2019-01-10, 23:23
Medlem
Ustyugov3s avatar
Glömde ge beröm till båda låtarna. Dr. Bombay är svensk högkultur.

Och fan vad kul när Oscar ska vara diplomatisk mot trakasserande våldspoliser och ändå till slut vräker ur sig en massa ord som måste censureras.
Citera
2019-01-15, 17:58
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Nytt avsnitt!

https://www.nordfront.se/mao-31-aktivist-delade-ut-flygblad-i-skurup-du-kan-inte-gissa-vad-som-hande-sen.smr

Verkar som de kommenterar Fru fortuna (hjältarna som valde att inte lägga ner bandet tack vare att vänsterextremister hängt ut dem) och kallar dem för sitt egna husband

https://www.nordfront.se/politiskt-korrekta-klagade-over-antisemitism-fru-fortuna-tackar-for-reklamen.smr

I avsnitt 31 av succé-podden Mer än ord medverkar som vanligt Simon Engelin, Oscar Bergström, Niklas Yngwe och Tobias Malvå. Under programmets gång pratar man bl.a. om:

Att den ariska rasens historia är för storslagen för panelen.
Niklas Yngwe har byggt en kålar-koja?
Malvå har mött 1000-tals hjärndöda pokémon-jägare.
För långdraget skit-postande ledde till att paus-snack om jobb fick smyga sig in i programmet.
Oscar berättar om när han blev polare med en antirasistisk komiker.
Mer än ords ”husband” attackeras av IRM och tackar för uppmärksamheten.
Och mycket, mycket mer.
Citera
2019-02-27, 21:34
Medlem
Ustyugov3s avatar
Extremt bra avsnitt sist. https://www.spreaker.com/user/radionordfront/maeo-36-den-revolutionaera-gnistan

Oscar Bergström är faktiskt lite i en klass för sig. Hans retorik och rena revolutionära framtoning resonerar djupt i min själ.

Alla som är med är grymma, men Oscar sticker fan ut, särskilt i "vad fan gör ni"-segmenten.

Hell seger!
Citera
2019-03-12, 23:25
Medlem
SvinFullGreks avatar
Senaste avsnittet är en klass för sig. Det prasslas och förekommer sjukt störiga ljud i bakgrunden. Varför publicerar man ett sådant här avsnittet? Nu stängde jag iofs av efter dryga 18 minuter in i programmet, orkar inte ens höra vidare.
Citera
2019-04-03, 19:52
Medlem
Ustyugov3s avatar
Bra drag på slutet senast. Även om DFS-idén med egna hus inte alls är tokig (Motståndsrörelsen vill ju själva ha flera stycken egna lokaler enligt femårsplanen) var det kul med lite hetta.
Senast redigerad av Ustyugov3 2019-04-03 kl. 19:56.
Citera
2019-04-05, 17:09
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov3
Bra drag på slutet senast. Även om DFS-idén med egna hus inte alls är tokig (Motståndsrörelsen vill ju själva ha flera stycken egna lokaler enligt femårsplanen) var det kul med lite hetta.
Jag tycker att Oscar Bögström, Tobias Malvå och Niklas Yngwe ger ett intelligent intryck under diskussionen om föreningen Det fria Sverige. Eller kanske inte. Något som är intressant är också att det hjärndöda skäggmiffot Yngwe inte bara är någon vanlig medlem, utan faktiskt gruppchef för ett av organisationens "nästen". Kul också att de väljer att ge sig på människor för deras utseende. Haha, männen i NMR är ju verkligen supersexiga...

Den där Tobias Malvå känns som en riktigt mysig och fin snubbe, och jag tycker att det känns seriöst och härligt att NMR har valt att släppa in den där psykopaten i sin organisation:

https://www.youtube.com/watch?v=dpwxIIYmdSI

Ledaren Tobias Lindberg har förresten fula ansiktsdrag och Elin Reinhardt lider av enorm fetma (kör bara med den sköna NMR-stilen). Om den kloka Martin Saxlind skulle läsa den här tråden: Lämna psykfallen nu och gör nytta i något friskt nationellt projekt istället.
Citera
2019-04-05, 22:46
Medlem
Ljungeldens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag tycker att Oscar Bögström, Tobias Malvå och Niklas Yngwe ger ett intelligent intryck under diskussionen om föreningen Det fria Sverige. Eller kanske inte. Något som är intressant är också att det hjärndöda skäggmiffot Yngwe inte bara är någon vanlig medlem, utan faktiskt gruppchef för ett av organisationens "nästen". Kul också att de väljer att ge sig på människor för deras utseende. Haha, männen i NMR är ju verkligen supersexiga...

Den där Tobias Malvå känns som en riktigt mysig och fin snubbe, och jag tycker att det känns seriöst och härligt att NMR har valt att släppa in den där psykopaten i sin organisation:

https://www.youtube.com/watch?v=dpwxIIYmdSI

Ledaren Tobias Lindberg har förresten fula ansiktsdrag och Elin Reinhardt lider av enorm fetma (kör bara med den sköna NMR-stilen). Om den kloka Martin Saxlind skulle läsa den här tråden: Lämna psykfallen nu och gör nytta i något friskt nationellt projekt istället.

Kan förstå att du som DfS-fan/-medlem (även om du verkar en aning ombytlig när det kommer till nationella organisationer så att säga) blev uppretad, men det vore ju mer intressant att läsa lite saklig kritik än enbart smädelser och personangrepp.

