2019-03-08, 13:13
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Låter som att Eskil Erlandsson är på väg att bli en idol på FB. Och detta på Internationella Kvinnodagen.
Han är väl av den gamla skolan, där det inte behövdes ett underskrivet godkännandedokument för att ta en kvinna på fittan.
Citera
2019-03-08, 13:29
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goteborgspuman
Eskil har med säkerhet störst kuk i riksdagen.
Den är enorm.

Du kan ju dyrka fallosen fortsättningsvis, själv bryr jag mig en anings mer om på vilken kropp och knopp den utgör bihang.

Jag har ingen aning om hur han skött sig i övrigt i riksdagen. Ovälkommet kladd trots tillsägelse imponerar dock inte på mig.
Citera
2019-03-08, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Han är väl av den gamla skolan, där det inte behövdes ett underskrivet godkännandedokument för att ta en kvinna på fittan.

Ja, det är ju fel att beskriva det som att Erlandsson tvingas lämna riksdagen (han skulle ju kunna sitta kvar som politisk vilde om han ville), i själva verket handlar det ju om en befordran. Eskil Erlandsson har ju fått erbjudande om att ta plats i Saudiarabiens nationalförsamling Majlis Al-Shura
Citera
2019-03-08, 13:54
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:
Skulle inte tro det.
Dom två hatar varandra.

Staffan Danielsson var Annies första utfulning.
Därefter Mikail Yüksel som partiet själva gjorde till islamist, trots att han inte är det, med information han själv gett till partiet för länge sen.
Nu Eskil med en ihopdiktad eller åtminstone grovt överdriven historia.
Kommande på tur är Emil Källström, Helena Lindahl och kanske nån mer.

Allt detta handlar bara om Annies behov av att rensa bort nej-sägare och ersätta dessa med ja-sägare.
För C är ju fast med sossarna och den islamistiska agendan.

Då kan man inte ha en massa landsbygdsdecentralister som är kritiska till migrationspolitiken och vill gå i borgerlig riktning.

Javisst, exakt vad jag tror också.
När Annie blev intervjuad i Agenda nyligen så blev hon stirrig och orolig när hon fick en fråga om hur det stod till i partiet.
Minns inte exakt hur frågan ställdes.
Som vanligt började Annie svamla om allt annat än det som fågan gällde, hålla SD borta från makten bla bla bla.
Hoppas det blir inbördeskrig i C, och att Annie åker ut med huvudet först.
Citera
2019-03-08, 14:02
Medlem
Redas avatar
"Fittstimmet" har snart rensat bort alla män från politik och media. Nu är det bara kärringar av båda könen som styr och bestämmer "värdegrunden" som befolkningen har att lyda. Att vi gav kvinnorna rösträtt var ett stort misstag. De är inte mogna uppgiften.
Citera
2019-03-08, 14:14
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
"Fittstimmet" har snart rensat bort alla män från politik och media. Nu är det bara kärringar av båda könen som styr och bestämmer "värdegrunden" som befolkningen har att lyda. Att vi gav kvinnorna rösträtt var ett stort misstag. De är inte mogna uppgiften.

Här var det raka rör!!!!
Har du missat att det är internationella kvinnodagen i dag
Citera
2019-03-08, 14:16
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Här var det raka rör!!!!
Har du missat att det är internationella kvinnodagen i dag

Oj! Det hade jag ingen aning om. Ber om ursäkt.
Citera
2019-03-08, 14:20
Medlem
Tacka F: att Annie mörkar utredningen inom partiet.

Då pappa Johansson och Erlandsson är bästa vänner från Värnamo/Växjö och umgås som vänner och diskuterar Centerpartiplaner så lantbrukarna ska få mest betalning för minsta utförda jobb.

Undra hur många gånger Annie suttet i Farbror Eskils knä som liten flicka och lekt, så visst är det svårt sparka familjevännen i partiet.

(Jag menar inte att Eskil gjord något förbjudet när hon satt i knät, bara som man gör med småbarn skojar leker och busar i familje/vänkretsar)
Citera
2019-03-08, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matau
Trams. Han drar sig undan för att han inte blev partiledare för åtta år sen vilket det satte sina spår. Plus att han är fyllda 62 år och inte längre en ungtupp.

Men enligt vanligtvis välunderrättade källor fortfarande pilsk som en iller, därtill utrustad med en dase i xl-format.
Citera
2019-03-08, 14:31
Medlem
Provokatörs avatar
Hittade ett personporträtt av Eskil författat 2012
Eskil föddes i en syskonfamilj av småländska stutbrottare i Torpa församling, och han tillbringade ungdomsåren som stråtrövare kring gränsen mot Sjuhäradsbygden. Han tycks tidigt ha utmärkt sig bland övriga smålänningar som särskilt smygig och lömsk, för de gamla vet att berätta att man inte hör Eskil komma. Man märker bara en svag odör någonstans mellan lök och gödsel, och förstås dödens kalla fingrar som smeker en över ryggen. Sen innan man vet ordet av har Eskil kommit och gått, och efter sig lämnat länsade skafferier, brända åkrar, lemlästade grisbönder, och ett hav av skändade jungfrur.
/Provokatör
Citera
2019-03-08, 14:32
Medlem
Ovcharkas avatar
Idiotkvinnor, håll käften. Får man inte peta på er längre? Ska jag anmäla om nån kvinna kvinna knackar mig på axeln och frågar efter vägen?

Vilket samhälle... Avliva dessa kvinnor. De är asätare.
Citera
2019-03-08, 14:34
Avslutad
Citat:
Eskil har med säkerhet störst kuk i riksdagen.
Den är enorm.
Stor kuk är klen tröst när alla håller avstånd till den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in