2019-03-02, 18:36
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Men skriv en varningstext för i helvete

VARNING: BILDEN INNEHÅLLER MATERIAL SOM KOMMER UPPFATTAS SOM GRAVT STÖTANDE!

Antar att man går stenhårt för att få negativa reaktioner och extra uppmärksamhet genom det. Så mitt råd är att skratta åt dom och välja andra butiker och få andra att göra likadant.
Vad känslig du är, tycker du att det är stötande så har du jävligt låg tröskel.
2019-03-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Jävlar vilka kommentarer. Det kan inte vara så lätt att vara tjej idag. Inte så konstigt att vi har så många som lider av anorexia.

Är det något Kakan lider av, så inte fasen är det anorexia. Just saying ...
2019-03-02, 18:42
Avslutad
Nån som kan göra en xray?
2019-03-02, 18:43
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
Vad känslig du är, tycker du att det är stötande så har du jävligt låg tröskel.
Nej, jag har alltid varit väldigt sugen på att se Kakans gigantiska röv, extra sugen på att se henne luta sig framåt. Om Family Guy tvingas ha varningstext så ska självklart hon ha det också.

För att folk ska inse att det enbart är en politisk markering, skulle Dressmann ens överväga att ha Edward Blom i en reklam och samma pose? Självklart inte.
2019-03-02, 18:44
Medlem
Perversitets avatar
Skulle vilja veta namn på dem inom Lindex som har så kassa känselspröt att de tar detta beslutet. Har de en agenda, eller är de bara dumma i huvudet?
2019-03-02, 18:48
Medlem
Tack för upplysningen, dit ska jag aldrig mer gå. Kakans vänner är inte mina vänner. Synd, för deras BH-ar är bra till hyfsade priser
Senast redigerad av Kotlettfrillan 2019-03-02 kl. 19:09.
2019-03-02, 18:49
Avstängd
KaptenHundkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
🤢🤮 fy fan, tur att man redan har ätit men ölen lär smaka helvete efter den där synen.

Aldrig satt min fot på Lindex och kommer definitivt aldrig göra det nu.
Där fetto kakan sätter sin feta fot är inget för mig.

Inne på Lindex-butiker doftar det som regel utav jasmine och gamla otvättade tantunderbyxor - väldigt kvalmigt och kvävande - dessutom är det väldigt varmt inne dessa butiker.

För övrigt kan det vara den osexigaste bakifrån-bild jag sett i hela mitt liv, oavsett kakans storlek (vilken man icke skall döma) så sitter jeansen förbannat illa.
2019-03-02, 18:56
Medlem
Gud - människan ser ju vedervärdig ut.

Lindex bör stämmas för "förargelseväckande beteende" med den bilden.
2019-03-02, 18:57
Medlem
Europes avatar
Finns bilder på Lindex fejsboksida:

https://www.facebook.com/Lindex/posts/10156488424464094

Det är dock ingen idé för mig att bojkotta dem, då jag knappast handlar något från dem nu heller.
2019-03-02, 19:05
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gawds
Verkar som om Lindex inte lärde sig något av Audi, Kakan är tillbaka i reklambranschen med den kanske VÄRSTA studiobild jag sett i mitt liv.

https://www.instagram.com/p/BuY0Z9nD7TB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=15aqks4bvfvmb

Gratulerar TS, du har officiellt förstört många FBares lördagkväll.

Hur känns det?
2019-03-02, 19:06
Medlem
Readyfreddies avatar
Affärerna har väl inte gått så vidare bra sista tiden.
https://www.allabolag.se/5564526514/aktiebolag-lindex

Lättgenomskådat och desperat försök att få till "hat" så att alla inblandade kan njuta av uppmärksamheten.

Kakan ska göra reklam för Ben&Jerrys, inget annat.
2019-03-02, 19:09
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Jävlar vilka kommentarer. Det kan inte vara så lätt att vara tjej idag. Inte så konstigt att vi har så många som lider av anorexia.

Varför måste allting alltid vara extremt åt det ena eller andra hållet? Varför måste valet vara mellan Auschwitzfångar och levande vägspärrar? Vad hände med lagom?

Det finns mängder med vackra modeller som har normala former, varför måste ta in en jävla skräcködla som Kakan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in