Citat:
Ursprungligen postat av
AXKYA131313
Ja! Då tror jag mig veta att påståendet inte stämmer
Fast att ha en tro är inte samma sak som att ha en uppfattning. Lär dig skillnaden.
Citat:
Sluta vidareutforska anus och framställa fynden som fakta
Fast.. Det är ju du som påstår en massa saker. Jag ifrågasätter och svarar på dina frågor om vad jag tror. Kanske du ska lugna ner dig och fundera på vad du svamlar om?
Citat:
Du inser ju inte ens din egen dumhet!
Ironi är skoj!
Citat:
Det är annars en bra början om man vill peka ut andras.
”Den som pekar på någon annan pekar också med tre fingrar på sig själv”
"Den som sa det han var det!"
Citat:
Du behöver ju faktiska objektiva ”bevis” för att själv förstå en logisk slutledning.
Inte nödvändigtvis.
Citat:
Du är en urbota Idiot
"Den som sa det han var det!"
Citat:
Pragmatisk förmåga är förmågan att ”tolka”/beräkna information.
Det absolut mesta i Naturen har en sådan förmåga överlägsen din egen.
Jävlar. Björken utanför mitt fönster pekade just finger åt mig. Jag tror du har rätt..! Jösses!
Citat:
Du tror inte att naturen består av eller besitter information..
Jaha, du lägger till ord för att "vinna" ett argument? Jag tror att vad som utgör information oftast är en subjektiv bedömning och utgår ifrån inlärda värderingar.
Citat:
Hur dum är du egentligen?
Dummare än dig i alla fall! Äsch, tusan också.
Citat:
ALLT består av och behandlar Information!
Din mamma.
Som sagt. Subjektivt.
Citat:
Vad är en ”hjärna” förutom en sammansättning celler?
En elektrokemisk maskin förmodligen. Dessutom är det som att fråga vad en bil är förutom en klump metall i hopp om att påstå att den rör sig genom magi.
Citat:
Precis som Naturen i stort!
Jag har ingen aning om vad du svarar på när du inte klarar av att använda citatfunktionen som en riktig pojke.
Citat:
Har du alls någon kunskap om begreppet Tid?
Det tror jag.
Citat:
Tid har givet Alltid funnits, så länge det funnits universum. Innan universum fanns, fanns dock inte tid.
Hur vet du att universum inte funnits?
Citat:
Även universum måste ha en Grund/Början / ett Ursprung.
Varför det? Kanske räcker det med att universum som vi känner till det har en början. ALLT vi observerat är fortfarande omvandlingen av någonting annat.
Citat:
Precis som allting annat
Nu utgår du ifrån ditt eget lilla perspektiv och påstår axiom. Materian du består av har alltid funnits så vitt vi vet. Den har aldrig skapats från ingenting vad vi observerat.