2019-02-21, 17:34
Medlem
kukflashs avatar
Nu drar en ny säsong igång av Paradise hotel. Börjar 4 mars.

Vad tror ni? Kan det bli bra?
Citera
2019-02-21, 22:58
Medlem
Zyxel04s avatar
Lite random att dom drar igång en ny säsong bara några månader efter att den förra slutade, senaste gången skiljde det drygt ett år mellan säsongerna.

Jag personligen är ett fan av dokusåpor och paradise hotel är kul, men fy in i helvete vilken besvikelse föregående var. Att Mos var med ännu en gång, knappt syntes, åkte ut och ändå vann skiten sög. Därutöver var det jävligt tråkigt att massa tråkiga randoms som åkte ut kom tillbaka igen utan att tillföra något direkt, favoriten var helt klart Mattias och tyckte han fick ett kasst behandlande av produktionen som verkligen anpassade allt för att missgynna honom, var kanske inte medvetet men så blev det.

Hört att Emma Hellström ska vara med igen, jävligt snygg tjej och verkar faktiskt vara allmänt skön att hänga med och hade väl en flört med Smajl Alihodzic men verkar ej gott vägen. Svårt att säga annat än att fröken Hellström sannolikt kan ha en positiv effekt.

Sett att Paow också ska vara med haha, har haft en relation med han där Mattias jag nämnde nyss. Tyckte inget specifikt om paow när hon var med senast men jävlar vilken random beslut hon verkar ta, tänker väl specifikt på när hon hjälpte kasta-kulan-Jeppe trots att han behandlade henne som skit. Har väl dessutom varit med i lyxfällan och opinion live, kanske dåliga siffror på bloggen och ett desperat försök att höja sin popularitet?
Citera
2019-02-22, 02:01
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Lite random att dom drar igång en ny säsong bara några månader efter att den förra slutade, senaste gången skiljde det drygt ett år mellan säsongerna.

Jag personligen är ett fan av dokusåpor och paradise hotel är kul, men fy in i helvete vilken besvikelse föregående var. Att Mos var med ännu en gång, knappt syntes, åkte ut och ändå vann skiten sög. Därutöver var det jävligt tråkigt att massa tråkiga randoms som åkte ut kom tillbaka igen utan att tillföra något direkt, favoriten var helt klart Mattias och tyckte han fick ett kasst behandlande av produktionen som verkligen anpassade allt för att missgynna honom, var kanske inte medvetet men så blev det.

Hört att Emma Hellström ska vara med igen, jävligt snygg tjej och verkar faktiskt vara allmänt skön att hänga med och hade väl en flört med Smajl Alihodzic men verkar ej gott vägen. Svårt att säga annat än att fröken Hellström sannolikt kan ha en positiv effekt.

Sett att Paow också ska vara med haha, har haft en relation med han där Mattias jag nämnde nyss. Tyckte inget specifikt om paow när hon var med senast men jävlar vilken random beslut hon verkar ta, tänker väl specifikt på när hon hjälpte kasta-kulan-Jeppe trots att han behandlade henne som skit. Har väl dessutom varit med i lyxfällan och opinion live, kanske dåliga siffror på bloggen och ett desperat försök att höja sin popularitet?
Tycker också det blir tråkigt när man tar in gamla "kändisar" igen. Visst det är tittarfavoriter, men jag tycker bara det blir uttjatat. Svårt att hitta någon ny "favorit" när alla är kända sedan gamla säsonger.
Citera
2019-02-22, 02:01
Medlem
Paows pattar har jag inget emot att titta lite på framför tv-bänken, hehe.
Citera
2019-02-22, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Paows pattar har jag inget emot att titta lite på framför tv-bänken, hehe.

Håller med om att det är intressant ur ett rent medicinskt perspektiv att få se dom pattarna igen. Så dåliga tuttjobb görs ju nämligen väldigt sällan nu för tiden.
Citera
2019-02-22, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Håller med om att det är intressant ur ett rent medicinskt perspektiv att få se dom pattarna igen. Så dåliga tuttjobb görs ju nämligen väldigt sällan nu för tiden.

Medicinskt perspektiv eller annat perspektiv spelar ingen roll, det är ett par rejäla meloner att vila ögonen på :=)
Citera
2019-02-24, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Att folk fortfarande tittar på skiten är för mig en gåta.
Finns egentligen bara skit på tv och av all skit som finns så går detta att kolla på även om det inte är ett toppenprogram.

Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Medicinskt perspektiv eller annat perspektiv spelar ingen roll, det är ett par rejäla meloner att vila ögonen på :=)
För min smak är de lite stora men visst är de rätt så trevliga att vila ögonen på.
Emma däremot minns jag med förtjusning, jävligt skön brud, blir en fröjd att se henne springa runt i bikini igen.
Citera
2019-02-25, 18:34
Medlem
Jeppe Johansson ska vara med! Blir intressant att se hur han och Paow kommer överens denna gång.
Citera
2019-02-27, 11:39
Medlem
Pillenfilles avatar
I trailern så är det nån dåre som säger att han har velat vara med i PH ända sen han sög på mammas tuttar. Tror han verkligen att han låter cool när han säger så? Han låter bara äcklig om man frågar mig.
Citera
2019-02-27, 13:27
Medlem
Höll precis på att läsa ...utan hund av Nesser och Fucking Island hade nog varit mycket roligare än Paradise Island.
Citera
2019-03-04, 12:51
Medlem
Kiggzors avatar
https://imgur.com/a/gsaUmR5

Grattis Flashback, smått och gott från första avsnittet.

För övrigt... Haidar... IGEN?
Citera
2019-03-04, 14:37
Medlem
jesper måste vara den i särklass största luffaren jag nånsin sett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in