Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Frågan är väl snarare varför du vurmar så för kvinnomördare? MA, NB och KJ. I inget fall anser du att det finns några bevis som räcker. Idel planteringar eller manipulationer, utförda av spaningsledningen efter politiska påtryckningar för att skydda utländska mördarkommandon.
Ska vi tolka dina antydningar om det uteblivna försvaret för KJ som att försvaret också tillhör Konspirationen? Och hur går det med namnet på "lokalpolitikern och "den före detta justitieministern"?
Alla de här kvinnorna i fallen du räknar upp har blivit mördade av män, men inte av de som blivit dömda, jag har tagit fram och vet vilka som mördade kvinnorna.
Det är samma sak med VB, jag kanske vet vilka som mördade VB, men det är inte den dömde KJ.
Om du ser till det här fallet, spaningsledningen påstår bestämt att det var inte VB som gick efter Lejonbacksvägen 21.30, de försöker påstå att hon lämnade aldrig bostaden utan blev mördad i bostaden av KJ.
Om hon blev mördad i bostaden av KJ måste kroppen tas ut och det hade aldrig KJ klart av och alla näsvisa grannar hade observerat något sådant.
Om det skedde en styckning i bostaden vägde torson 33 kg och även den hade inte KJ varit kapabel att ta ut utan grannarnas observation.
Polisen undersökte bostaden även med hundar och de kom fram till att bostaden var ingen mordplats.
Jag litar helt på polisens undersökning att något mord hade aldrig skett i bostaden.
Därför blir det omöjligt att KJ har kört kroppsdelar och att hunden Uno markerade för liklukt, varifrån skulle den ha kommit när han aldrig gjorde något mord i bostaden.
Därför stämmer inte söket i KJ:s bil att det fanns liklukt där och att han kört kroppsdelar från VB.
Om vi säger att spaningsledningen hade fel att det var VB som gick på Lejonbaclsvägen 21.30 enligt vittnesuppgiften, det skulle medföra att KJ hade aldrig någon tid för något mord av VB, han kom till föräldragården ca 22.00 och åkte därifrån ca 23.00.
Han gick in på FB 23.12 och fanns där tills den sista nedladdningen som var 23,53, sedan gick han in igen 02.32, som visar det fanns ingen tid för något styckmord.