Citat:
Ursprungligen postat av
SuicideByCop
Har funderingar på att -eventuellt- köpa hem & kliva på Deca, går på testo E just nu (only). Jag är rätt mån om mitt hår och kör därför Finasterid (1.25mg varje dag) men av vad jag har läst så finner jag ibland väldigt olika svar på huruvida man skall undvika eller ska korsa Deca med Finasterid då detta enligt flera källor ska - de tillsammans- förvärra/påskynda ett eventuellt håravfall ännu mera? Är det verkligen så eller hur ska man tänka?
Tack för svar & hjälp / råd!
Eller en annan tanke är att istället rent av skita i tanken på att koppla på Deca utan istället koppla på EQ men återigen så undrar jag då samma sak ~ hur samspelar i så fall EQ med finasteridet? Vore detta ännu mer safe eller ett bättre alternativ till Decan?
Allt gott
”As for EQ and Finasteride.
Boldenone (Equipoise) - After the Primo, Anavar and Deca this is probably one of the safest for your hair. Although it undergoes 5-alpha-reduction, its affinity for this enzyme is minimal, so there is very little conversion. Moreover, its 5-alpha-reduced form is not as androgenic as DHT. Because EQ undergoes this reduction, Finasteride should also be useful in combination with this steroid .
Although propecia will be effective in a Test/EQ/Finasteride cycle, unless I am missing something here, a Test/Deca/Finasteride would be safer cycle for hairline and will promote good muscle growth.”