Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Fy fan för Bloggbevakarna som stjäl saker härifrån utan att ange källan. Sista gången jag lägger upp dokument här. Hon vill bara ha läsare till sin blogg och helt skamlöst stjäl från andra som tagit sig tid till att hämta ut material. Vem är Sigge som påstår att detta är hans och som hon anger som källa. Jag la ut länkarna igår i tråden till åtal och FUP, samma länkar länkar camcam till. Jävla snyltare är camcam.
Nästa gång ska jag nog lägga ut FUP och åtal och lägga in fel dokument så hon gör bort sig.
Du menar väl Bloggbevakning?
Bloggbevakarna finns inte vad jag vet - kanske tänker du på Bloggkommentatorerna som nu lagt ned?
Hur som helst, jag kollade vad som stod på Bloggbevakning.
Sign "Sigge" skrev i en kommentar att åtal och förundersökning finns på nätet/Flashback men det var ingen länkning i Sigges kommentar och han angav inte sig själv som källa. Det var vad hänvisningen gällde.
Bloggbevakning angav sedan dessa två länkar från Flashback och la upp dokumenten. Och tackade "Sigge" för tips och inget annat. Det står inte att "Sigge" är källan till dokumenten.
Men det är väl inte första gången någon länkar vidare från Flashback? Se det som en erkänsla för duktig research från din sida.