2019-02-22, 13:27
Medlem
Photoshoppeds avatar
Det som jag har svårast att förstå är hur man kan välja att springa omkring barbent på vintern. Då har man väl byxor eller strumpbyxor. Men inte hon. Barfota i sina högklackade skor. Mitt i vintern. Det om något gör att man förstår att det är synd om henne och att hon har fel i huvudet. Är huvet dumt får kroppen lida som man brukar säga.
Citera
2019-02-22, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
Haha att du skriver detta just på Flashback 😉 säga vad man vill om bloggbevakning men det har grävts fram fler sanningar och avslöjats fler lögner om Blondinbella där än vad Expressen, AB mfl. gjort.
Ja hat finns det gott om. Men då är fb bättre då det är modererat av långt fler personer och regler. Att köpa något för att en skara skvallerkärringar skriver personliga åsikter och inbilla sig att allt är sanning för att det är fritt ord på bloggbevakningen är lika naivt som att tro på allt som skrivs här på fb vilket ämne det än gäller.
Citera
2019-02-22, 14:13
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det som jag har svårast att förstå är hur man kan välja att springa omkring barbent på vintern. Då har man väl byxor eller strumpbyxor. Men inte hon. Barfota i sina högklackade skor. Mitt i vintern. Det om något gör att man förstår att det är synd om henne och att hon har fel i huvudet. Är huvet dumt får kroppen lida som man brukar säga.
Hon klär sig ofta lite knäppt eftersom att kläderna är reklam. Så nu gör hon reklam för vårkollektioner. Mitt i sommarhettan hade hon stickad tröja.
Citera
2019-02-22, 14:15
Medlem
Incendios avatar
Bella är nog inte lätt att leva med/jobba för. Den nya underbara kocken har redan fått kicken/slutat och Bella söker en ny.
Citera
2019-02-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Att köpa något för att en skara skvallerkärringar skriver personliga åsikter och inbilla sig att allt är sanning för att det är fritt ord på bloggbevakningen är lika naivt som att tro på allt som skrivs här på fb vilket ämne det än gäller.

Skvallerkärringarna har iaf avslöjat att Blondinbella ofta medvetet vilseleder följare och kunder som exempelvis hennes besöksstatistik, den hotfulla lappen på bilen osv osv. Allt det där hade inte kommit fram annars. Önskar att riktiga journalister skulle börja syna influencers och deras affärer i sömmarna istället för hyllningsartiklar för att få mer visningar så tidningarna i sin tur får mer betalt av annonsörerna för spelbolagen 🙁
Citera
2019-02-22, 23:51
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Bella är nog inte lätt att leva med/jobba för. Den nya underbara kocken har redan fått kicken/slutat och Bella söker en ny.

Betalar inte ut löner till folk så då går det så, vidrig människa.
Citera
2019-02-23, 11:54
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Betalar inte ut löner till folk så då går det så, vidrig människa.

Ah! Äkta skaller! Har du mer info?
Citera
2019-02-24, 10:17
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Ah! Äkta skaller! Har du mer info?

Har tjejerna som kammar håret på henne och som värmer Viktväktarsoppan på lönebidrag och var lovade fortsatt anställning men det sket sig, övergick i anställning men har inte betalt ut några löner. Folk retar sig på att hon kommer hem med Chanel shopping kassar och pratar om att skaffa privatjet hemma när hon inte betalar för sin s.k personal eller hennes ord ”Team”

Hörde av en kompis som är revisor i stan och samma revisorsfirma Löwengrip har att de har noll koll på papper inom bolaget och bolagsregler. Dessutom enormt vikande trend, samtidigt som IL är under föremål för en omfattande utredning av Skattemyndigheten. De har kallat in kontoutdrag från hennes banker etc. som sagt, det var hans ord och jag har inte sett något solklart utan han nämnde det under en herrmiddag när vi pratade om hennes ex. Kan dock säga att min polare är en tillförlitlig person, får säkert inte skvallra så men han hade några whiskey under västen.
Citera
2019-02-24, 11:50
Medlem
Yes! Då har vi ett ett praktfullt fiasko att se framemot då!
Detta har jag väntat på länge.
Synd bara att kocken inte fick sina pengar, förhoppningsvis så har hon nu lärt sig-en dyr läxa..
Citera
2019-02-24, 12:31
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Yes! Då har vi ett ett praktfullt fiasko att se framemot då!
Detta har jag väntat på länge.
Synd bara att kocken inte fick sina pengar, förhoppningsvis så har hon nu lärt sig-en dyr läxa..

Hon? Är det kocken? BB är narcissist och lär sig inga läxor!

Slarv med bokföring = skattebrott! Drömmen vore ju om hon fick göra som Runar och krypa in i finkan!
Citera
2019-02-24, 12:58
Medlem
Och nu ska hon flyga till Australien, det är säkert jättebra för miljön...
Citera
2019-02-25, 02:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Har tjejerna som kammar håret på henne och som värmer Viktväktarsoppan på lönebidrag och var lovade fortsatt anställning men det sket sig, övergick i anställning men har inte betalt ut några löner. Folk retar sig på att hon kommer hem med Chanel shopping kassar och pratar om att skaffa privatjet hemma när hon inte betalar för sin s.k personal eller hennes ord ”Team”

Historien upprepar sig alltså?

Redan när den avsomnade tidningen Egoboost började gå dåligt för rätt många år sen så fick inte de anställda sina löner i tid.

(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip)

Citat:
Hörde av en kompis som är revisor i stan och samma revisorsfirma Löwengrip har att de har noll koll på papper inom bolaget och bolagsregler. Dessutom enormt vikande trend, samtidigt som IL är under föremål för en omfattande utredning av Skattemyndigheten. De har kallat in kontoutdrag från hennes banker etc. som sagt, det var hans ord och jag har inte sett något solklart utan han nämnde det under en herrmiddag när vi pratade om hennes ex. Kan dock säga att min polare är en tillförlitlig person, får säkert inte skvallra så men han hade några whiskey under västen.

Att fröken bloggdrottning har problem med Skattemyndigheten är inget nytt, låt oss friska upp minnet hos trådens läsare

(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in