2019-02-21, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Mandelman? Får äckliga vibbar av henom.

Han och hans minst lika läskiga fru lämnar väl nästan alldrig den där jävla Fritzl-gården?

Kan det vara livsnjutaren EB månne ? Bor han i Stockholm?
Citera
2019-02-21, 13:05
Medlem
tv4.se borde under FAQ-delen på sajten ha frågan - Vem är veckan sexualbrottsling?

Talang, Parlamentet, Äntligen hemma och Postkodsmiljonären låter som rimliga program...Vilka andra program kan tänkas?
Var offret kvinna?
Citera
Medlem
skymningskattens avatar
Många gissningar här. Min magkänsla säger mig att vi kommer bli rejält överraskade.....
Citera
Medlem
Drevets avatar
Tror att det kan vara en som sitter i en panel eller återkommande gäst, annars så är det ju programledaren eller stjärnan osv..

Så allt från jury i nått sorts idol program till Sveriges mästerkock.
Jag är dock imponerad över den kultur som TV4 jobbar hårt med att bevara.
Citera
Medlem
Om det är parlamentet så är det Carl stanley eller messiah hallberg. Hallberg var dock aktiv på instagram för 4h sedan, samtidigt som han skulle ha blivit gripen.

Det skulle även kunna vara en av dansarna i lets dance eller som någon skrev, en av gladiatorerna. Finns väl inga andra program i tv4 där man skulle kunna medverka frekvent? Om man bortser från nyhetsmorgon(Oscarsson??)
Citera
2019-02-21, 13:06
Medlem
Wajis avatar
Alltid spekulationer så här tidigt och jag ska inte vara sämre.
Men jag tittar på örat och profilbilden på AB och tycker mig kunna likna en jurymedlem i Sveriges mästerkock.

Resturangbrachen, realtivt nyskild och jobbar i sådan miljö där folk under 18 rör sig.

Det var bara en tanke och ett namn som dök upp i mitt huvud
Citera
2019-02-21, 13:06
Medlem
De som är med i Gladiatorerna, skulle de kunna kallas tv 4-profiler?
Citera
2019-02-21, 13:07
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tekoppen1989
Jag tror på Rocco från Farmen, han blev ju utkastad pga av sexuella trakasserier mot Diana i årets farmen.
Jo men det stämmer inte med att personen frekvent medverkar i ett av kanalens populäraste program..
Citera
2019-02-21, 13:07
Medlem
Alltså jag vet inte. Men det känns lite misstänkt på Samir. Han var ute och festa igår såg jag på hans story, och idag har det varit dött ifrån hans sociala medier.
Citera
2019-02-21, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Paolo roberto? Han har ju en bakgrund av våld och övergrepp på oskyldiga. Är det samma störningar som ligger bakom våldtäkt och misshandel?

För helvette, läs tråd innan du spottar ut dig skit.
Citera
Medlem
Garanterat ingen programledare som alla vill/hoppas att det ska vara. Personen i fråga benämns som profil.

"Profilen har synts frekvent i ett av kanalens mest populära tv-program."

Måste vara en deltagare i typ Farmen, Mästerkocken eller nåt liknande...

Någon länkade till nån artikel om sexuellt ofredande i Farmen... mitt tips är att börja gräva där.
Citera
Medlem
okok1s avatar
I Aftonbladet live står det: "greps under torsdagen i sitt hem i Stockholm."

Citat:
Polisen bekräftar att man har haft ett utredningsärende på den aktuella adressen i centrala Stockholm men vill i övrigt inte kommentera ärendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in