Citat:
Ursprungligen postat av
Pulverkoppen
Tjena, har ganska nyligen fått reda på att en del av ena sidan i min släkt har haft hjärtsjukdomar samt dött av hjärtinfarkt. Detta oroar mig självklart i mitt kurande.
Det jag undrar är om det räcker att ha koll på werlabs ”Hjärttest” samt EKG, för att undvika eventuella problem.
Eller är det något mer jag bör hålla koll på särskilt för hjärtat
Mvh
EKG missar en del saker som ultraljud och/eller magnetröntgen kan hitta.
Jag förstår att detta är en fråga i stil med "hur långt är ett snöre", men skulle uppskatta om någon kan dela med sig av sin erfarenhet. Jag aromatiserar ju rejält, men har aldrig fått acne på ryggen av det trots att jag inte körde AI. Sedan körde jag AI och slängde in hCG (1500 EW) och det bröt ut rejält på ryggen.
Kan det ha någon betydelse att jag inte har särskilt tätt intervall mellan sticken? Eller bör jag helt enkelt öka dosen AI vid insättning av hCG?
Ligger redan på 0.5mg arimidex EOD vilket ger mig ett värde på 80 pmol/l (ration ungefär 1:1), från 440 pmol/L. Aldrig haft någon acne oavsett.
Är det 1500IU som ligger bakom utbrottet av acne (snarare finnar) på ryggen? Eller tror ni mer på ojämna nivåer? Fick lite problem under PCT med finnar.