2019-02-06, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag tror att Kim blir vald som förste kämpe imorgon

Om Tobbarna av någon konstig anledning uppfattar honom som ett hot är det ju rätt enkelt att plocka ut honom, så inte helt otroligt.
Citera
2019-02-06, 20:04
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Då får nog Rocko det jobbigt i säcken. Jag tror det blir Masha. Han har ju pratat hela veckan om att hon ska ut därifrån. Dock har väl hon medalj och kan köpa sig fri.
Varför skulle Rocco välja säcken? Kunskap är ett betydligt säkrare kort, Kim är inte direkt bright.
Citera
2019-02-06, 20:05
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Då får nog Rocko det jobbigt i säcken. Jag tror det blir Masha. Han har ju pratat hela veckan om att hon ska ut därifrån. Dock har väl hon medalj och kan köpa sig fri.

Ja det kan bli hon också, jag tänkte att han vill få bort lite muskler, som han är rädd för.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Varför skulle Rocco välja säcken? Kunskap är ett betydligt säkrare kort, Kim är inte direkt bright.

Nä, trots att Rocca inte verkar kunna så mycket så kan han säkert lite mer än Kim.
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Masa förstår sig inte på Therese & Dianas interna.....bajskorvshumor!
Var det bajsskämt? Jag var helt säker på att det var kukskämt. Lika omoget oavsett.
Citera
2019-02-06, 20:08
Medlem
bombaccis avatar
Citat:

Varför skulle Rocco välja säcken om han blir andre kämpe?
Citera
2019-02-06, 20:09
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Efter att ha sett när han kallade saker för rädrova, goldman och annat skit så vore han nog sämre i kunskap än arrendern, hur otroligt det än låter.
Vore harakiri att välja kunskap.
Citera
2019-02-06, 20:14
Medlem
mr.demons avatar
Kim är verkligen sämst på allt. Vilken mupp. Sjukt tråkigt avsnitt för den delen.
Citera
2019-02-06, 20:14
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Efter att ha sett när han kallade saker för rädrova, goldman och annat skit så vore han nog sämre i kunskap än arrendern, hur otroligt det än låter.
Vore harakiri att välja kunskap.
Jag tror personligen att Rocco hade kunnat klämma fram fler rätt. Vad fick Kim sist? Minns inte exakt men det var ett eller två. Även om han kunde svaret så blandade han ihop bokstäverna till höger och vänster så det blev fel likförbannat.

Grinden hade varit Roccos sista alternativ. Hans teknik och kunskap är åtminstone bättre än hans fysik jämfört med Kims.
Citera
2019-02-06, 20:16
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Kim är verkligen sämst på allt. Vilken mupp. Sjukt tråkigt avsnitt för den delen.
Vadårå? Han höll ju bara tillbaka sin råstyrka för att inte låta alla veta vilket enormt hot han är egentligen.
Citera
2019-02-06, 20:18
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
"Äpplenas flugsvamp". Undra vad det är egentligen? Haha

Jag gillar Mahsa. Hon är faktiskt rätt skön och säkert riktigt vacker när hon ute det vanliga livet.

TrisTess som någon kallade henne får gärna åka ut. Hon är värre än Rocco som är lite, lite rolig.
Citera
2019-02-06, 20:26
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Vadårå? Han höll ju bara tillbaka sin råstyrka för att inte låta alla veta vilket enormt hot han är egentligen.

Jag vet. Han håller tillbaka den intellektuella sidan också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in