Citat:
Ursprungligen postat av
a987
Det är du som saknar läsförståelse tror jag. Jag har INTE sagt att jag tror att polisen har manipulerat allt i det här fallet. Jag har sagt att det KAN vara så, vilket brukar betyda att det finns en möjlighet av varierande grad att så har skett. Jag ville påminna trådens besökare om detta, eftersom så många verkar stå redo att avrätta den häktade, men istället fick jag det påminnt hur omöjligt det är med yttrandefrihet i Sverige, av tex DIG, som uppenbarligen aldrig blev vuxen.
Nu så ljuger du med lägg ned du är inte min kompis och jag inte din eller hur´
Vi skall kanske plocka svamp ihop du och jag i skogen.
Skämt åsido jag anser att dina påståenden är vidrigt hemska då du ställer hypotesen direkt att polisen kan ha planterat sperma prover motsvarande det var det du startade med.
Du börjar alltså med att gå på polisen om att de gjort fel visserligen som hypotes men andemeningen i ditt resonemang nu sista gången sen var vänlig och kontakta mig inte var snäll och skicka inte mer till mig. Alltså förstår du du börjar med en gång med att säga ungefär som att säga att det som hände i utöya kunde vara fel Anders var utsatt för en komplott polis sköt alla barn på ön så skulle det nämligen kunnat gå till och någon månlandning har det aldrig varit och fotbolls vm i Sverige 1958 så spelade de aldrig på Ullevi heller jorden är platt och det är chemtrails överallt med.
Snart kommer farbror i vit rock och hämtar dig.
Godnatt nu lille vän.
Är glad att polisen fick göra ett bra jobb den här gången de har haft det tufft länge.
Lycka till till flickan som nu är en kvinna hoppas du får ro i själen snart.