Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Dörren kan mycket väl ha stått öppen/på glänt, ingen har påstått något annat. Men tänk på att det du läser i Aftonbladet inte nödvändigtvis måste vara "den egentliga sanningen".
I hemmet fanns hennes personliga tillhörigheter kvar och dörren var öppen, enligt uppgifter till Aftonbladet.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/oRQ9m7
Hej @Draifos.
jag börjar bli otroligt trött på vissa medlemmars fantasier och önskedrömmar om att just en bestämd person till punkt och pricka sagt , bara måste vara den absolut och rätta Gärningsmannen , detta utan , att de därvid tager hänsyn till , att det faktiskt finns omständigheter som pekar åt flera håll.
Jag bryr mig föga om vad dessa olika tidningar framför , dom kan söka sin ära och berömmelse samt ekonomisk vinning utan mig som intresserad person.
Obs ! .... som jag tidigare har låtit påpeka , så råder det fortfarande strikt förundersöknings-sekretess , och med anledning av detta , kan jag inte ! dela med mig av vissa uppgifter som jag har kännedom om , och du är klok nog att förstå varför.
Jag vet ! att ytterdörren till kvinnans' bostadsrätt stod på GLÄNT , det vill säga , att ytterdörren till bostadsrätten var stående i ett så kallat GLÄNT-LÄGE då annan person upptäckte detta och sedan berättade detta för en annan person och även därtill sagt , för Polisen.
Jag håller mig enbart till fakta , och undviker allt så kallat tidnings-skriveri , efter som man aldrig kan vara , eller bli fullständigt övertygad om vad som är sanning och vad som är osanning.
Jag vet att hennes' tillhörigheter fanns på plats inuti bostadsrätten , och även var dessa stod och låg placerade. Jag vet även till antalet , hur många födelsedags-pakets-presenter som fanns inuti bostadsrätten , och hur pappers-inslagningen var gjord tillika snören och namn-klister-lappar , och jag känner till betydligt mer om detta mordfallet och jag tänker styra mig efter det jag vet och känner till , och detta utan att taga hjälp av tidningarna.
Mvh/ "JokerMannen"