2019-03-05, 19:30
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Sparrgrensgatan

Tack!

I vems villa blev GM gripen?
Citera
2019-03-05, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Han måste finnas på bilder tagna och postade av hans tidigare fruar. Förmodligen på stängda facebooksidor.

Kan inte sonen gräva fram en bild på honom?

Mer input i ämnet: Jag har nu gått igenom cirka 20-25 st olika fd grannars facebook-profiler, letat bland foton efter t ex "grillkväll med grannen" eller nåt sånt.. men nada.. noll.

ex-fruarnas facebook-sidor är sedan länge redan genomgångna. Även där noll. Senaste frun har inte facebook.
Citera
2019-03-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Han måste finnas på bilder tagna och postade av hans tidigare fruar. Förmodligen på stängda facebooksidor.

Kan inte sonen gräva fram en bild på honom?

Här i ligger möjligheten.
Citera
2019-03-05, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Här i ligger möjligheten.

som sagt.. nej, gicks igenom redan igår. Är väldigt många som kommer in här idag och inte vill förstå att precis allt tänkbart redan är genomsökt. Jag är alltså nu "nere" på att söka på grannar.. det är jäkligt lågt, egentligen men vad gör man inte för att tillgodose allt sjukt folk härinne som bara måste ha en bild på AE för att kunna sova i natt. (eller inte sova..)
Citera
2019-03-05, 19:46
Medlem
Steff83s avatar
Vänta bara..när han döms så kommer medierna att visa bild.
Citera
2019-03-05, 19:48
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
som sagt.. nej, gicks igenom redan igår. Är väldigt många som kommer in här idag och inte vill förstå att precis allt tänkbart redan är genomsökt. Jag är alltså nu "nere" på att söka på grannar.. det är jäkligt lågt, egentligen men vad gör man inte för att tillgodose allt sjukt folk härinne som bara måste ha en bild på AE för att kunna sova i natt. (eller inte sova..)

Att söka på grannar och hålla det för sig själv som du gör är en sak, men en annan sak att lägga ut info om grannar, exfruar, barn, etc..

Nej, det verkar inte finnas bilder på AE och det kanske finns en anledning till att han är så skygg!?
Citera
2019-03-05, 19:48
Medlem
kanske publicerades en födelsedagsannons med hans foto i lokaltidningen när han fyllde 50 år 2010? Kanske finns arkiverat eller via wayback machine....väldigt långsökt....jag vet....
Citera
2019-03-05, 19:52
Medlem
TheMules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsnotmyname
kanske publicerades en födelsedagsannons med hans foto i lokaltidningen när han fyllde 50 år 2010? Kanske finns arkiverat eller via wayback machine....väldigt långsökt....jag vet....

Klassfoto på stayfriends annars är väl troligt? Inte så aktuellt kanske men alltid något.
Citera
2019-03-05, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Ja, jag är en av dem som "kommer in" och försöker i den mål tid finns att läsa ikapp.
När du säger allt, vill jag nog hänvisa till inlägg #1765.
Personligen vill jag ha ett ansikte att sätta på den här vidriga våldtäktsmannen, det måste du nog kunna acceptera.
Tack igen för någorlunda vänligt svar
Citera
2019-03-05, 19:54
Medlem
448s avatar
Polisen har stressat han dom senaste 1 åren i media , man har läck ut i pressen och kollat reaktioner.
Samma med lite andra coldcase som med Malin - massa som övervakas för onormala reaktioner
efter lite läckor i pressen om nya spår.

Man kollar lite vilka som stressar runt och kan sedan köra DNA

Mord gör tekniskt/legalt sett att man kan avlyssna flera tusen personer och
gå igenom deras reaktioner/resande vanor under veckor för en mordutredare
efter en nyhetsplacering i media
Citera
2019-03-05, 19:55
Medlem
I kontrast till de som så ivrigt vill se hur han ser ut, så är jag intresserad av varför han befann sig i Billdal. Det kommer väl förmodligen fram vid en framtida rättegång ,men det dröjer ju. Den kvinna som vid den tiden var hans särbo och som outats här kanske bodde där?
Citera
2019-03-05, 19:56
Avslutad
Jag har googlat runt och hittat olika uppgifter som kan tyda på vad AE sysslat med, skulle kunna förklara alla olika adresser, ”besiktningar” (kommunuppdrag?)
http://www.sakerhetskonsult.com/4.html
https://www.fixalyan.se/hyresvard/ae-n29-fastighet-ab/
https://www.ratsit.se/5567850325-AE_N29_Fastighet_AB#foretagsuppgifter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in