Citat:
Ursprungligen postat av
AmandaLisandra
Men du har inte varit psykiskt misshandlad och nerbruten. Folk tror att man som oskyldig inte kan erkänna mord heller. Verklighet säger motsatsen. Jag skulle knäcka dig i ett förhör på 24h.
Ma o Pa har delad vårdnad. Inget missbruk.
Nu vill inte jag gå in på mitt privatliv men är tyvärr väldigt medveten om hur förhållande med psykisk och fysisk misshandel fungerar. Även falska erkännanden.
Jag anser ändå att deras förhållande var tämligen kortvarigt. Hennes beteende även innan hon träffade honom tycker jag påvisar att hon kanske är självupptagen? Jag känner inte henne men jag kan säga att hade jag träffat en man som började bete sig illa mot mitt barn hade jag dumpat svinet direkt. Jag talar inte bara om blåmärkena på S*gge här utan hans beteende mot en 3 åring! Trycka ner, bestraffa, stänga in, bestraffa henne när hon vill trösta sonen osv. Jag hade blivit vansinnig.
Som jag uppfattade satt hon dessutom kvar när hon färgade håret och gick sedan ner i källaren efter att hon hörde att hennes lilla son började gråta på ovanvåningen när han skulle natta honom. Och att sedan hitta sin son blåslagen på morgonen - sminka honom och köra iväg honom till dagis. För mig är det otroligt tydligt bristande i föräldraskap.