2019-02-03, 11:29
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Jag tänker inte försöka få dig att förstå vad som menas med OMRÅDET. Alla andra förstår.

Du har inte läst alla förhör, inte alla de som hamnade i slasken.
Vad säger experterna om förvaringen?
Citera
2019-02-03, 11:47
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Vad säger experterna om förvaringen?

Inte mycket. De har inte sagt att kroppen eller delarna måste ha förvarats i något kylrum eller i något värn.
Citera
2019-02-03, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Frågan är väl snarare varför du vurmar så för kvinnomördare? MA, NB och KJ. I inget fall anser du att det finns några bevis som räcker. Idel planteringar eller manipulationer, utförda av spaningsledningen efter politiska påtryckningar för att skydda utländska mördarkommandon.

Ska vi tolka dina antydningar om det uteblivna försvaret för KJ som att försvaret också tillhör Konspirationen? Och hur går det med namnet på "lokalpolitikern och "den före detta justitieministern"?
Alla de här kvinnorna i fallen du räknar upp har blivit mördade av män, men inte av de som blivit dömda, jag har tagit fram och vet vilka som mördade kvinnorna.
Det är samma sak med VB, jag kanske vet vilka som mördade VB, men det är inte den dömde KJ.

Om du ser till det här fallet, spaningsledningen påstår bestämt att det var inte VB som gick efter Lejonbacksvägen 21.30, de försöker påstå att hon lämnade aldrig bostaden utan blev mördad i bostaden av KJ.
Om hon blev mördad i bostaden av KJ måste kroppen tas ut och det hade aldrig KJ klart av och alla näsvisa grannar hade observerat något sådant.

Om det skedde en styckning i bostaden vägde torson 33 kg och även den hade inte KJ varit kapabel att ta ut utan grannarnas observation.
Polisen undersökte bostaden även med hundar och de kom fram till att bostaden var ingen mordplats.

Jag litar helt på polisens undersökning att något mord hade aldrig skett i bostaden.

Därför blir det omöjligt att KJ har kört kroppsdelar och att hunden Uno markerade för liklukt, varifrån skulle den ha kommit när han aldrig gjorde något mord i bostaden.
Därför stämmer inte söket i KJ:s bil att det fanns liklukt där och att han kört kroppsdelar från VB.

Om vi säger att spaningsledningen hade fel att det var VB som gick på Lejonbaclsvägen 21.30 enligt vittnesuppgiften, det skulle medföra att KJ hade aldrig någon tid för något mord av VB, han kom till föräldragården ca 22.00 och åkte därifrån ca 23.00.

Han gick in på FB 23.12 och fanns där tills den sista nedladdningen som var 23,53, sedan gick han in igen 02.32, som visar det fanns ingen tid för något styckmord.
Senast redigerad av Fagro 2019-02-03 kl. 12:13.
Citera
2019-02-03, 11:58
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagro
Alla de här kvinnorna i fallen du räknar upp har blivit mördade av män, men inte av de som blivit dömda, jag har tagit fram och vet vilka som mördade kvinnorna.
Det är samma sak med VB, jag kanske vet vilka som mördade VB, men det är inte den dömde KJ.

Problemet är att ingen finner dina lösningar trovärdiga. Dom är på en åttaårings nivå, och dina resonemang om hur "auktoriteten" vill skydda dessa utländska mördarkommandon för att inte framkalla motstånd mot mångkulturen får ju t o m den mest klenbegåvade flashback-rasse att rysa av genans.
Du lever verkligen upp till din devis: "man kan påstå vad som helst om man inte behöver bevisa det".
Citera
2019-02-03, 12:19
Medlem
Citat:
Problemet är att ingen finner dina lösningar trovärdiga. Dom är på en åttaårings nivå, och dina resonemang om hur "auktoriteten" vill skydda dessa utländska mördarkommandon för att inte framkalla motstånd mot mångkulturen får ju t o m den mest klenbegåvade flashback-rasse att rysa av genans.
Du lever verkligen upp till din devis: "man kan påstå vad som helst om man inte behöver bevisa det".

