2019-02-05, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hur kommer det sig att dom låter folk tävla i stället för Stina? Det är ju skumt.

Produktionen vill tydligen ha kvar henne.
Citera
2019-02-05, 21:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon-52
Tjena Farmen fans!
Har skumläst lite i tråden men ni är förjävla flitiga på att skriva så blir mäktigt och läsa allt..
Har en del frågor samt funderingar/förbättringar.
1. Pasi var inte han med in nåt pogram nyligen ang att han har en dotter som är tillfångatagen av IS? (typ kalla fakta uppdrag granskning)
2.Nån mer som skulle vilja se en klocka på tv vid jämna mellanrum, typ när dom går upp på morgnarna m.m tycker det skulle va ganska kul å se.
3. Mkt märkligt att ingen av kränktmedia gnällt på att Vincent kör traktor efter slaktsuparna.
Kan förtydliga med att jag själv inte är nån moralkärring och klipper gärna gräset hemma efter en låda öl
Förövrigt är det ju så jävla bra att Rocco är tillbaka! Sett lite i tråden att många inte verkar vilja att dom bråkar å tjafsar på farmen, det är ju förfan därför man kollar! skulle vilja ha fullt slagsmål i varje avsnitt.

1. Ja "Ensamma mot IS" https://www.svtplay.se/video/11545262/dokument-inifran-ensamma-mot-is/dokument-inifran-ensamma-mot-is-avsnitt-1?cmpid=del:an:02-05-2019:dokument-inifran-ensamma-mot-isl a:lp-app

2. Har inte tänkt på detta med klocka. Kanske?

3.
Citera
2019-02-05, 21:51
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Produktionen vill tydligen ha kvar henne.
Jag tycker att produktionen verkar värna om deltagarna med mest karaktär. Till exempel så gav de Kim en tredje chans efter att han förlorat två gånger på drygt en vecka - värdelöst och orättvist.

Hade inte blivit så rolig TV med endast t.ex. Emelie, Diana, Tobbe x2 och Tess. Därför slänger TV4 in lite Rocco och Kim och bevarar Stina i Torpet. De är säkert väldigt rädda om Mahsa och Maxine också.
Citera
2019-02-05, 21:54
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag tycker att produktionen verkar värna om deltagarna med mest karaktär. Till exempel så gav de Kim en tredje chans efter att han förlorat två gånger på drygt en vecka - värdelöst och orättvist.

Hade inte blivit så rolig TV med endast t.ex. Emelie, Diana, Tobbe x2 och Tess. Därför slänger TV4 in lite Rocco och Kim och bevarar Stina i Torpet. De är säkert väldigt rädda om Mahsa och Maxine också.

Fast Maxine har inte levererat som jag trodde hon skulle göra, i fortsatt blåsta bimbo-kommentarer.
Citera
2019-02-05, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing

Har inte sett Torpet denna vecka, men varför vald Linus att tävla frivilligt? Har han fått order av produktionen?
Citera
2019-02-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Har inte sett Torpet denna vecka, men varför vald Linus att tävla frivilligt? Har han fått order av produktionen?
som pasi, pasi ville till farmen, linus för han vill ha amulett.
Citera
2019-02-05, 22:49
Medlem
Hade vi inte en deltagare häromåret som fick namnet "Master Mind" för alla planer han smidde?
Citera
2019-02-05, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Hade vi inte en deltagare häromåret som fick namnet "Master Mind" för alla planer han smidde?

Jo, det stämmer, han som pullade fläskläppen i storbondestugan redan andra natten typ.
Citera
2019-02-05, 23:07
Medlem
AN-94s avatar
Produktionen hatar Göran och älskar Stina, detta genomsyrar hela jävla programmet och det är vidrigt.

1. För att Stina ska finnas kvar i programmet tillåts hon att glida in i torpet utan att tävla. Pasi fick väl säkert pengar av produktionen för att ta fighten...

2. Göran får inte ta farväl av någon när han åker ut.

3. De slänger in Kim precis när Göran åkt ut, i och med det pissar de Göran i ansiktet med tanke på att det var han som slog ut Kim.

Vad mer kommer att hända i framtiden? Jävla idioter. Hela produktionen kan dra åt helvete, jag borde söka till farmen bara för att drämma till de där jävla fittorna bakom kamerorna.
Citera
2019-02-05, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AN-94
Produktionen hatar Göran och älskar Stina, detta genomsyrar hela jävla programmet och det är vidrigt.

1. För att Stina ska finnas kvar i programmet tillåts hon att glida in i torpet utan att tävla. Pasi fick väl säkert pengar av produktionen för att ta fighten...

3. De slänger in Kim precis när Göran åkt ut, i och med det pissar de Göran i ansiktet med tanke på att det var han som slog ut Kim.

Vad mer kommer att hända i framtiden? Jävla idioter. Hela produktionen kan dra åt helvete, jag borde söka till farmen bara för att drämma till de där jävla fittorna bakom kamerorna.

Det är garanterat feta Metoo-feminister bakom kameran.
Citera
2019-02-05, 23:18
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Men det är ju det som gör henne till en skön personlighet, inget våp, snygg, stursk, en power-woman.

Snygg håller jag inte med om. Typiskt WT-utseende om du frågar mig men det är oväsentligt för hon är nog mest vettig på farmen.
Citera
2019-02-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AN-94

Ah, Göran är ju bra, stämmer, han får aldrig ta farväl av någon när han åkt ut.
Är detta åldersmobbning? Göran arbetar bra, är seriös och kunnig. De yngre ser honom som ett hot.
Han är ju ingen inställsam typ, men han ser riktigt trött ut.Först uppe på mornarna,och sist i säng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in