2019-03-01, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plugboistar
Varför?
Så sjukt lite plats ute i skogen och väldigt obekvämt.
Talar ej av erfarenhet men tror inte det skulle vara svårt för mig att tända på det.

Du får naturligtvis ha vilka skäl du vill till att inte knulla i skogen, men...
"sjukt lite plats" kan jag bara inte förstå alls?

Själv triggar jag som fan på att knulla utomhus. Strand, skog, hav, eller what ever...
Citera
2019-03-04, 18:46
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag knullade ett av mina ex i skogen några gånger då vi var ihop.
Citera
2019-03-04, 18:56
Medlem
hippilis avatar
Gufsa i skogen njeee. Myror, pinnar, kottar och skit fastnar i @ sa husdjur...tjejen grinigt så det blir inget mer där
Citera
2019-03-04, 23:31
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Hade inte ni kunnat göra det? Har ni lite skogsknullfetisch inom er?

Tänk att knulla ute i det vilda menar jag!
Man får dock hoppas man inte blir sedd av andra människor bara. Inte nära stigar.

Så knulla ute i skogen, skulle du göra det?

1. Fullt med mygg o annat skit
2. Om du inte knullar i sommaren är det kallt o fuktigt så nej.
Citera
2019-03-04, 23:37
Medlem
DrOutlaws avatar
Alltså man måste ju inte ligga naken på marken för att ha sex i skogen. Tjejen kan stå på en sten och böja sig framåt mot ett träd, så har det varit för mig många gånger iaf. Jag har aldrig haft liggande sex i skogen, det blir nog smutsigt.
Citera
2019-03-05, 08:39
Medlem
naken_slavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Alltså man måste ju inte ligga naken på marken för att ha sex i skogen. Tjejen kan stå på en sten och böja sig framåt mot ett träd, så har det varit för mig många gånger iaf. Jag har aldrig haft liggande sex i skogen, det blir nog smutsigt.

Bara gjort det på stranden ännu.

Men som du säger funkar ju många stående varianter, eller knäböjande.

Eller en filt under.

Eller om ni är litet mer inne på hårdare och litet dom/sub så kan det ju vara en poäng att den undergivne ligger som madrass på marken.
Citera
2019-03-07, 12:45
Medlem
Bland det bästa som finns att knulla ute i solen en varm sommar/vårdag. Stående eller liggande på/mot stenar, fallna träd eller var naturen än har att erbjuda
Citera
2019-09-10, 20:13
Medlem
Jag har haft skön sex i skogen flera gånger . En härlig känsla. Man blir ett med naturen 😄
Citera
2019-09-10, 23:46
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Hade inte ni kunnat göra det? Har ni lite skogsknullfetisch inom er?

Tänk att knulla ute i det vilda menar jag!
Man får dock hoppas man inte blir sedd av andra människor bara. Inte nära stigar.

Så knulla ute i skogen, skulle du göra det?

Klart man har knullat i skogen. Det är bra att ha något mjukare än en filt så man inte skrapar sönder knäna mot marken vid vissa ställningar. Riktiga knullproffs har med sig knäskydd ut.

Många tjejer har insektsfobi så se ut en plats i förväg där det inte finns myror och skit.
Citera
2019-09-11, 09:59
Medlem
Jag och min fru brukar alltid ta ett knull när vi sitter i bilen längre än 4 timmar.

Då kör vi in på en lämplig skogsväg och knullar. Mot huven, i passagerarsätet eller mot ett träd.
Citera
2019-09-12, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werewolfs
Jag och min fru brukar alltid ta ett knull när vi sitter i bilen längre än 4 timmar.

Då kör vi in på en lämplig skogsväg och knullar. Mot huven, i passagerarsätet eller mot ett träd.

Det verkar förståndigt. Transportstyrelsen rekommenderar som bekant att man tar paus i bilåkandet då och då men just den varianten som ni idkar hittar jag ingen speciell notis om.
Citera
2019-09-13, 10:51
Medlem
Självklart, det är ju riktigt härligt att knulla utomhus

Upphetsande att veta att man kan bli upptäckt också.. hehe

Både haft sex och runkat ute i skogen och tänker fortsätta med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in