Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Vad är öron-dekorationer? Är det örhängen?
Hon hade ett par på sig varav det ena blev böjt under bilincidenten. De hade också med geocaching att göra, om jag minns rätt.
Är det dessa som är borta?
Hej @RosaMund
Ja min vän , Öron-dekorationer är det samma som Öron-hängen. Obs ! Jag vet att LW hade Öron-hängen i Guld , men jag söker efter två försvunna Geo-cach-öron-dekorationer i Silver som LW omnämner i sina tidigare skrivna dagboks-anteckningar , och som har en mycket speciell samankoppling med något hon kallar för Falkberget.
Obs ! ..... Jag har sett fotografier på det skadade öron-hänget , så det känner jag till sedan tidigare.
Obs ! .... Jag känner också till LW:s speciella Tå-ringar , så kallade spiral-ringar , jag känner också till om hennes' speciella finger-ring som hon bar på vänster handens' ena finger och med olika sten-inlägg. Jag känner till hennes' två olika armbands-ur av typ dam-ur med så kallade splitt-länkar i armbandet. Jag känner även till allt om hennes' tatueringar och även om vem som tatuerade henne , och när i tiden hon blev tatuerad , men det viktigaste för mig just nu , är att på något sätt kunna få vetskap om var någonstans dessa två Geo-cach-öron-dekorationer i Silver finns.
Mvh/ @JokerMannen"
Ps: Jag känner också till att LW var en mycket skicklig gitarr-spelare , och jag har även sett hennes' akustiska gitarrer Ds.