Om mitt resonemang hade varit felaktigt hade det funnits massor med tekniskt säkra bevis mot KJ, men det finns ingenting, som är beviset att jag har rätt.
Du vet ingenting vad andra anser om mina teorier, de som finns på FB är ett litet fåtal där de flesta har samma agenda.
Citera
2019-02-03, 12:27
Medlem
Citat:
Korta restider under permissioner och lokalkännedom är en fördel.
Restid för permissioner och lokalkännedom var inte det som värnpliktskontoret prioriterade vid val av tjänstgöringsort under mönstring i början på 80-talet...

Citat:
Nej, han tjänstgjorde inte i Mjösjöfortet
Då kan han alltså inte säkert ha lärt känna Mjösjövärnet under värnplikten även om han gjorde lumpen i Boden.

Citat:
men troligen fick alla värnpliktiga i Boden utbilda sig på alla fort i bruk för att i krig kunna tjänstgöra på det fort där de gjorde bäst nytta.
Nu är du dummare än tåget eller så hade du bara otur igen när du tänkte.
Tror du inte det efter något år blev extremt överskott på krigsplacerade vid forten om alla värpliktiga i Boden utbildades för att tjänstgöra i fort inom Bodens fästning...?
Var utbildades de infanterister, artillerister, stridsvagnsförare, signalister, ingenjörer mm som skulle försvara de norrländska vidderna utanför Boden om alla värnpliktiga i Boden utbildades för att i krig kunna tjänstgöra på det fort där de gjorde bäst nytta?

Den absoluta majoriteten av alla tusentals män som årligen gjorde lumpen i Boden på 80-talet gjorde det inte i forten inom Bodens fästning.
Tvärtom var det en väldigt lite andel värpliktiga som varje år utbildades för tjänstgöring på fort (som börjat en succesiv nedrustning vid den tiden) och övriga värpliktiga fick såklart inte utforska forten eftersom de var högt klassade skyddsobjekt.

Det var en extremt långsökt tanke av dig att var MB eventuellt gjorde lumpen över 30 år tidigare kan ha något samband med mordet på VB
Senast redigerad av Prudent 2019-02-03 kl. 12:54.
Citera
2019-02-03, 12:32
Medlem
Citat:

De som lever upp till devisen är spaningsledningen som påstår en massa som det inte finns bevis till.

När det gäller Hovrätten påstår de ingenting, men dömer långt straff till KJ, men har inga bevis eller indicier för något brott.

Vad jag förstår försöker du försvara åtalet och domen mot KJ med alla medel, men hitintills har du misslyckats totalt.
Du har ingenting att komma med det är sanningen, lägg fram ett scenarie hur KJ styckmördade VB, jag lovar dig jag sänker det mycket snabbt.
Citera
2019-02-03, 12:37
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Om mitt resonemang hade varit felaktigt hade det funnits massor med tekniskt säkra bevis mot KJ, men det finns ingenting, som är beviset att jag har rätt.
Du vet ingenting vad andra anser om mina teorier, de som finns på FB är ett litet fåtal där de flesta har samma agenda.

Det finns tillräckligt med bevis mot KJ. Därav domar i såväl tings- som hovrätt. Att bortförklara det med att det är en stor Konspiration är enbart pinsamt. Men det är ju såna saker du får ta till, eftersom du inte har ett enda bevis som stöder din teori.

Sen: sluta tjata om observationen av den asiatiska kvinnan. Vittnet kunde inte peka ut henne, det var inte spaningsledningen som mörkade. Varför i helvete fortsätter du att tjata om det? Fattar du inte att du utmålar dig som helt renons i huvudet?
Citera
2019-02-03, 12:46
Medlem
boidis12s avatar
Citat:

Om du ser till det här fallet, spaningsledningen påstår bestämt att det var inte VB som gick efter Lejonbacksvägen 21.30, de försöker påstå att hon lämnade aldrig bostaden utan blev mördad i bostaden av KJ.
Om hon blev mördad i bostaden av KJ måste kroppen tas ut och det hade aldrig KJ klart av och alla näsvisa grannar hade observerat något sådant.

Om det skedde en styckning i bostaden vägde torson 33 kg och även den hade inte KJ varit kapabel att ta ut utan grannarnas observation.
Polisen undersökte bostaden även med hundar och de kom fram till att bostaden var ingen mordplats.

