Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Barr har nu sagt att Mueller, inom närmsta framtiden, kommer avsluta sitt arbete. Bidde det ingenting haha? Q säger att sen rapporten ska levereras innan nästa runda OIG. Senaste veckan har det varit nyhet efter nyhet som har komfirmerat Q-narrativet men det syns inte ett dyft om det här i tråden för fyra-fem stycken har gett sig fan på att allt ska tystas ner. De svarar inte på frågor som inte är direkt offtopic. Ingen diskussion om McCabes 60 min som är en jävla atombomb för att nämna ett exempel. Nivån är lägre än låg och det är tur att Q diskuteras på andra håll men synd för den svenska publiken. Mitt upp i allt kommer dessutom kålhuvudet Orax och visar prov på en dyslexi jag inte sett sedan skriftspråket uppfanns.
Ska man behöva spamma skiten för att något vettigt ska komma fram?
Återien, det har väl rapporterats om att utredningen är i sit slutskede och därmed snart avklarad?
Detta styrks väl bara ytterligare av att Barr informerar om att Mueller ska avsluta sitt arbete snart...
Citat:
Justice Department preparing for Mueller report as early as next week
https://edition.cnn.com/2019/02/20/politics/special-counsel-conclusion-announcement/index.html
Så ja, Mueller är klar med sin utredning, är åtminstone det CNN hintar om
Och ja det är nog tyvärr så att man måste spama om man vill disskutera det som är topic då tråden har blivit söndermanglad av offtopic under de sensate månaderna med disskusion om muren, brottsatestik och annat som absolut inte hör hemma i denna tråd.