2019-01-22, 23:27
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Har hon varit gift med en jugge eller? För hon ser 100 % svensk ut.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155756967869638&set=pb.597574637. -2207520000.1548195881.&type=3&theater

Jag tror att hon är en jugge, faktiskt.
Citera
Medlem
jimichs avatar
Lite komiskt hur en person kan vara så påverkad att de inte kan förhöras, men klarar att sno ett barn och gå en mil utan att någon anar att något är fel?

Hon måste ju vinglat som fan?

(Och vad fan tänkte mannnen i det husets trädgård hon var inne och yrade runt i? Det är väl självklart att man agerar om man ser någon gå runt i ens trädgård?)
Citera
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Förmodligen påverkad då om hon inte märkt att det var en unge i den. Därmed är det också troligt att hon gått hela vägen ner till COOP för att inte avslöja sig på en buss eller har hon upptäckt att det börjat skrika och bestämt sig för att "lämna av" vid ett ställe där det finns folk. Bäst att kolla att barnet inte fått en "bedövningsspruta" eller annat för att sluta skrika.

Hon kände sig nog jagad av helikoptern och därför gick hon så långt som till Coop Bäckebol.
Men upphittaren såg inte henne i närheten och kan inte bekräfta någon koppling men det kommer nog fram vid fingeravtryck skontroll
Citera
2019-01-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donadoni
Hennes bror delar efternamn och hennes mor är svensk så pappan är/var jugge
Hittade en bild på hennes serbiske (antagligen) far på fejjan. Tyckte bara hon såg väldigt svensk ut. Inte för att det spelar nån roll egentligen.
Citera
2019-01-22, 23:31
Medlem
Zloths avatar
Hennes pojkvän:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10157463546804638&set=pb.597574637. -2207520000.1548196167.&type=3&theater

Vad i helvete har hänt?????? Hon har ju för i helvete barn.

Hur blev hon tillsammans med honom???
Citera
2019-01-22, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimich
Kan man fråga hur du ( och många ) kan vara så säkra på att hon tar droger?

Det kan jag inte vara säker på, fann det dock hyfsat sannolikt med tanke på tidigare domar. Jag är inte heller säker på att hon har biologiska barn eller att hon isf fall förlorat dem, men tänker att det är troligt med tanke på att hon lägger upp gamla bilder på sig + barn.

Kort sagt - jag har ingen aning och tror inget. Jag ville bara säga att jag inte finner det uteslutet att kvinnan här faktiskt fick för sig att ta barnet. Även utan drogproblematik har det hänt att kvinnor får nån slags "måste-ha-barn-psykos". (Och då menar jag inte som i att bara så förtvivlat längta efter barn, utan mer ovanliga och udda fall.)

P. S. Hehe, hade lyckats glömma att det där med drogpåverkan till och med var fastställt i och med Polisens rapportering... Nåja, jag svarade pliktskyldigast på din fråga iaf.
Senast redigerad av pruppmupp 2019-01-22 kl. 23:36. Anledning: Glömde...
Citera
2019-01-22, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Hittade en bild på hennes serbiske (antagligen) far på fejjan. Tyckte bara hon såg väldigt svensk ut. Inte för att det spelar nån roll egentligen.

Hon är en blandras. Ej renrasig.
Citera
2019-01-22, 23:34
Medlem
SvenAbdis avatar
Han är Chef på Livets Hårda skola. Case closed.
Citera
2019-01-22, 23:36
Medlem
dialektikers avatar
Det här med att ställa barnvagnen utanför förskolan, då barnet sover, är väl inget märkligt alls? Det känns ju som en trygg plats att ställa ett barn bland alla andra barnvagnar. Det finns ju "utedagis" där ungarna JÄMT sover ute i sina vagnar,
där förskolorna kräver att föräldrarna har med sig barnvagn så barnen kan sova ute De här jävla urochskur-dagisen har fått kritik för att de låtit ungarna sova ute i 30 minusgrader.

Det finns många som låter sina barn sova ute hemma.
Men de varnade ju nyligen för det, då något barn hade blivit riven av en råtta https://www.expressen.se/nyheter/noah-attackerades-av-ratta-i-barnvagnen/

Det händer att djur attackerar barn som sover ute, så de kommer upp varningar om det då och då.

Men att låta barnet få ligga kvar och sova i vagnen medan man hämtar storasyskonet inne på förskolan är otroligt vanligt att föräldrar gör.
Citera
2019-01-22, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pruppmupp
Det kan jag inte vara säker på, fann det dock hyfsat sannolikt med tanke på tidigare domar. Jag är inte heller säker på att hon har biologiska barn eller att hon isf fall förlorat dem, men tänker att det är troligt med tanke på att hon lägger upp gamla bilder på sig + barn.

Kort sagt - jag har ingen aning och tror inget. Jag ville bara säga att jag inte finner det uteslutet att kvinnan här faktiskt fick för sig att ta barnet. Även utan drogproblematik har det hänt att kvinnor får nån slags "måste-ha-barn-psykos". (Och då menar jag inte som i att bara så förtvivlat längta efter barn, utan mer ovanliga och udda fall.)

Jag tycker att man på hennes senaste FB-bilder med pojkvännen kan se att hon tar något centralstimulantia. Det tycks ha gått utför fort.
Citera
2019-01-22, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
Hon var inte ett dugg våldsam vid gripandet för polisomhändertagandet och bebisen var helt oskadd när barnet hittades.

Vad fan är problemet?

Kidnappning?
Citera
2019-01-22, 23:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boosheid
Om det är hon, vem är han Bilel graba som hon har ett förhållande med?

Han förekommer på Lexbase ser jag. Tänker dock inte punga ut pengar för att ta reda på vad.

No idea.

https://www.ratsit.se/19791018-*lexandra_*osiljka_*ohansson_Grabo/eo_IZSVPqbef77WXoRb3U61ezrGa2i7usJwW2bjiWwg

*A
*B
*J

39 år som enligt ab ska vara åldern på mgm.. Men kan någon bekräfta om vi är rätt ute?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in