2019-01-30, 11:52
Medlem
OliverCromwells avatar
Nu ska alla dela ut presenter till Fridolin.
Citera
2019-01-30, 11:54
Medlem
OliverCromwells avatar
Det är nästan så att man längtar till att Fridolin skickas till Bryssel snarast möjligt.
Citera
2019-01-30, 11:55
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Idag? Det här är hennes DEBUT i Riksdagen. Hon har aldrig varit med förut på den här nivån.

Nå då bejublar jag henne ännu mer.Hade inte koll på det!
Jag är imponerad.
Citera
2019-01-30, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodhiutah
Ulf Kristersson är den som kritiserat den generösa migrationspolitiken mest, säger en hel del om SD och Jimmie Åkesson.

Förr såg man fram mot att se Åkesson i en partiledardebatt, nu är det Ebba Busch Thor man helst ser och lyssnar på.

Gustav Fridolin ser ju självmordsbenägen ut.

Har missat Kristersson. Ska titta efterhand

Nu tackar Löfvén Fridolin för hans insats i skolan som han lovade att fixa på 100 dagar.
Citera
2019-01-30, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Det är nästan så att man längtar till att Fridolin skickas till Bryssel snarast möjligt.

Bryssel ? han borde skickas till antigen Afrika eller MÖ så som de vurmar för musselmaner
Citera
2019-01-30, 11:57
Medlem
fishANDchipss avatar
Har inte haft möjlighet att följa debatten men har någon partiledare uttalat sig på något vis som om att den forna alliansen fortfarande existerar?
Citera
2019-01-30, 11:58
Medlem
Nu djävlar Åkesson ta upp den jävla generösa migrationen annars går min röst till Ebba eller AFS

EDit:

Tackar för vad ?????
Senast redigerad av Antidemokretin 2019-01-30 kl. 12:02.
Citera
2019-01-30, 12:04
Medlem
carminaburanas avatar
Knappt ett ord från Åkesson eller Kristersson för den delen tyckte jag.
Citera
Bannlyst
Har sett samtliga partiledardebatter senaste 15 åren, och den här var den överlägset sämsta och mest ointressanta.
Ebba vs Annie Lööf var det enda sevärda.
Citera
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Nu djävlar Åkesson ta upp den jävla generösa migrationen annars går min röst till Ebba eller AFS

EDit:

Tackar för vad ?????

Tar han inte upp det har han någon baktanke med det.Han är smart.Men visst ,jag vill gärna höra något .
Nog för att det kommer sköta sig själv med tanke på hur Sverige kommer gå ner sig ännu mer....
Han kommer ha mkt att ta upp i framtiden..bilbränder kaos och ja hela jävla baletten.
Citera
2019-01-30, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Tar han inte upp det har han någon baktanke med det.Han är smart.Men visst ,jag vill gärna höra något .
Nog för att det kommer sköta sig själv med tanke på hur Svrige kommer gå ner sig ännu mer....

Missade JÅ:s anförandet men det lilla jag såg av honom lät han oengagerad och uppgiven, nästan precis som jag känner mig. Var är glöden ?

Ingenting av värde i den här debatten tycker jag, den stora springande punkten fortsätter alla att blunda för och låtsas som om den inte existerar. Lite pajkastning kompisarna emellan, man pratar runt runt runt och kommer ingen vart ---
Senast redigerad av Antidemokretin 2019-01-30 kl. 12:15.
Citera
2019-01-30, 12:10
Medlem
Skönt att slippa se och höra herr frigolit framöver.
Han använde sin sista partiledardebatt väl när han väljer att fråga Jimmie om en annan persons Facebook inlägg, stiligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in