2019-01-29, 22:46
Medlem
Hon måste ha nån kompis på expressens redaktion. Hon matar dem med förundersökningar ifrån kongoneger-stalkers, hemahos reportage och nu har hon läckt identiteten på de påstått kriminella långivarna som ville tala med hennes före detta pojkvän:
https://unv.is/expressen.se/dinapengar/kand-hockeyspelare-lanade-ut-miljoner-till-lowengrips-ex
Men få av de andra tidningarna verkar bryr sig så mycket om galenskaperna längre.
Citera
2019-01-30, 01:31
Medlem
korrekturlacks avatar
Expressen säger i en intervju med lollan att de "gjort egna efterforskningar" att hennes egna kapital i bolagen uppgår till 10 miljoner.

Hon rättar dom och säger att hennes varumärke inklusive alla bolagen har ett värde på en halv miljard.

Jisses. När all bolagsinfo finns att läsa öppet så måste jag säga att hon nog kraftigt övervärderar sitt egna varumärke.

Eller finns det någon som tror att någon högre upp i näringskedjan skulle lämna ett bud på en halv miljard på hennes samlade bolag?

Vem som är god för en halv miljard ställer ens upp i en intervju i express och berättar att man är god för en halv miljard? Frågan var retorisk.
Citera
2019-01-30, 01:57
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Tack "HeroesSilencio" ÄNTLIGEN någon som håller med mig, återigen, TACK.
Blondinbella är och förblir en väldigt opålitlig (ADHDmänniska), tyvärr så har hon barn, stackars dessa två! Hoppas pappan håller ställningarna, när hennes rasar inimellan,
OM hela hennes dröm rasar ihop en dag som ett korthus så hoppas jag verkligen att barnens pappa fångar upp och tar vara på sina barn på heltid och glömmer hela Blondinbelladrömmen.

Det går inte så bra för henne i omröstningen på Bloggbevakning.se:
https://bloggbevakning.se/2019/01/29/fortroendeomrostning-influencer-style/

Leder överlägset i kategoring "Vilken influencer har du MINST förtroende för?"
Citera
2019-01-30, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storskarven
Hon måste ha nån kompis på expressens redaktion. Hon matar dem med förundersökningar ifrån kongoneger-stalkers, hemahos reportage och nu har hon läckt identiteten på de påstått kriminella långivarna som ville tala med hennes före detta pojkvän:
https://unv.is/expressen.se/dinapengar/kand-hockeyspelare-lanade-ut-miljoner-till-lowengrips-ex
Men få av de andra tidningarna verkar bryr sig så mycket om galenskaperna längre.

Hon är ju kompis med Bonnier och Christina Stenbeck. Äger inte Bonnier Expressen? Lagt ut bilder när hon träffade Martina Bonnier i NY och lunchade med Christina Stenbeck.
Citera
2019-01-30, 08:19
Medlem
Någon som ska gå på rättegången idag? Kommer Expressen ha livesändningar?

Jag tycker det är konstigt att män som mordhotar kvinnor, våldtar, skjuter och begår inbrott, där lägger man ner fu och även försätter på fri fot. Här får Isabella en ofredande man häktad, åtalad och rättegång inom 3 veckor. Vill rättsväsendet visa genom att utnyttja en kändis att de jobbar eller?
Citera
2019-01-30, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Vill helst se bildbevis för att hon fått lagfart. I vilket fall lär hon vara högt belånad, förra villan var belånad till 85 %.

https://www.isabellalowengrip.se/2015/10/29/fragor-och-svar-3/

Hon har alltså lån på 22,525,000kr. Nytt pantbrev på 12,425,000kr har tagits ut utöver de befintliga
Citera
2019-01-30, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0vesundberg
Hon har alltså lån på 22,525,000kr. Nytt pantbrev på 12,425,000kr har tagits ut utöver de befintliga
Samma klass som fd pojkvännen alltså. Fallet blir långt.
Citera
2019-01-30, 09:03
Medlem
Varför skulle fallet bli långt? Hon lär ha råd med årlig ränta och amortering på det huset. Ränta lär ligga runt 20000 i månaden innan skatteavdrag. Det som skulle kunna vara ett problem är amorteringen, den bör ligga på 40000 i månaden, sen är frågan om hon slipper ytterligare 1% eller om det räknas som att hon tjänar så mycket så hon inte har lån på mer än 4,5 ggr inkomsten.