Sedan fattar jag inte vad det skulle vara för fel med Tobias Lindberg. Han brukar väl vara väldigt diplomatisk och i princip aldrig gå till verbala angrepp mot enskilda individer, så fattar inte vad han har med din Mer än ord-beef att göra. Han ser väl för övrigt helt normal ut, som vilken medelålders man som helst.
Citera
2019-04-06, 00:21
Medlem
Nästa vecka kommer Offervilja antagligen fördöma DFS, kalla dem fetton och hylla Mer än ord som ordentliga män. Avseende det som hänt, så tycker jag det var onödigt av Mer än ord att attackera DFS sådär. Även om DFS projekt inte kommer rädda folket och involverar en mån av profitering, så behöver det inte vara utan värde. Utomlands finns det sådana projekt som är bra och hyfsat framgångsrika. Om man vill attackera dem, så kan man i alla fall hålla det lite mer sakligt.
Senast redigerad av Delvest 2019-04-06 kl. 00:26.
Citera
2019-04-06, 06:08
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungelden
Kan förstå att du som DfS-fan/-medlem (även om du verkar en aning ombytlig när det kommer till nationella organisationer så att säga) blev uppretad, men det vore ju mer intressant att läsa lite saklig kritik än enbart smädelser och personangrepp.

Sedan fattar jag inte vad det skulle vara för fel med Tobias Lindberg. Han brukar väl vara väldigt diplomatisk och i princip aldrig gå till verbala angrepp mot enskilda individer, så fattar inte vad han har med din Mer än ord-beef att göra. Han ser väl för övrigt helt normal ut, som vilken medelålders man som helst.
Skrev fel. Menade Simon Lindberg. Han är ful, sjuk i huvudet och borde inte vara ledare för NMR. Och nej, jag kommer inte som Delvest skriver ändra åsikt om DFS och NMR nästa vecka. Jag är frisk i huvudet nu och kommer aldrig mer att skriva ett enda positivt ord om psykopaterna i NMR. Mer än ord-töntarna kan dra åt helvete.

Edit: Varför väljer inte Nordfront att radera avsnittet? Man kan ju nästan börja misstänka att Simon Lindberg och alla andra fula män i NMR tycker att det är rätt och riktigt att hetsa och uppföra sig som svin mot andra nationella... Vad tror ni förresten IQ-skillnaden är mellan Oscar Bögström och Dan Eriksson? Min gissning är 41 poäng (Eriksson ligger på 130 medan herr Bögström har 89). Vilken jävla skräppodd det här är alltså och mitt hat till oskuldskillen Bögström är starkt.
Senast redigerad av Offervilja 2019-04-06 kl. 06:39.
Citera
2019-04-06, 10:33
Medlem
Offerviljas avatar
Den här attacken från Oscar Bögström och gänget mot Det fria Sverige blev nog ingen direkt braksuccé (humorbetyg på Robin Palmblads rubriker efter varje demonstration: 10/10). Det finns såklart personer inom sekten som hyllar det här och tycker att Bögström och den gamla psykopatiska skinnskallen är jättetuffa, men jag har inte någonstans läst ett enda inlägg från folk utanför sekten som tyckt att det här beteendet var normalt. Mer än ord-töntarna framstår ju bara som korkade och osympatiska. Tänk er reaktionerna om Dan Eriksson och Magnus Söderman hade pratat på det här viset om NMR. Ja, herrejävlar! Ingrid Sionistqvist-älskaren Pär Öberg hade nog blivit så galen att han typ hade dött.

Eftersom Mer än ord hoppade på DFS-personerna för deras utseenden så sitter jag just nu och tittar på hur NMR:arna själva ser ut. Jag har inte tänkt så himla mycket på det här tidigare, men hur fan ser ni ut egentligen? Det finns inte många personer som är över medel alltså, utan snittet ligger kanske runt 3/10. Det är rundskalliga samegubbar, folk med överbett, smällfeta fredagsmysare, kvinnor med hästansikten och män som är så otäckt fula att man blir rädd när man tittar på dem. Äh, jag behöver inte bry mig om er längre. Jag sökte mig till er när Dan Eriksson och Magnus Söderman samarbetade med Ingrid Sionistqvist och Zlatan-Maria, men de har ju slutat upp med det nu och är lika fantastiska som de var tidigare igen. Länge leve Det fria Sverige!

Mer än ord - mästare på propaganda!
Senast redigerad av Offervilja 2019-04-06 kl. 10:38.
Citera
2019-04-06, 10:50
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delvest
Nästa vecka kommer Offervilja antagligen fördöma DFS, kalla dem fetton och hylla Mer än ord som ordentliga män. Avseende det som hänt, så tycker jag det var onödigt av Mer än ord att attackera DFS sådär. Även om DFS projekt inte kommer rädda folket och involverar en mån av profitering, så behöver det inte vara utan värde. Utomlands finns det sådana projekt som är bra och hyfsat framgångsrika. Om man vill attackera dem, så kan man i alla fall hålla det lite mer sakligt.

Hon svängde i alla fall med NMR på några veckor. Det var under tiden hon diagnostiserat sig själv som psykisk frisk. Nu är hon tillbaka på gamla spår. Hon borde be någon annan sätta diagnosen på henne.
Citera
2019-04-18, 00:02
Medlem
Ustyugov3s avatar
Oscar Bergströms improviserade afrikanska namn 105 minuter in: https://www.spreaker.com/user/nordiskradio/mer-aen-ord-43-fjaerran-i-oester-fallen-

Bra avsnitt överlag på sistone, gillar särskilt Linus Blomqvists medverkan och de helt otroliga vittnesmål han har att redogöra för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in