Jag litar helt på polisens undersökning att något mord hade aldrig skett i bostaden.

Därför blir det omöjligt att KJ har kört kroppsdelar och att hunden Uno markerade för liklukt, varifrån skulle den ha kommit när han aldrig gjorde något mord i bostaden.
Därför stämmer inte söket i KJ:s bil att det fanns liklukt där och att han kört kroppsdelar från VB.

Om vi säger att spaningsledningen hade fel att det var VB som gick på Lejonbaclsvägen 21.30 enligt vittnesuppgiften, det skulle medföra att KJ hade aldrig någon tid för något mord av VB, han kom till föräldragården ca 22.00 och åkte därifrån ca 23.00.

Han gick in på FB 23.12 och fanns där tills den sista nedladdningen som var 23,53, sedan gick han in igen 02.32, som visar det fanns ingen tid för något styckmord.

Du vet inte ett jävla skit vem som har mördat någon av kvinnorna .
Däremot vet KANSKE jag att det är KJ som mördade VB .
Och dina motbevis existerar ju inte i verkligheten tyvärr .
Spaningsledningen trodde inte att det var VB som var ute och gick .
Det är du och hattefjatten som inbillar er detta .
Hur faan vet du att det inte fanns tid egentligen ?
23,53 - 2,32 , finns hur mycket tid som helst för att kapa ben och händer
och gömma kroppsdelarna på ett lämpligt ställe .
Och inte i något jävla värn med is i som du fantiserar om .
Citera
2019-02-03, 12:51
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
De som lever upp till devisen är spaningsledningen som påstår en massa som det inte finns bevis till.

När det gäller Hovrätten påstår de ingenting, men dömer långt straff till KJ, men har inga bevis eller indicier för något brott.

Vad jag förstår försöker du försvara åtalet och domen mot KJ med alla medel, men hitintills har du misslyckats totalt.
Du har ingenting att komma med det är sanningen, lägg fram ett scenarie hur KJ styckmördade VB, jag lovar dig jag sänker det mycket snabbt.

Klart att hovrätten dömer din älskling KJ till ett för kort straff .
Han borde ju ha fått minst 20 år istället med tanke på de bevis som finns .
Vad jag förstår försöker du försvara KJ med alla medel, men hitintills har du misslyckats totalt.
Du har ingenting att komma med det är sanningen, lägg fram ett scenarie hur asylninjorna
styckmördade VB på beställarens begäran , jag lovar dig jag sänker det mycket snabbt .
Citera
2019-02-03, 12:52
Medlem
Citat:
Det finns tillräckligt med bevis mot KJ. Därav domar i såväl tings- som hovrätt. Att bortförklara det med att det är en stor Konspiration är enbart pinsamt. Men det är ju såna saker du får ta till, eftersom du inte har ett enda bevis som stöder din teori.

Sen: sluta tjata om observationen av den asiatiska kvinnan. Vittnet kunde inte peka ut henne, det var inte spaningsledningen som mörkade. Varför i helvete fortsätter du att tjata om det? Fattar du inte att du utmålar dig som helt renons i huvudet?
Om du plockar bort den asiatiska kvinnan från Lejonbacksvägen att det var inte VB som gick där, finns det ingen möjlighet att få ihop det till att KJ mördade VB, blir till en omöjlighet.

Det blir på det viset när fel person är satt in för att få skulden för ett mord han aldrig begått.
Citera
2019-02-03, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Klart att hovrätten dömer din älskling KJ till ett för kort straff .
Han borde ju ha fått minst 20 år istället med tanke på de bevis som finns .
Vad jag förstår försöker du försvara KJ med alla medel, men hitintills har du misslyckats totalt.
Du har ingenting att komma med det är sanningen, lägg fram ett scenarie hur asylninjorna
styckmördade VB på beställarens begäran , jag lovar dig jag sänker det mycket snabbt .

VB blev kidnappad nära Lorvensvägen på Lejonbcksvägen där misshandel skedde genom kidnappningen, sedan drogs hon in medveteslös i en röd skåpbil där mordet och styckningen skedde för att på småtimmarna köras till värnet vid Mjösjöberget och kroppsdelarna lades av två gärningsmän på isen i värnet genom en skottglugg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in