2003-12-22, 01:32
Medlem
Alltså, ursäkta ett i-landsproblem men jag måste bara få säga: vem fasen är det de har anställt för att läsa in de där töntiga röstmeddelandena på free6.com? Hon lär få svårt att ta sig in på scenskolan. Förutom den avtändande hybridskånska dialekten betonar hon helt otroligt underligt när hon väser uppmaningar att ringa det dyra telefonnumret. "Är du LIKA kåt som jag...ring"

Nä, rättning i leden. Jag tänker inte ringa några porrlinjer förrän de anställt Johanna Östlund som reklamröst.
Citera
2003-12-22, 01:34
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av North
Alltså, ursäkta ett i-landsproblem men jag måste bara få säga: vem fasen är det de har anställt för att läsa in de där töntiga röstmeddelandena på free6.com? Hon lär få svårt att ta sig in på scenskolan. Förutom den avtändande hybridskånska dialekten betonar hon helt otroligt underligt när hon väser uppmaningar att ringa det dyra telefonnumret. "Är du LIKA kåt som jag...ring"

Nä, rättning i leden. Jag tänker inte ringa några porrlinjer förrän de anställt Johanna Östlund som reklamröst.

gäller o inte ha högtalarna på... Har fått hjärtattack ett par gånger... o nästan väckt grannarna. gäller o inte ha en svartsjuk flickvän
Citera
2003-12-22, 09:08
Medlem
mmm samma här... först lyssnar man på musik rätt högt.... sen har man surfat in på free6.com och kikat lite sen har tjejen kommit hem och så har man dratt upp nya fönster och glömt att man har free6.com uppe...

Sen efter några minuter hör man en röst "Jag vill suga din stora kuk smmtidigt som du ....." fan vad panik man får då!

Den där rösten finns även på knullkontakt
Citera
2003-12-22, 09:38
Bannlyst
Äsch, free6 suger negerpung! Hur fan står ni ut med skiten?
www.thehun.com är fan så mycket bättre, och utan pop-ups och löjliga röstmeddelanden.
Citera
2003-12-22, 10:02
Medlem
Byt språk till engelska så slipper ni det.
Citera
2003-12-22, 10:19
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Äsch, free6 suger negerpung! Hur fan står ni ut med skiten?
www.thehun.com är fan så mycket bättre, och utan pop-ups och löjliga röstmeddelanden.

Är den fortfarande alive...imponerande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in