Citat:
Ursprungligen postat av
torrskarn
ÄLSKAR SPELPAUS!
Stängde av mig ju för ca 2 veckor sen och har inte ens tänkt på spel sen dess, det är som när man förlorade sina pengar och hade inget att spela för samma känsla fast nu kan man inte spela när lönen kommer.
Jag har 0 koll på matcher från fotboll, tennis, hockey och basket. Det är skönt för när jag spela kunde jag ALLA resultat för var så inne i det. Vet inte ens vem som har match blabla så jävla skönt. Man tränar, kollar film/serier. Gladare person helt enkelt.
Skillnaden nu är jag har mått såhär när jag inte har spelat efter ett tag men hjulet snurrar igen till dåliga när man lägger i pengar men nu kommer det inte bli så. FAN ATT DETTA INTE KOM TIDIGARE...
Aja bättre sent än aldrig! Känns som kommer släppa spel livet helt bakom mig och flashback som får mig att tänka på min tid som spelberoende.
Hoppas ni alla är starka och fortsätter stänga er för GLÖM EJ börjar ni igen så är ALLT i onödan för alla dina sparade pengar kommer gå åt oavsett om det är 400k 1 miljon osv det går JÄVLIGT FORT. Så spela ALDRIG MER!
Har inte heller numera lika bra koll på fotbollsmatcherna och jag lovar att det är extremt ovanligt för mig. Kollar inte live även om det händer någon enstaka gång utan det blir mest highlights. Fan förut planerade jag hela mitt liv kring fotbollsmatcherna, helt sjukt så mycket jag har missat. Aja, spelfri i 2 månader nu och jag har fått ett helt annat perspektiv på fotbollen, livet och allt.
Idag går jag in i en ny termin på högskolan där jag känner att jag kan ge allt, riktigt skönt för en gångs skull!
Stängde också av mig 3 månader först men försökte ändra till 12 månader, det gick dock inte då en spärr tydligen inte går att förlänga. Aja, är inte direkt orolig ändå det är bara att förlänga spärren 1/4 torrskarn!