2019-03-07, 21:38
Medlem
LiberalDemokratis avatar
så som Erlandsson betett sig mot några av mina partikamrater är helt enkelt inte okej! Bra därför att centern nu tar sitt ansvar!
Citera
2019-03-07, 21:42
Medlem
En vit man i övre medelålder har ingen plats i dagens centerparti. Bodeförbundet har blivit feministglobalistförbundet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax
Tänkte mest på hans väldigt märkliga inlägg i riksdagsdebatten om kriminalisering av just tidelag.

Bland det konstigaste jag sett, faktiskt. Iaf i riksdagen.

Edit: för tydlighet skull:
https://youtu.be/IBrybugODSA
Tvärtom, det var han som såg till att det blev förbjudet att bedriva tukt med djur. Socialdemokraterna hade länge hindrat att så skedde så vad de sysslade med kan man bara tänka sig. Talet du hänvisar till beskriver just vad som var okej innan men som EE tyckte, med rätta, skulle förbjudas.

Vad exakt har han gjort? Det är märkligt det där med uppvaktning, är det en attraktiv person så är allt okej. Men annars så räcker det att fråga om en dans så kan detta vara oanständigt.
Citera
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Finner detta intressant:

Erlandsson och Ohly gifte sig med mycket yngre (lättlurade?) kvinnor och är båda av den tafsande typen. De tar risker på sina arbetsplatser som få skulle våga. Tydligen ingen impulskontroll på gossarna trots hög ålder och yngre kvinna hemma.

Förmodligen en diagnos som inte är ställd på båda två.
Med tre små barn också verkar det otroligt korkat att inte kunna hålla fingrarna i styr. Vad är det som driver vissa män? Erlandsson lär i vart fall få lite mer tid över för barnen vilket i och för sig inte är någon nackdel.
Citera
2019-03-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Usch, han ser ju så oaptitlig ut också. Ännu värre att bli tafsad på av någon som ser oaptitlig ut, menar jag... Jag har alltid undrat hur hans fru kan... ja. Men uppenbart har de gjort det, det har ju blivit tre ungar av det också! Jag tycker alltid att det är ännu konstigare, när män tafsar som själva borde förstå att de har ett sådant utseende att kvinnor blir äcklade - jämfört med män som är hyfsat attraktiva. Det blir dubbelfel, och det borde kännas patetiskt också - att tvinga sig på människor av motsatt kön som upplever en som motbjudande, i skydd av maktpositionen som gör att de inte vågar säga ifrån eller anmäla...

Bra att han ryker nu, i alla fall.

Tafsande i arbetslivet handlar ju till stor del om makt, om att försöka utnyttja någon på grund av sin position (om jag får tafsa på dig så får du högre lön av mig typ) och då bryr man sig väl inte om att man är ful, omtanken om den andre är inte direkt prio ett hos en sån individ.

Jag hoppas moderatkvinnorna polisanmäler honom, förstår inte varför det inte skulle ske.
Citera
2019-03-07, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Med tre små barn också verkar det otroligt korkat att inte kunna hålla fingrarna i styr. Vad är det som driver vissa män? Erlandsson lär i vart fall få lite mer tid över för barnen vilket i och för sig inte är någon nackdel.

Jag sätter min peng på att Erlandsson haft några glas innanför västen när detta skett. Det brukar vara så.
Citera
2019-03-07, 21:52
Medlem
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/19319495/800/normal/abdea1fd8ebee/BOOLFTQj8KXPWRxSNrGovZXmtxL.jpg
Det är verkligen en fantastisk imponerande massa som finns i byxorna men formen är svårtydd. Så såg inte Holmes paket ut även om det uppenbart är någonting lika massivt som döljer sig i Erlandssons kalsonger. Men är det bara pung? Blöja? Tumör? (hjälp)
Citera
2019-03-07, 21:56
Medlem
okok1s avatar
Får han en fallskärm nu på flera miljoner?
Citera
2019-03-07, 21:57
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberalDemokrati
så som Erlandsson betett sig mot några av mina partikamrater är helt enkelt inte okej! Bra därför att centern nu tar sitt ansvar!
Hur har han betett sig mot dina partkamrater?Vad exakt har han gjort?
Vilka är Moderatkvinnorna?Ut med namnen.Lägg fram allt som finns.

Centern tar inget ansvar.Centern och Anders W Jonsson och Annie Lööf verkar ha mörkat allt sen första gången 2016.Längre än så?Man undrar hur mycket som försigår som allmänheten inte får veta?
Citera
2019-03-07, 21:58
Medlem
Nestor Xs avatar
Han har väl sitt på det torra ändå. Storbonde och riksdagspension med ministertillägg. Lite gatlopp i pressen gör väl inget. Detta är snart förpassat till glömskan. Undrar om det var Svantesson han stötte på.
Citera
2019-03-07, 21:59
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompaoor
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/19319495/800/normal/abdea1fd8ebee/BOOLFTQj8KXPWRxSNrGovZXmtxL.jpg
Det är verkligen en fantastisk imponerande massa som finns i byxorna men formen är svårtydd. Så såg inte Holmes paket ut även om det uppenbart är någonting lika massivt som döljer sig i Erlandssons kalsonger. Men är det bara pung? Blöja? Tumör? (hjälp)

Jag tycker att han ser tjock ut, en extra mage under bältet.
Citera
2019-03-07, 22:02
Medlem
Eskil är en av få vettiga centerpartister och att han får lämna beror på rent feministdrev. Han bör dock inte vara alltför ledsen, ty att bli utslängd ur ett skitparti under Lööfhäxan tyder på god karaktär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in