2019-03-04, 21:04
Medlem
zeinahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltedCaramel
Den numera exfrun är född 82...

Inte heller jättefräscht.
BO kan ju tänkas vara född -87.
Egen dotter född -88.
Citera
2019-03-04, 21:05
Medlem
Pajosvs avatar
https://minfil.com/N8v4P6veba/F021917F-5875-48B5-B997-3EBC9D9C2B13_jpeg

I närheten av det här området?
Citera
2019-03-04, 21:05
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Vilken exfru talar vi egentligen om här? Du behöver förstås inte hänga ut någon men kan du bjuda på initialer? Den enda exfrun, eller om de nu ens var gifta, som jag känner till är idag över 50.
Citera
2019-03-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Vilken exfru talar vi egentligen om här? Du behöver förstås inte hänga ut någon men kan du bjuda på initialer? Den enda exfrun, eller om de nu ens var gifta, som jag känner till är idag över 50.

Den thailänska som han skilde sig från 2017
Citera
2019-03-04, 21:08
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Aha, okej, tack för infon!
Citera
2019-03-04, 21:10
Medlem
honeybadgers avatar
Citat:

Hans fru såg väldigt ung ut men det kan nog stämma.
Citera
2019-03-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Denna snubben är knappast galen. Om han varit det skulle han t.ex. inte klara av att flytta stup i kvarten med allt vad det innebär. Våldtar man en 8-åring så är man pedofil. Det är fakta. Att vara pedofil är inte det samma som att vara psykotisk. Denna snubbe var inte psykotisk när han våldtog flickan och är det troligen inte nu heller.

Vad jag menar på är att om man är så skruvad som denne man så är det väl inte helt otroligt att han bara ser någon av kvinnokön att misshandla och förgripa sig på och att åldern på offret inte är det primära. Sen har du väl knappast någon aning om han var psykotisk eller ej vid tillfället eller var du åskådare...

Kan han ha fått en rejäl snedtändning av "badsalt" eller liknanden? Finns ju dom som börjar äta på folk med den drogen i kroppen...

Inte galen => mer normal. Nja, ställer inte upp det.
Senast redigerad av MrStreamer 2019-03-04 kl. 21:14.
Citera
2019-03-04, 21:11
Medlem
Venators avatar
Citat:

Eller som skilde sig från honom... en inte oväsentlig skillnad i sammanhanget. Jag förmodar att du kollat så AE inte är Facebookvän med henne eftersom du uppenbarligen har hennes namn?
Citera
2019-03-04, 21:11
Medlem
NorthernAngels avatar
Polisen lägger nog pussel mot många begångna brott nu; en man som flyttat runt så mycket kan nog kopplas till mycket. Kanske kan han bindas till brott där det saknas DNA också nu när de har en misstänkt och kan jämföra vittnesuppgifter, bostadsort etc.
Citera
2019-03-04, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Folk kan förvisso ha fler störningar/läggningar/åkommor/whatever än en men jag skulle nog säga att om en vuxen person mer eller mindre försöker slå ihjäl ett barn på det sätt MGM ska ha gjort så är det nog åtminstone inte enbart tal om pedofili. Jag skulle snarare säga att det kanske rör sig om sexualsadism, extrema aggressioner, eller något åt det hållet och kanske flera olika saker i kombination.

Någon psykos tror förvisso inte jag heller på men om vi tar en annan AE, dvs. Anders Eklund, så mördade han, mig veterligen, sitt offer mest för att komma undan, här tycks det mer handla om våld för våldets skull.

Flickan spelade död, kanske trodde han att hon var det?

Det motsäger ju inte sexualsadism iofs. Han har nog många strängar på sin lyra.
Citera
2019-03-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTrickster
Eftersom personnummer finns i tråden borde man väl kunna begära ut passbilden på AE?

Det kan du verkligen inte göra. Det är sekretess på alla sådana bilder sedan en lagändring långt tillbaka.
Citera
2019-03-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Eller som skilde sig från honom... en inte oväsentlig skillnad i sammanhanget. Jag förmodar att du kollat så AE inte är Facebookvän med henne eftersom du uppenbarligen har hennes namn?

Hittade inte henne på facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in