2019-01-22, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Denna FUP och dom vill jag läsa!! Tror ni det räcker om jag skickar Mail till den tingsrätten och beskriver ärendet?

Förundersökning, varsågod:

https://minfil.com/Q0Sdr6r2b9/O_stersunds_TR_B_2022-17_Aktbil_9_pdf
Citera
2019-01-22, 12:59
Medlem
Jävla mongoapor
Som S*gge ser ut. Blåslagen i hela ansiktet!!!!! Hur fan kunde mamman ignorera detta? Och sminka?? Sånt här gör mig så arg. Trodde han skulle ha ett blått öra och max ett blåmärke i ansiktet men vafan...Hans öron är inte rensade på ett tag heller ser det ut som. Äckliga fega kräk som misshandlar barn
Citera
2019-01-22, 13:32
Medlem
Oh-be-wans avatar
Hade väntat på svinet efter hans vistelse i finkan.
Citera
2019-01-22, 13:55
Medlem
Har letat efter råttorna på fb men inte hittat dem. Finns dem där?

Är inne på förhören med mamman nu. Har hon kvar barnen? Var det missbruk inblandat? Har hon fått gå någon kurs i hur man är en normal mamma?

Hade jag misstänkt att någon ens petade på mitt barn i ilska hade det tagit hus i helvete.
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2019-01-22 kl. 14:10.
Citera
2019-01-22, 14:00
Medlem
På sätt och vis hoppas jag att barnets far fixar till straffet på kräken men samtidigt behövs han i pojkens liv.
Citera
2019-01-22, 15:05
Medlem
[Wizard]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Person.Persson
På sätt och vis hoppas jag att barnets far fixar till straffet på kräken men samtidigt behövs han i pojkens liv.
Man får väl hoppas någon annan gör det, annars hamnar pojken hon sin mamma likförbannat när pappa är inlåst...

Jävla äckel att sminka sitt barn för att dölja en misshandel?! Hon skulle ha tagit barnet därifrån som enda acceptabla åtgärd... suck.
Citera
2019-01-22, 15:09
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Wizard]
Man får väl hoppas någon annan gör det, annars hamnar pojken hon sin mamma likförbannat när pappa är inlåst...

Jävla äckel att sminka sitt barn för att dölja en misshandel?! Hon skulle ha tagit barnet därifrån som enda acceptabla åtgärd... suck.

Helt störd kvinna. Hon säger själv i domen att hon just då värderade relationen till Marcus (barnmisshandlaren) högre än sina barn.

Spyfärdig man blir.

Och han Marcus sen då, som har en sexmånaders bebis med sin fd sambo. Fan, de verkar samtliga ha skaffat barn helt utan eftertanke. Jävla idioter hela bunten (förutom möjligen den biologiska pappan, men man måste faktiskt hålla emot honom att han valde att skaffa två barn med Gabriella).
Citera
2019-01-22, 15:10
Medlem
Är det hon som heter G*briella S*lin när man söker på henne på fb? Blond, långt hår, stora bröst och retuscherade bilder?

Vet inte om jag hittat styvpappa. Är han tatuerad?
Citera
2019-01-22, 15:26
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Är det hon som heter G*briella S*lin när man söker på henne på fb? Blond, långt hår, stora bröst och retuscherade bilder?

Vet inte om jag hittat styvpappa. Är han tatuerad?

Det är nog hon ja, en bit längre ner har hon delat inlägg om mordet på Nella och någon har nyligen kommentera att hon bör vara sista som pekar finger i tanke på att hon försökt dölja sonens misshandel med smink.
Citera
2019-01-22, 15:56
Medlem
Fan jag mår illa, stackars lilla oskyldiga försvarslösa barn.
Jag ser blicken i hans små sorgsna ögon när han ligger där, nedkastad på golvet av ett sjukt jävla as.
Helvetes jävla efterblivna sjuka världjävel vi lever i!

Hur kan straffsatsen vara så låg?
Så fort det handlar om barn borde straffet tiodubblas, minst.
Upp med båda asen på en påle mitt på torget i Östersund för allmän bespottning eller valfrit föremål.
(Nej jag brukar inte förespråka allmän mob med ibland så är det nästan försvarbart)
Citera
2019-01-22, 16:32
Medlem
Citat:
Har letat efter råttorna på fb men inte hittat dem. Finns dem där?

Är inne på förhören med mamman nu. Har hon kvar barnen? Var det missbruk inblandat? Har hon fått gå någon kurs i hur man är en normal mamma?

Hade jag misstänkt att någon ens petade på mitt barn i ilska hade det tagit hus i helvete.

"mackan788" på instagram, han har tagit bort sin facebook. Jag har följt han länge på insta så vet inte om han är privat eller inte.
Citera
2019-01-22, 18:58
Medlem
Farfarsfars avatar
Namn och historik på mannen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in