2019-01-27, 08:00
Medlem
Skön läsning på sida 1036 ur fup;

”När städpersonalen skulle städa rummet, visade det sig att det var otroligt rörigt. Bl.a. hade någon bajsat på golvet. Det finns ingen toalett på det rummet utan enbart i korridoren.”

Inget bajspapper påträffades så man får utgå från att någon av dessa stjärnor struntat i att torka sig efter sitt offentliga ”toalettbesök”. 😂
Citera
2019-01-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abiat
Skön läsning på sida 1036 ur fup;

”När städpersonalen skulle städa rummet, visade det sig att det var otroligt rörigt. Bl.a. hade någon bajsat på golvet. Det finns ingen toalett på det rummet utan enbart i korridoren.”

Inget bajspapper påträffades så man får utgå från att någon av dessa stjärnor struntat i att torka sig efter sitt offentliga ”toalettbesök”. 😂

glassigt med vandrarhem
Citera
2019-01-28, 07:42
Medlem
BO verkar inte som det först framstått här vara helt oskyldig men som umgås med Kastra**familjen. Han hade tidigare lurat en på 60 000 och varit stökig på nattklubbar mm och då slutar det så här.

Men man kan undra varför dom inte försökte med någon annan från B-falangen?
Citera
2019-01-28, 11:21
Medlem
Usch. Vilken fup.
Hon nada verkar inte ha alla skruvar på plats. En 16åring, som svarar ingen kommentar när man är anklagad för mord och sedan sitter och flinar och ler när man visar bild på brottsoffret och att denne hade två barn

Tror hon pundat så mkt att hon levt i sin lilla bonnie and clyde värld.

Roligt att polisen försökte förmå henne att säga ngt med att säga: är du och sebastian tillsammans för utredningen visar att han har kontakt med andra tjejer 😂

Hur kom man dem på spåret har jag undrat, var det via bilen man misslyckades bränna❓
Citera
2019-01-28, 11:27
Medlem
Alla sitter åtalade för mord/medhjälp och så är de såklart DOM som ska ha skyddad identitet🤦‍♀️

Hur dum får man vara att man ger the dirty job till dessa ungdomar som inte är kapabla till mord och golat ner dem? Jag menar, man ''anställer'' väl någon som är mer erfaren och känner till spelets regler, golare har inga polare

Men det första elizabeth sade när. Hon greps var, jag viste inte att jag drogs med i en morshärva. Och sedsn kom resten utav historien, utpekande, detaljer. Etc.
Citera
2019-01-28, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Alla sitter åtalade för mord/medhjälp och så är de såklart DOM som ska ha skyddad identitet🤦‍♀️

Hur dum får man vara att man ger the dirty job till dessa ungdomar som inte är kapabla till mord och golat ner dem? Jag menar, man ''anställer'' väl någon som är mer erfaren och känner till spelets regler, golare har inga polare

Men det första elizabeth sade när. Hon greps var, jag viste inte att jag drogs med i en morshärva. Och sedsn kom resten utav historien, utpekande, detaljer. Etc.

Om du har läst den då har du nog bättre uppfattning om varför dem just golade när de insåg att detta var slutet för dem.

De hade blivit hotade och tvingade utav sin bästa vänn som varit tillsammans med sebastia*.

Det säger allting..
Citera
2019-01-28, 12:01
Medlem
http://www.gp.se/nyheter/göteborg/polisrazzia-på-hisingen-gängledare-gripen-för-vapenbrott-1.12765450?noAccess=true&aId=1.12765450

Edd*e tagen på bar och gärning samt hans 2 andra legosoldater.

Vet någon mer vilka som åkt på denna gången?
Citera
2019-01-28, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haltbb22
Om du har läst den då har du nog bättre uppfattning om varför dem just golade när de insåg att detta var slutet för dem.

De hade blivit hotade och tvingade utav sin bästa vänn som varit tillsammans med sebastia*.

Det säger allting..
Jah, jag har läst. Men nej, historien dem utger är att dem blivit tvingade och att dem inte haft nån aning. Men det stämmer jue inte..

EN vän till dem. Vittnar om att elizabeth och alina Ska till gbg, dem ska få pengar för detta, dem ska bara tahand om en väska osv osv. Dessutom beröttar dem. Själva, att dem trodde att ett rån skulle ske och inte ett mord. Eller misshandel utav en pedofil. Oavsett om. Det var ett mord rån eller misshandel, så ställde dem upp på att begå en brottslig handling.

Vänner vittnar
Citera
2019-01-28, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Usch. Vilken fup.
Hon nada verkar inte ha alla skruvar på plats. En 16åring, som svarar ingen kommentar när man är anklagad för mord och sedan sitter och flinar och ler när man visar bild på brottsoffret och att denne hade två barn

Tror hon pundat så mkt att hon levt i sin lilla bonnie and clyde värld.

Roligt att polisen försökte förmå henne att säga ngt med att säga: är du och sebastian tillsammans för utredningen visar att han har kontakt med andra tjejer 😂

Hur kom man dem på spåret har jag undrat, var det via bilen man misslyckades bränna❓

Vart kan man läsa detta? Kan du länka
Citera
2019-01-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haltbb22

Det säger allting..

Efter att ha läst första förhöret tänkte jag som dej men när man läst alla får man en helt annan bild. Läs allt med bägge brudarna innan du skriver något istället för att göra samma misstag som mej.
Citera
2019-01-28, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sannanilsson1
Vart kan man läsa detta? Kan du länka

I förhören med henne. Sjukt att 16 åriga brudar vet exakt hur man ska hantera förhör.
Citera
2019-01-28, 19:46
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
I förhören med henne. Sjukt att 16 åriga brudar vet exakt hur man ska hantera förhör.

Har försökt hitta men måste fråga dig här. Vilken sida av alla 1121 sidor börjar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in