2019-02-22, 14:46
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vackertjej
Lugn nu, detta är inte kriterierna jag listar upp. Utan vad jag tror har hänt. Sen har jag inte sagt att det var hans ”snabel” som penetrerat. Det lämnar jag osagt.
Sedan behöver det ju inte varit så att han tryckt in fingret heller. Han kan ha stoppat in snabeln i munnen eller tvingat MGM att suga av honom.
Citera
2019-02-22, 14:47
Medlem
Vad vet vi väl vad som har hänt? Det kan ha varit lugnt och överenskommet från början. Sedan flyger fan i MGM. Just under en deep troathakt tar MGM tag i nacken på BO och tvingar BO att acceptera en jättesats som rinner ut genom mungipor,, näsan och öron. BO håller på att kvävas och försöker göra sig fri.
BO spyr medans MGM ligger där nöjd och belåten.

Var det inte något i den stilen med Katarina Frostenssons make?
Senast redigerad av Harsettdetmesta 2019-02-22 kl. 15:04.
Citera
2019-02-22, 15:12
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Hur blev det fastslaget? Räcker det med att tillräckligt många påstår det eller finns det något somhelst konkret att gå på?

Bildbevis. Expressens pixlade bild hittades icke pixlad.
Citera
2019-02-22, 15:19
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Det är en lågoddsare då MGM är bög.
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
BO är säkert en man.

MGM är troligen adopterad som barn till Sverige. Var mycket vanligt förr.
Kan det kanske vara ett hatbrott?
Citat:
Ursprungligen postat av REMIGRATION
Nikla* Vijith* Berglin* (s+a+d)
Gift: 2010-03-24 (med en man)
BAKGRUND
Född: Sri Lanka
Och BO är en kvinna? Vilket karriärsmove att döpa om sig till Niklas...
Senast redigerad av GoUoD 2019-02-22 kl. 15:37.
Citera
2019-02-22, 15:25
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Citera
2019-02-22, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD

BO är säkert en man.

MGM är troligen adopterad som barn till Sverige. Var mycket vanligt förr.
Citera
2019-02-22, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock

Du menar väl högoddsare?
Citera
2019-02-22, 15:39
Medlem
Sjukt låg nivå på vissa inlägg. Att spekulera i om man kan bli våt under en våldtäkt är väl inget normala människor gör? Det spelar ju liksom ingen roll i sammanhanget. Vet inte vilken sten ni krupit fram från eller vad ni har för erfarenheter för en kvinna kan bli våt utan att hon vill liksom en man kan bli hård utan att han vill. Om vi ska prata våldtäkter så sker faktiskt de flesta våldtäkter utan penetrering.

I fallet med NB så känns det som om att något inte stämmer. Jag tycker att varenda våldtäktsman ska spärras in och man får gärna slänga nyckeln. MEN det ska vara säkerställt att det är en våldtäkt det handlar om. Den sista tiden HAR det förekommit flera fall där det inte handlar om våldtäkt utan om något helt annat. En anklagelse som denna är allvarlig och kan förstöra hans liv fullkomligt. Om man är oskyldig så är det fruktansvärt!

Många sitter här och snackar föraktfullt om att vara PK. Om det är PK att tycka att en människa ska vara dömd innan han blir det av samhället och FB så antar jag att jag är det. Om det är PK att inte förakta NB för att han är adopterad eller homosexuell så antar jag att jag är det. För mig är det inte att vara PK, för mig är det att vara normalt funtad och acceptera människor såsom de är. OM det visar sig att han är skyldig så ska han absolut ta sitt straff för det han har gjort men han ska inte behöva bli straffad eller få skit för vare sig hudfärg eller sexuell läggning.
Citera
2019-02-22, 15:39
Medlem
everythingiss avatar
Vem var personen som han syntes på den borttagna videon med? Någon sade sig ha sett en nyligen publicerad film som sedan togs bort.

Kan det vara en kvinna som är offret? Våldtäkt av normalgraden bör ju vara någon slags penetration av offret om det rör sig av ett manligt offer, eller räcker det med att ta en man på könet? Om det är GM som suger BO s kuk, är det våldtäkt?
Citera
2019-02-22, 15:42
Medlem
TV4 våndas säkert, hur kunna förtiga det hela.
Citera
2019-02-22, 15:43
Medlem
Bet-At-Homes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Våldtäkt klingar illa. Men bögvåldtäkt klingar än värre illa. Huvva! Sett till hur den här svartlackerade modebögen ser ut så har jag svårt att se honom tvångspenetrera någon hane - inte ens bryta en tändsticka itu. Men skenet kan ju bedra.

Inget om detta på nyheterna i morse (tv4) jag förstår inte det?

Okej, hur tänker du nu? Vadå klingar ännu mer illa? Vill gärna förstå hur du tänker.
Citera
2019-02-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
TV4 våndas säkert, hur kunna förtiga det hela.

Tildes bästis dessutom.

Stel stämning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in