Citat:
Ursprungligen postat av
Kaellkritik
Förmodligen extremt långsökt men ingen har föreslagit ekonomi som boven i detta? Jag tänker att Ida är nära vän med Isabella Löwengrip som nyligen bröt med sin kärlek på grund av att han visade sig vara en riskkapitalist utöver det vanliga. Bland annat har han lånat pengar av en känd fd SHL-spelare (eller NHL?). Kanske han och Per haft någon deal?
Alt annan ekonomisk oförlåtlig grej? Ida har ju byggt upp ett eget ”imperium” och jag skulle inte tro att någon får riskera hennes business...
Citat:
Ursprungligen postat av
Xarrax
Varför inte? Jobbar inte eller har inte Per varit anställd av Swedbank? Men jag kan vara helt fel ute.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Han jobbade åt Swedbank private banking för att ta in idrottsmän och deras tillgångar till banken.
Inte alls långsökt utan en mycket bra spaning! Tycker det finns fler indicier som pekar på ekonomisk brottslighet än prostitution som egentligen bara är ett rykte...
Hon Rapunzel verkar ju helt fucking loco och extremt självupptagen/egofixerad, hennes instagram är fan sjuk i huvvet, postar 3-4 bilder per dag och verkar leva i någon slags bubbla där allt ska se perfekt ut, så hon vill nog inte bli inblandad i något ekonomiskt hokuspokus och därför lämnade hon Per... det är min tanke.