Citat:
Ursprungligen postat av
Charlemange
Alltså jag har min åsikt är fyrkantig ändrar mig inte utan pekar med hela handen precis som i lumpen jag
är glad att pedosvinet sitter så är det sagt för sista gången.
Ber dig nu att sluta spamma mig med dina meningslösa inlägg till förmån för pedofiler jag vill helst kastrera och avrätta dom du vill bota dom ok är vi överens om det om ja ge då fan i att spamma mig med mer idiotiska förslag om hur du vill bemöta svinen jag skiter i det.
jag vill satsa på offren ge dom en ny start förövarna skall få jobba gratis för deras uppehälle lång tid i fabriker och slava för deras ersättning.
pedofiler och sexualsadister kan inte läras om till att bli bättre eller snällare de har en medfödd störning det är farligt att tro något annat som att det är inne att ha adhd som persbrandt och flinck det är fan ingen merit att skylta med att ha adhd och gillar kola o vara otrogen hallå ej heller att vara pedofil som AEklund eller andra de skall aldrig släppas ut de blir inte botade de är sjuka en defekt i hjärnan. så lägg av och spamma mig nu ber dig snällt och vänligt.
Firm Fair Friendly
Du behöver INTE svara på mina inlägg, men glöm det här att jag ska sluta citera dina inlägg. När du skriver dumma saker så kommer jag förstås svara.
Hur ska du lyckas att få fast pedofiler, som främst förgriper sig på små barn som sällan anmäler och kanske knappt kan prata?
Ditt hopp står till pedofilens anhöriga, som kanske har misstankar mot personen, eller som själva har blivit utsatta för hen. Men hur ska du övertyga pedofilens anhöriga, om att det är en bra idé att lämna ut tex deras son, till sadistiska översittarsvin som vill kastrera och avrätta honom?
För att få dem att lämna ut sina anhöriga, så måste du förhandla med dem. Alltså övertyga dem om att du INTE vill skada deras anhörige, utan att du BARA vill att hen ska vara under ständig övervakning, för att förhindra att hen begår brott och för att vårda hen.
Och en sådan taktik/strategi, i kombination med att föräldrar övervakar sina barn bättre, kommer troligen leda till att pedofila övergrepp kommer utrotas.
Dessutom skulle jag kunna tänka mig att frivilligt lämna mitt DNA, så att polisen kan göra en familjesökning och se om jag har några släktingar som har begått brott, eller se om jag själv har begått några brott som jag har glömt. Men om man lämnar ut sig själv eller sina anhöriga på det sättet i dagens Sverige, då måste man vara helt rubbad.
Det är lätt att prata om vad man vill göra med andras anhöriga. Men kan du inte sätta dig i fåtöljen och berätta lite om vad du vill göra med dina barn och barnbarn, om de skulle begå sådana brott som den MISSTÄNKTE i det här fallet? Så sitter jag på golvet framför dig och lyssnar.
Sen så är det INTE nödvändigtvis så att gärningsmannen i det här fallet är pedofil, eller ens att han tänder på våld. Han kanske var väldigt kåt och ville penetrera någon, och han tog en liten flicka i brist på annat. Och våldet blev en nödvändighet för honom, för att kunna genomföra penetreringen. Sen kanske han var full eller påtänd också, och INTE såg att hon var ett barn.
Men man kan förstås fråga sig om det kan vara så, att alla pedofiler väljer barn att ha sex med i brist på annat, och att de helst skulle vilja ha sex med en könsmogen tjej/kvinna.
Att pedofiler säger att vuxna tjejer är fula, det kan nog vara av ren stolthet eller som ett slags självförsvar. Det sägs ju att pedofiler hatar kvinnor, men det kan troligen vara mer som en tillfällig åsikt, som de kan göra sig av med.
Det svåra är troligen att ändra sig när man väl har begått pedofila övergrepp, för då inser man att de flesta kvinnor skulle hata en om de visste vad man har gjort. Och då går en del pedofiler över till att hata kvinnor i rent självförsvar. De övertygar sig själva om att det är kvinnorna och alla andra pedofilhatare som är knäppa, och att det är rätt att ha sex med barn, också som ett slags självförsvar.
Men det första pedofila övergreppet, det var kanske ett "experiment" som gick snett. Och de var alltså kanske INTE fullfjädrade pedofiler innan det första övergreppet.
Hur som helst, jag håller INTE med om att pedofiler INTE går att bota. Det stora hindret mot att bota dem, det är troligen att de är hatade av så många, och att de vet om detta.
Och något liknande gäller troligen alla sexualbrottslingar.
Så ni som hatar sexualbrottslingar, ni gör troligen bara saken värre.