2019-02-28, 20:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Du är en allmänbildad tjej. Behövs fler som dig.

Jomen vadå tårtprogram? Lät som trams och ironi.
Citera
2019-02-28, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jomen vadå tårtprogram? Lät som trams och ironi.
Du har många bollar i luften. Gillar det.
Citera
2019-02-28, 20:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Ah har jag nämnt till dig att jag gör tårtor ibland? Då förstår jag kommentaren.
Citera
2019-03-01, 01:09
Medlem
Kronartskockas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej, könet är inte irrelevant. Svenska kvinnor har drivit PK in absurdum, och är klart överrepresenterade. Ja, vurmandet för utländska män har inget med empati att göra, det kommer från en sugande känsla mellan deras ben. Ett sug efter våldsamma och dominanta män.

Jo, det är helt irrelevant. Finns minst lika många män som tycker samma sak så du har fel helt enkelt.
Citera
2019-03-01, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronartskocka
Jo, det är helt irrelevant. Finns minst lika många män som tycker samma sak så du har fel helt enkelt.

Ja, att feminister vurmar för invandrare beror snarare på att dom ser dessa som barn man måste beskydda för att dom är utsatta och "det är synd om dom".

Dom ser brottslingar på samma sätt. Dom har bara hamnat lite snett i livet. Vi måste hjälpa dom.

En sån här person, som väljer att leva på andra sidan lagen, han har ingen respekt för samhället, han ser sig som överlägsen andra. Och han kommer bara se ner på folk som har attittyden att han behöver få hjälp.

Han kanske tom spelar teater för dom och säger att, ja men det har varit svårt, jag ska försöka. Och dom ler och skiner upp (det var ju det jag visste, han är ju en fin kille )

Men sen kommer han fortsätta som vanligt igen.

Det såna personer behöver är en motkraft som dom kan få respekt för, någon som kan sätta ner foten och visa, en dominant auktoritär gestalt. Då kan dom surrender och möjligtvis ha en chans att vända om, ifall dom får en sådan förebild.

Men denna mjuka metod kommer aldrig fungera. Men det fattar inte dom här typerna, dom tror fortfarande på fika och bullar, sluta tafsa armband och liknande.
Senast redigerad av Naturesprophet 2019-03-01 kl. 04:19.
Citera
2019-03-01, 04:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturesprophet
Ja, att feminister vurmar för invandrare beror snarare på att dom ser dessa som barn man måste beskydda för att dom är utsatta och "det är synd om dom".

Nej, det handlar inte om det. Det handlar om att de går igång sexuellt på dominanta män. Invandringen till Sverige har kvinnlig masochism som grundorsak. Men sådant får man inte säga om kvinnor. Deras heder ska skyddas och de ska betraktas som rena och oskyldiga till varje pris. Män som går på myten om omhändertagande och empati är lurade cucks.
Citera
2019-03-01, 07:10
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Den sorten brukar ha barn med flera pappor också.
Citera
2019-03-01, 08:09
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Nej, det handlar inte om det. Det handlar om att de går igång sexuellt på dominanta män. Invandringen till Sverige har kvinnlig masochism som grundorsak. Men sådant får man inte säga om kvinnor. Deras heder ska skyddas och de ska betraktas som rena och oskyldiga till varje pris. Män som går på myten om omhändertagande och empati är lurade cucks.

Många är snyfthistorierna om den stackars Svenska flickan som blev lämnad av sin utländske man efter att barnet fötts.
Det är ett stort antal kvinnor som är känslostyrda och nästan helt saknar impulskontroll.
Detta tillsammans med en genetisk programmering som kortsluter logik, intelligens och även förmågan att se konsekvenserna av sitt beteende som gör att de kopulerar med män som visar dominanta drag gränsande till/med inslag av psykopati.
På detta vis förs männens dåliga gener vidare och det är kvinnan som är ett frivilligt värddjur som överför dessa gener till nästa generation.
Ni som studerat parasitsjukdomar där ett värddjur används som mellanled förstår vad som avses.
Senast redigerad av RobbanUC 2019-03-01 kl. 08:34.
Citera
2019-03-01, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Den sorten brukar ha barn med flera pappor också.

Moment är en bra tjej
Citera
2019-03-01, 10:34
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Detta är ju enbart sant i ditt huvud.

Som jag skrivit tidigare så är de flesta svenska kvinnor tillsammans med svenska män.

Anledningen till fri invandring stavas humanism och har absolut ingenting med sexualitet att göra.

Men du har ju tydligen slutat att svara mig.
Citera
2019-03-01, 10:37
Medlem
evenes avatar
Gillar ju högern oså, och föredrar inte pk vänstern. Men detta var väldigt radikalt.
Citera
2019-03-01, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Detta är ju enbart sant i ditt huvud.

Som jag skrivit tidigare så är de flesta svenska kvinnor tillsammans med svenska män.

Anledningen till fri invandring stavas humanism och har absolut ingenting med sexualitet att göra.

Men du har ju tydligen slutat att svara mig.

Då finns det ju inga humanistiska länder?. Fri invandring existerar i stort sett inte ens i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in