Men så fort hon är under 70% belåning så är det ju inga konstigheter
Senast redigerad av Malmopag 2019-01-30 kl. 09:07.
Citera
2019-01-30, 09:27
Medlem
Fy fan för Bloggbevakarna som stjäl saker härifrån utan att ange källan. Sista gången jag lägger upp dokument här. Hon vill bara ha läsare till sin blogg och helt skamlöst stjäl från andra som tagit sig tid till att hämta ut material. Vem är Sigge som påstår att detta är hans och som hon anger som källa. Jag la ut länkarna igår i tråden till åtal och FUP, samma länkar länkar camcam till. Jävla snyltare är camcam.

Nästa gång ska jag nog lägga ut FUP och åtal och lägga in fel dokument så hon gör bort sig.
Citera
2019-01-30, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrekturlack
Expressen säger i en intervju med lollan att de "gjort egna efterforskningar" att hennes egna kapital i bolagen uppgår till 10 miljoner.

Hon rättar dom och säger att hennes varumärke inklusive alla bolagen har ett värde på en halv miljard.

Jisses. När all bolagsinfo finns att läsa öppet så måste jag säga att hon nog kraftigt övervärderar sitt egna varumärke.

Eller finns det någon som tror att någon högre upp i näringskedjan skulle lämna ett bud på en halv miljard på hennes samlade bolag?

Vem som är god för en halv miljard ställer ens upp i en intervju i express och berättar att man är god för en halv miljard? Frågan var retorisk.

Dagens vettigaste. Det är bara wannabees som står och skryter i kvällspress att de är värda en halv miljard. Ingen med de tillgångarna på riktigt skulle göra det. Man kan ställa sig själv frågan: Skulle jag vara beredd att slanta en halv miljard för hennes företagsgrupp?
Citera
2019-01-30, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Fy fan för Bloggbevakarna som stjäl saker härifrån utan att ange källan. Sista gången jag lägger upp dokument här. Hon vill bara ha läsare till sin blogg och helt skamlöst stjäl från andra som tagit sig tid till att hämta ut material. Vem är Sigge som påstår att detta är hans och som hon anger som källa. Jag la ut länkarna igår i tråden till åtal och FUP, samma länkar länkar camcam till. Jävla snyltare är camcam.

Nästa gång ska jag nog lägga ut FUP och åtal och lägga in fel dokument så hon gör bort sig.

"Förundersökning och stämningsansökan till det här inlägget har efterfrågats och efter ett tips från Sigge så hittade jag den på Flashback." skriver hon ju. Räcker inte det?
Citera
2019-01-30, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Du menar väl Bloggbevakning?
Bloggbevakarna finns inte vad jag vet - kanske tänker du på Bloggkommentatorerna som nu lagt ned?
Hur som helst, jag kollade vad som stod på Bloggbevakning.
Sign "Sigge" skrev i en kommentar att åtal och förundersökning finns på nätet/Flashback men det var ingen länkning i Sigges kommentar och han angav inte sig själv som källa. Det var vad hänvisningen gällde.
Bloggbevakning angav sedan dessa två länkar från Flashback och la upp dokumenten. Och tackade "Sigge" för tips och inget annat. Det står inte att "Sigge" är källan till dokumenten.
Men det är väl inte första gången någon länkar vidare från Flashback? Se det som en erkänsla för duktig research från din sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in