2019-02-11, 20:41
Bannlyst
Är det Gutta som ska gifta sig?
Citera
2019-02-11, 20:48
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Varför kommer pawel och robin och den där bruden till torpet? Hade varit kul om rocco träffade robin ist

Dom kommer in för att tävla mot denna säsongs torpare. Dom var ju torpare förra säsongen. Och då fick dom besök av fd farmare. Vinner Torparna så får dom priser. Har för mig att det är saker från framtiden. Är ofta med en del priser som inte fanns för 100år sedan. Som kebabpizza.
Citera
2019-02-11, 20:51
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks

Jag hoppas på Naken Janne. Han kan få bo i storbondestugan. Han är ju SD han med.

Sen det här med vem som är drottningen av farmen? Det är ju Emelie. Och Tobbe är kungen.

Kan ju vara så att det är Tobbe och Emelie som ska gifta sig...
Citera
2019-02-11, 20:51
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Heimlichkungen Rocco har räddat många människor! Han är ju bara för skön alltså.

Förvånad bara att han inte döpt om den till sin egen Rocco-manöver...

Edit. Bombacci du hann före på den bollen
Senast redigerad av IQpizzasallad 2019-02-11 kl. 21:01.
Citera
2019-02-11, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag hoppas på Naken Janne. Han kan få bo i storbondestugan. Han är ju SD han med.

Sen det här med vem som är drottningen av farmen? Det är ju Emelie. Och Tobbe är kungen.

Kan ju vara så att det är Tobbe och Emelie som ska gifta sig...

Tror du Chips får gänga Blåtotten? Det var ju uppstått kärlek på Farmen enligt Feminist-Stina och "folk som delade säng".

Varför kallas Rasmus för HIV?
Citera
2019-02-11, 20:53
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Diana är en given segrare. En alfahona som går under radarn och hugger vid bästa tillfälle. Diana är även jaktens gudinna enl mytologin.
Extra kul när hon avfärdade Roccos kockkunskaper med han citat: .. Kan ha jobbat i ett gatukök.
Jävlar vad hon vuxit hos mig!
Från blonderad, gaddad, rökande wt med sillisar till en rätt skärpt och vettig brutta!
Skulle gärna bekanta mig mera med denna donna så länge hon ger fan i ciggen.
Snygga ben och rumpa, trots åkaryrket!

Ut med Mahsa, vidrig lättkränkt kravmaskin.
Citera
2019-02-11, 20:56
Medlem
tallulahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Heimlichkungen Rocco har räddat många människor! Han är ju bara för skön alltså.

Och de flesta utav dem han räddat har varit tacksamma!
Citera
2019-02-11, 21:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Yes! Ostkaka = Gutta i farten.
Citera
2019-02-11, 21:06
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Rocco borde vara med på ” svenska hjältar” galan och åka landet runt o berätta om denna ganska okända teknik, heimlich manövern. Var det kanske Rocco själv som uppfann den?

Jag skulle hellre betala Rocco föreläsa om hans kunskaper i heimlich än se blondinbellas om entrepenörsskap
Citera
2019-02-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tallulah
Och de flesta utav dem han räddat har varit tacksamma!
Det måste man tillstå är ovanligt, jag menar att man är tacksam över den som rädda livet på en..
Citera
2019-02-11, 21:19
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Tror du Chips får gänga Blåtotten? Det var ju uppstått kärlek på Farmen enligt Feminist-Stina och "folk som delade säng".

Varför kallas Rasmus för HIV?

Kan faktiskt vara just dom två som menas. Dom delar ju säng nu. För vilka två andra skulle det vara? Rocco och ??? Kan ju vara den andra Tobias som tar en tjej in i storbondestugan längre fram i säsongen. Tror alla tjejerna på farmen skulle kunna bli kär i han. Synd att han inte tog in Masha ena kvällen, nästa kväll Diana, nästa Emelie o.s.v. Tjejerna hade vart arga och svartsjuka men ändå velat ha en natt med Tobias.

Kunde bli som säsong 2017 med Alexander. Han som var med i farmen för att knulla mest tjejer i svenska farmens historia. Men blev bara Linnea, hon med läpparna och sedan den där franska tjejen han fick knulla. Tyvärr så var Linnea på torpet då. Så hon fick vara svartsjuk på avstånd. Tror Tobias kan slå det knullresultatet lätt.

Han kallas väl bara HIV av en person som skriver i den här tråden? Inte hört eller sett någon annan som sagt eller skrivit det.
Senast redigerad av PingPongZong 2019-02-11 kl. 21:22.
Citera
2019-02-11, 21:20
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Dom kommer in för att tävla mot denna säsongs torpare. Dom var ju torpare förra säsongen. Och då fick dom besök av fd farmare. Vinner Torparna så får dom priser. Har för mig att det är saker från framtiden. Är ofta med en del priser som inte fanns för 100år sedan. Som kebabpizza.

Emelie röstar också på SD. Kanske därför dom kommer överens så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in