Ja jag tycker det är mycket udda då man normalt inte mördar folk om han pratar om religiös eld. Han verkar identifiera sig med djävulen bland annat med tanke på låtval. Jag tror inte att den var en slump. Han skulle passa på Flashback om han inte varit totalt too much.

Jag missuppfattade där en stund.
Jag var dessutom helt övertygad om att jag var i konspirations delen av forumet, länge, därav mina något märkliga svar.
Citera
2019-03-15, 06:03
Medlem
Brottsvaags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore

Manifestet
Citera
Medlem
Weedmans avatar
Säger han i inledningen av videon : -Remember lads, subscribe to PewDiePie?
Citera
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
I och med att han skriver så mycket om Ebba Åkerlund och dessutom hade hennes namn på vapnet så kommer nog detta bli STORT i svenska medier. Det var ju i princip en hämndaktion för Ebba.

Kan vi förvänta oss att Ebbas pappa kmr få skit?
Citera
2019-03-15, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
Wow.

Det var dom mest intensiva 16:55 på minuter på länge. Tarantino hade inte kunnat regissera det bättre.

Vilken rå ondska. Att hålla sig så lugn. Skratta å ha sig i bilen efter massakern å kommentera det humoristiska i att han tappade magasinet osv... Wow.

Ja, det var rätt "bra" gjort av honom. undra hur det gick sedan. Verkar utöver detta vara en helyllekille egentligen.
Citera
2019-03-15, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore

https://www.scribd.com/document/401945007/Brenton-Tarrant-Great-Replacement-Manifesto
Citera
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Kan vi förvänta oss att Ebbas pappa kmr få skit?

Varför skulle hennes pappa få skit för det här?
Det låter ju tämligen långsökt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Tittade på videon igen. Va fan, när han åker iväg så stannar han och låter två människor gå över gatan som en helt vanlig jävel visst han slänger sig på tutan när dom nästan gått över men ändå..

Haha, jag reagerade på det också. skjuter ihjäl 30 pers.. stannar för några tanter och tutar.. hm.. :'D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in