2019-03-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Men EE var ju tillbaka med handen på låret trots att hon hade föst bort den en gång.
Skam den som ger sig. Fjamåt!!
Citera
2019-03-08, 19:40
Medlem
everythingiss avatar
En till jävel som gör att man snart får byta kön, hädanefter så identifierar jag mig som en kvinna.... Jag pallar inte att höra mer om vilka svin män är.

Alla män... Bla bla, ja eller hur
Citera
2019-03-08, 19:42
Medlem
Starbacks avatar
Det som förvånar allra mest i denna metoo-affär är att Eskil som är en redig karl ändå har den dåliga smaken att kladda just på moderatkärringar. Var han onykter?
Senast redigerad av Starback 2019-03-08 kl. 19:45.
Citera
2019-03-08, 19:43
Medlem
Drozds avatar
Att försöka övertala en testosteronstinn avelstjur som Eskil att hålla tassarna i styr när det vimmlar av läckra små M-puddingar i pumps och tajta dräkter är ungefär lika utsiktslöst som att snacka karies med en glassugen 4-åring vid GB-boxen.

Eskil är väl den siste lantbrukaren i C, sen återstår bara könlösa storstadsliberaler och Ayn Rand-dyrkande globalister som Annie. Tycker EE är rätt skön och "äkta" (trots eventuell olämplig hand på låret), inget förljuget och skenheligt pk-dravel från honom.

Har f.ö. hört att Erlandsson har ett guldkantat kontrakt på gång med oldje.com
Senast redigerad av Drozd 2019-03-08 kl. 19:46.
Citera
2019-03-08, 19:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkbacken
Tidningarna borde köra med den här bilden då de rapporterar om detta.

https://www.google.com/search?q=Eskil+Erlandsson&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwizvbyp0_DgA hUClIsKHcJmARoQ_AUIDigB&biw=1600&bih=763#imgrc=FFj 35pL9kjvieM:

LOL Ja precis vilken vacker bild!
Skämt o sido men Eskil är ju en bonne och när han fick syn på de feta riksdagskvinnorna så misstog han dem för att vara en välhängd kviga och han ville bara ta på deras spena för att kolla ifall de var fyllda med mjölk och behövdes mjölka, det är lätt att begå misstag, han kanske hade tagit en snapps också?
Citera
2019-03-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Att försöka övertala en testosteronstinn avelstjur som Eskil att hålla tassarna i styr när det vimmlar av läckra små M-puddingar i pumps och tajta dräkter är ungefär lika utsiktslöst som att snacka karies med en glassugen 4-åring vid GB-boxen.

Eskil är väl den siste lantbrukaren i C, sen återstår bara könlösa storstadsliberaler och Ayn Rand-dyrkande globalister som Annie. Tycker EE är rätt skön och "äkta" (trots eventuell olämplig hand på låret), inget förljuget och skenheligt pk-dravel från honom.

Har f.ö. hört att Erlandsson har ett guldkantat kontrakt på gång med oldje.com

Poesi.
Citera
2019-03-08, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Det som förvånar allra mest i denna metoo-affär är att Eskil som är en redig karl ändå har den dåliga smaken att kladda just på moderatkärringar. Var han onykter?

Total avsaknad av omdöme? Ja. Dyngrak? Ja. Båda i kombination? Ja, självklart. Visst måste just såna personer styra landet, hur skulle det annars gå? En av Reinfeldts pojkar.

Mest patetiskt är att den jävla nollan undviker att uttala sig "med hänsyn till sin familj". De är säkert väldigt glada att han vägrar ta sitt ansvar och ställer sig upp och skäms offentligt nu. Väldigt stärkande för dem att han istället smiter iväg med svansen mellan benen. Eller bonnkuken, vad det nu är han har där, hundjäveln.
Citera
2019-03-08, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decadarchy
Han ser ut som en snuskgubbe så hade inte förvånat mig om han hade problem med alkoholen och jagade kjoltyg på arbetstid.

Han är ingen snuskgubbe alls. Jag känner honom.
Citera
2019-03-08, 20:04
Medlem
Ni har en allt för nationalromantisk syn på Eskil som karl tycker jag. Gubben var minister i Imamens regim, Sveriges överlägset skadligaste regering någonsin.

En riktig svensk karl hade avgått i protest t.ex. i samband med MP-uppgörelsen. Nej, Eskil gick förlorad på Stureplan för länge sedan.

För övrigt, fan vad ni tramsar.
Citera
2019-03-08, 20:08
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax
Tidelag?
Det var han emot, faktiskt, tror han lobbade en hel del för att få fram ett förbud/göra det olagligt.
Citera
2019-03-08, 20:08
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax
Tidelag?

Dom flesta politiker ser ju ut som kossor så det är kanske inte så förvånande.
Citera
2019-03-08, 20:11
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Det är en bedömningsfråga i sista hand vad som är ett sexuellt-anstastande från Eskil sida, och låt mig då ta några exempel.

Är det och ska det vara ett sexuellt anstastande om låt mig säga Eskil står i matkön vid lunchen med ett erigerat kön och med detta kön råkar stryka sig mot framförvarande M-kvinna?

Haha bara på Flashback. Självklart är det ett sexuellt ofredande. Klantigt att åka ut pga sexuella trakaserier. Han var väl ingen karismatisk gubbe direkt men som jag förstod det som så stod han mer för den socialliberala delen av centerpartiet (vänsterfalangen) istället för nyliberaler som Federlay.

Tror han får det tufft att få ett statligt toppjobb efter det här med, då det rimlar illa med alla människors lika värde att antasta kvinnor. Men han har ju sin minister och riksdagsledamot pension att plocka ut. Tråkigt slut på karriären dock. Han får gömma sig och hans familj får skämmas. I Japan hade det varit lite av ett självmordsfall att behöva avgå sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in