2019-03-02, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Är du vid dina sinnes fulla bruk?
Du tänkte fram nåt precis nu. De här orden fanns inte, inte ens i dina tankar. Sedan tänkte du fram de i din hjärna. Således hade ingen tillgång till dem SEDAN konkretiserade du det genom att skriva ner de och göra de synligt för alla, dvs göra de fysiskt. KOM IGEN nu!
Så du har inget exempel?
Citera
2019-03-02, 23:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej jag talade sanning. Jag sa ju svara på mina frågor så förstår du dina fel

Javisst jag kan svara på dina frågor men först får du ange de fel du påstod fanns men du kan också välja att bekräfta att du är ett troll genom att inte göra det.
Citera
2019-03-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Så du har inget exempel?

Jo, du är ett levande exempel. Dina abstrakta tankar blir fysiska ord
Citera
2019-03-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Javisst jag kan svara på dina frågor men först får du ange de fel du påstod fanns men du kan också välja att bekräfta att du är ett troll genom att inte göra det.
Som jag redan skrev. Förkalringen på att du har fel ligger i mina frågor. Svara nu på de och fröstå dina fel
Citera
2019-03-02, 23:40
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Som jag redan skrev. Förkalringen på att du har fel ligger i mina frågor. Svara nu på de och fröstå dina fel

Då borde du kunna ange vad som är fel istället för att ställa en radda frågor för att styra in på otaliga sidospår. Du är naken och avslöjad som ett troll som inte kan backa upp dina lögner.
Citera
2019-03-02, 23:40
Medlem
Citat:
Jo, du är ett levande exempel. Dina abstrakta tankar blir fysiska ord
Nej, jag är tvungen att fysiskt skriva det du läser. Jag kan inte tänka fram texten du läser, jag behöver fysiska hjälpmedel.
Har du något exempel eller inte?
Citera
2019-03-02, 23:41
Medlem
Citat:
Nej, jag är tvungen att fysiskt skriva det du läser. Jag kan inte tänka fram texten du läser, jag behöver fysiska hjälpmedel.
Har du något exempel eller inte?

Ähh, jo du måste tänka fram orden sedan skriva vad du tänker. Du kan inte skriva ord i ett tillstånd du inte kan tänka.
Citera
2019-03-02, 23:42
Medlem
Citat:
Då borde du kunna ange vad som är fel istället för att ställa en radda frågor för att styra in på otaliga sidospår. Du är naken och avslöjad som ett troll som inte kan backa upp dina lögner.
Som sagt, svarar du på mina frågor förstår du dina fel. Svårare än så är det inte
Citera
2019-03-02, 23:44
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Som sagt, svarar du på mina frågor förstår du dina fel. Svårare än så är det inte

Du började med att påstå att det fanns fel men du klarar fortfarande inte av att ange ett enda. Det enda du klarar är att producera fler och fler frågor. Troll.
Citera
2019-03-02, 23:46
Medlem
Citat:
Ähh, jo du måste tänka fram orden sedan skriva vad du tänker. Du kan inte skriva ord i ett tillstånd du inte kan tänka.
Ja, jag måste tänka fram orden. Men utan fysiska hjälpmedel är de bara tankar.
Nu frågar jag för sista gången; har du något exempel på när någon tänker fram något fysiskt?
Citera
2019-03-02, 23:48
Medlem
Citat:
Du började med att påstå att det fanns fel men du klarar fortfarande inte av att ange ett enda. Det enda du klarar är att producera fler och fler frågor. Troll.

Jag vet, och frågorna förklarar varför du har fel. Så besvara dem.
Citera
2019-03-02, 23:50
Medlem
Citat:
Ja, jag måste tänka fram orden. Men utan fysiska hjälpmedel är de bara tankar.
Nu frågar jag för sista gången; har du något exempel på när någon tänker fram något fysiskt?
Du behöver inga fysiska hjälpmedel för att konkretisera dina tankar. Du kan via språket uttala dem och göra de hörbara, gripbara och tillgängliga. Du är ett levande exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in