2019-02-11, 03:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
https://jpst.it/1B0hn
Ser precis lika smart ut som hon är.

”Är korna tjejer eller killar?” 🤦🏻‍♀️
Citera
2019-02-11, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Svar: Lothander! (Tuttis med peruk och string.).

Ja, hon hette väl så i förra omgången som var så fruktansvärt elak och sov med Mulle? Ja, jag undrar att gjorde hon det. Sov med honom? Eller är det bara en mardröm jag haft....Men hela förra säsongen måste väl ha varit "elakast i Farmens historia"? Eller? Jag har inte sett så många säsonger men det som slagit mig nu när jag ser den här säsongen är att att alla liksom verkar vara oskyldiga och snälla på det stora hela. Men förra säsongen var det väl ingen som var sympatisk?

I sig så tycker jag illa om Tuttias men mest för att jag tror att han får skämmas när han ser sig själv. Att han trodde säkert under inspelningen att alla skulle sitta som fågelholkar och beundra honom och hans "Mastermind". Men att det snarare nog råkat bli att alla föraktar honom.

Men även om jag tyckte att Mahsa var lågt sjunken med sin "motivering" till att ha ut Göran så har jag ändå råkat förlåta henne, märkte jag idag, då jag önskade att hon skulle vinna och tyckte synd om henne när hon verkade så slutkörd och har ont i händerna. Att förra året hann jag aldrig "förlåta" någon för de var ju antingen genomelaka eller på annat vis osympatiska. Att Dee var som en JÄTTEFLICKA(liten flicka.) och visst var det taskigt att de lurade henne att klättra upp i träd etc. men inte väckte hon min sympati för det. Sedan var det "han med håret", som de klippte håret på och gömde saxarna för, skitelakt och ändå kände jag ingen större sympati för honom heller. Sedan vann herr Asperger själv och jag blev GLAD och kände SYMPATI(Ja, oj vad jag tjatar.) för att det var han och absolut inte elakingarna Lothander och Mulle, men heller ingen av de andra deltagarna för jag tyckte liksom inte bra om någon. Men i år är det mer lätt att tycka bra om deltagarna.

Förra året var bland de elakaste säsongerna som jag någonsin har bevittnat på Farmen och känns som om TV4 vill dra det åt det hållet, tjafs och bråk.

Masha har (befogat eller ej) både kränkt och varit elak mot andra deltagare men känns lite som hyckleri när TV4 diskvalificerar Fru 50+ som lade en död höna utanför hennes dörr men hånler bakom kameran så snart det blivit en aning hätsk diskussion mellan deltagarna. Det är ju flera stycken som visat tårar under den här säsongen och så ledsen som Tess varit hittills är inte vad jag kallar "bra TV" det är ren och skär mobbing som leder till psykisk ohälsa, man tittar ju hellre nästan på Naken Janne.

Tänk vad mycket skit TV4 skulle få om en Farmen deltagare kom hem grovt deprimerad och begick självmord egentligen?
Citera
2019-02-11, 06:42
Medlem
Amors avatar
Vad är det för folk i den här tråden egentligen?

Raid från ett annat forum? Det flashback jag känner igen skulle i princip helt varit emot Masha.

Heja Tobbe och Göran!
Citera
2019-02-11, 07:19
Medlem
FlyingBees avatar
Stör mig på Victoria, hon verkar sätta sig själv på höga hästar, typisk mobbartyp.
Citera
2019-02-11, 07:28
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
Stör mig på Victoria, hon verkar sätta sig själv på höga hästar, typisk mobbartyp.
Henne har jag missat. Vem fan är det?
Citera
2019-02-11, 07:30
Medlem
Citat:

Vem är Victoria?
Citera
2019-02-11, 08:30
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Henne har jag missat. Vem fan är det?
mckvack 3.0
Citera
2019-02-11, 09:09
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
mckvack 3.0
Maxine?
Citera
2019-02-11, 09:15
Medlem
tsgmtts avatar
Citat:

Varför byter du namn på deltagarna? Ge dig för fan..
Citera
2019-02-11, 10:18
Medlem
RobertoSavianos avatar
Maxine verkar ju vara en av få som faktiskt är normal, tycker jag.

Kanske är det för att hon är från Stockholm och de andra kommer från landsorter och har lite bymentalitet?

Mina favoriter:
Mahsa (normal)
Neda (normal)
Maxine (normal)

Rocco (p.g.a. Underhållningen)
Kim (p.g.a. Underhållningen)

Resten är rätt efterblivna. Tobbe2 hade kunnat varit med där, men när han började ta order och dansa efter en smällfet industriarbetares skinnflöjt så tappade jag all respekt för honom direkt.
Citera
2019-02-11, 10:36
Medlem
Jag skulle vilja se Kim il Dum och MaxiLip i kunskap.. Skulle bli 0-0. Kul om Göran slår ut Måsen från torpet oxå..
Citera
2019-02-11, 10:47
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Maxine verkar ju vara en av få som faktiskt är normal, tycker jag.

Kanske är det för att hon är från Stockholm och de andra kommer från landsorter och har lite bymentalitet?

Mina favoriter:
Mahsa (normal)
Neda (normal)
Maxine (normal)

Rocco (p.g.a. Underhållningen)
Kim (p.g.a. Underhållningen)

Resten är rätt efterblivna. Tobbe2 hade kunnat varit med där, men när han började ta order och dansa efter en smällfet industriarbetares skinnflöjt så tappade jag all respekt för honom direkt.

Maxine normal! Vilken värld lever du i?

Botox i läpparna
Silikon i pattarna och bajlådan

men helt tomt i skallen!
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-02-11 kl. 11:03. Anledning: korrigering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in