Den här attacken från Oscar Bögström och gänget mot Det fria Sverige blev nog ingen direkt braksuccé (humorbetyg på Robin Palmblads rubriker efter varje demonstration: 10/10). Det finns såklart personer inom sekten som hyllar det här och tycker att Bögström och den gamla psykopatiska skinnskallen är jättetuffa, men jag har inte någonstans läst ett enda inlägg från folk utanför sekten som tyckt att det här beteendet var normalt. Mer än ord-töntarna framstår ju bara som korkade och osympatiska. Tänk er reaktionerna om Dan Eriksson och Magnus Söderman hade pratat på det här viset om NMR. Ja, herrejävlar! Ingrid Sionistqvist-älskaren Pär Öberg hade nog blivit så galen att han typ hade dött.
Eftersom Mer än ord hoppade på DFS-personerna för deras utseenden så sitter jag just nu och tittar på hur NMR:arna själva ser ut. Jag har inte tänkt så himla mycket på det här tidigare, men hur fan ser ni ut egentligen? Det finns inte många personer som är över medel alltså, utan snittet ligger kanske runt 3/10. Det är rundskalliga samegubbar, folk med överbett, smällfeta fredagsmysare, kvinnor med hästansikten och män som är så otäckt fula att man blir rädd när man tittar på dem. Äh, jag behöver inte bry mig om er längre. Jag sökte mig till er när Dan Eriksson och Magnus Söderman samarbetade med Ingrid Sionistqvist och Zlatan-Maria, men de har ju slutat upp med det nu och är lika fantastiska som de var tidigare igen. Länge leve Det fria Sverige!
Mer än ord - mästare på propaganda!