Citat:
Ursprungligen postat av
FatHurley
Går man med skor inomhus så kan det bli spår efter sulorna men det är ett långskott. Om man behövt släpa ut henne borde det möjligtvis innebära att det endast varit en person inne i huset? I annat fall borde man väl burit henne?
Lutar mer åt att det är någon i hennes närhet som tagit livet av henne, granne, bekant eller liknande.
Det skal mye tyngde til å lage slepespor på et gulv av en gummisåle, det er mer slikt man ser i en gymsal tenker jeg. Ja, hvorfor slepe når man kan bære, hun var en liten dame, to personer kunne enkelt bære henne, for en person er det vanskeligere. Jeg kan ikke forestille meg at hun hadde fiender, at ektemannen har fiender tror jeg, i forhold til business i hvertfall, kanskje også familie. Et vått avtrykk som blod finner jeg merkelig i og med politiet sier det ikke var tegn til kamp, blodspor ville jeg oppfattet som tegn til kamp. Ved besvimelse kan man tisse på seg, våte spor etter urin kan være et spor, jeg klarer ikke forstå med "slepe" -spor. Prøver å tenke hva som er mest logisk...At politet kan mene de har funnet slepespor finner jeg mer sannsynlig enn at TH har funnet slepespor, en hund lukter slepespor, se videolinke, om den snuser på en måte som gjør at man tror at en person er slept, men det står i tidningen at TH reagerte på spor, kanskje det er feil.
https://www.youtube.com/watch?v=ivf_T095fLI