Citat:
Ursprungligen postat av
Medimera
OJ OJ OJ. FÖLJ INGA AV HANS LÄNKAR
Vi vet att han är en tekniknörd och risken är stor att ni avslöjar er vem ni är om ni klickar på någon länk han har lagt upp.

Tekniknörd kan han väl vara. Hur möjligt det är att identifiera oss, det har jag ingen kunskap om.
Men jag måste fråga, hur betydelsefulla är vi i denna tråd?
Här spekuleras det hej vilt.
Jag kan inte se att han skulle tycka att det var mödan värt eller fr a värt att ta en sådan risk att kontakta oss eller göra något annat. Vad skulle han kunna göra?
Stor skillnad om det skulle vara så som det var i en tråd om sjukhusmorden (som hände för många, många år sedan), där någon trådskribent åkte hem till den dömde (och då med avtjänat straff) ringde på hans dörr. Om detta kunde man läsa i pressen. Ett sådant beteende är att gå långt över vad som kan accepteras i ett samhälle.
Mgm har nog annat att göra än att sitta med en bunt namn på människor som bor över hela Sverige, från norr till söder som sitter och spekulerar.
Jobbigare kan det vara för de som är på ett eller annat sätt har kännedom om de iblandade. Jag vet ju en numera avstängd skribent som skrev i tråden om andra skribenter som insinuerade (och även mer än det)) på att nicket visste vilka de var.