2019-02-21, 16:20
Medlem
Vad jag vet var Restaurang Kagges abonnerat igår, och NB var där det kan man se på hans instagram stories. Mer centralt än så kan man knappast komma?
Citera
2019-02-21, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis
TV4:s populäraste program i år
Talismanen 1 671 000

Parlamentet 1 305 000

Vem vill bli miljonär 1 184 000

Handbolls-VM 1 157 000

Äntligen hemma 1 155 000

Ishockey-slutspel 1 072 000

Saknad 966 000

Bingolotto 955 000

Veterinärerna 902 000

Camp Molloy 877 000

Ser inte något av programmen , men är förmodligen någon man aldrig hört eller sett så känns inte så angeläget och sen visar det sig att han var oskyldig kraken så drev i onödan men många skamliga ansikten dom som har förmågan att känna det

De har väl också ett populärt morgonprogram med flera "profiler"?
Citera
2019-02-21, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarjanne
Återigen, Farmen programledaren Paolo Robertos föreläsning i Sundsvall ställdes in idag, han är inte häktad men sitter anhållen och förväntar sig bli släppt vid häktningsförhandlingen(om det är för han alltid har övertro på sig själv eller för att brott inte begåtts vet jag ej). Någon assistent på hans bolag uppdaterar hans sociala medier av denna anledningen.

Detta skedde på hans restaurang under onsdagskvällen.

Jag vet detta för att jag har en bekant som jobbar som jurist på alla nivåer, polis eller på häktet, närmare tänker jag inte beskriva för att inte röja min källa.

/FJ

Hans video är från Sundsvall utanför Quality hotell imorse på Instagram. Han föreläser på Mäklarsamfundets 100-års jubileum i Sundsvall.
Citera
Medlem
Mickeavensiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUP-reader
Det där är inte siffror från i år. Troligtvis 2003 snarare.

Stämmer 2017 tydligen, ber ödmjukast om ursäkt, men liknande skitprogram då , tv4 hoppar jag alltid över
Citera
Medlem
Citat:
Återigen, Farmen programledaren Paolo Robertos föreläsning i Sundsvall ställdes in idag, han är inte häktad men sitter anhållen och förväntar sig bli släppt vid häktningsförhandlingen(om det är för han alltid har övertro på sig själv eller för att brott inte begåtts vet jag ej). Någon assistent på hans bolag uppdaterar hans sociala medier av denna anledningen.

Jag vet detta för att jag har en bekant som jobbar som jurist på alla nivåer, polis eller på häktet, närmare tänker jag inte beskriva för att inte röja min källa.

/FJ
han posta på instagram för en timme sen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavengo
Vet inte vilken tingsrätt det är i.
Ge mig det så ringer jag

Men du utgår ifrån att alla andra vet vilken det är?
Citera
2019-02-21, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturesprophet
En våldtäkt kan ju dock innebära i princip vad som helst idag, begreppet är så urvattnat.

Så det är ju svårt att veta vad det är som egentligen hänt.

Ja feminister bryr sig mer om gamla smekningar och blickar än gruppvåldtäkter och andra övergrepp feministernas bundsförvanter står för

Men kvinnornas trams till trots så kan detta vara genuint och då är det jättebra att även offentliga personer lär sig att de bara är människor.
Citera
2019-02-21, 16:22
Medlem
Citat:

/FJ

man kan kolla på hans insta-story att detta inte stämmer. sluta trolla
Citera
2019-02-21, 16:23
Medlem
fiskarjannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Vilken restaurang är det?

Pane Fresco i hammarby-sjöstad
Citera
2019-02-21, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMonroe
Men du utgår ifrån att alla andra vet vilken det är?

Nej men någon med kännedom om Sthlm vet möjligen vilken av alla som är för innerstan.
Citera
2019-02-21, 16:24
Medlem
Det är N.B.!

Hade det varit en tjej så hade det stått i rapporteringen. Nu står det ”person”, förmodligen för att N.B är homosexuell och offret förmodligen är en man.
Citera
2019-02-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavengo
Nej men någon med kännedom om Sthlm vet möjligen vilken av alla som är för innerstan.
Hittade vilken det var men stängt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in