2019-01-18, 00:17
Medlem
AndersEklunds avatar
Funkar det att köra 75mg/ml flytande winstrol, varannan dag eller måste jag ta varje dag? Första gången jag kör winstrol så tänkte kolla med er här inne.
Citera
2019-01-18, 09:47
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Funkar det att köra 75mg/ml flytande winstrol, varannan dag eller måste jag ta varje dag? Första gången jag kör winstrol så tänkte kolla med er här inne.
De flesta rekommenderar varje dag. Halveringstiden ligger på 24h. En del kör dock varannan dag.
Citera
2019-01-19, 11:15
Medlem
Hej, snabb fråga.

Vad betyder "pip"? Eller "pipfritt"? Har läst det uttrycket här på Flashback ganska ofta, men verkar inte hitta betydelsen.
Citera
2019-01-19, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haraldhardrada
Hej, snabb fråga.

Vad betyder "pip"? Eller "pipfritt"? Har läst det uttrycket här på Flashback ganska ofta, men verkar inte hitta betydelsen.

Post injection pain.

Man får ibland ont vid injectionsstället och detta beror på föroreningar i preppet.
Citera
2019-01-19, 19:25
Medlem
AndersEklunds avatar
Jag har kört 250mg/ml testo E var 5e dag i 40 dagar nu. Har nu skaffat 20 winstrol 75mg/ml ampuller som jag tänkte ta varannan dag samt höja testo dosen till 375mg/ml e5d och även 30 mg dbollar per dag.

Vad säger ni om det?
Citera
2019-01-20, 11:11
Medlem
SuicideByCops avatar
Har funderingar på att -eventuellt- köpa hem & kliva på Deca, går på testo E just nu (only). Jag är rätt mån om mitt hår och kör därför Finasterid (1.25mg varje dag) men av vad jag har läst så finner jag ibland väldigt olika svar på huruvida man skall undvika eller ska korsa Deca med Finasterid då detta enligt flera källor ska - de tillsammans- förvärra/påskynda ett eventuellt håravfall ännu mera? Är det verkligen så eller hur ska man tänka?

Tack för svar & hjälp / råd!
Citera
2019-01-20, 12:13
Medlem
SuicideByCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideByCop
Har funderingar på att -eventuellt- köpa hem & kliva på Deca, går på testo E just nu (only). Jag är rätt mån om mitt hår och kör därför Finasterid (1.25mg varje dag) men av vad jag har läst så finner jag ibland väldigt olika svar på huruvida man skall undvika eller ska korsa Deca med Finasterid då detta enligt flera källor ska - de tillsammans- förvärra/påskynda ett eventuellt håravfall ännu mera? Är det verkligen så eller hur ska man tänka?

Tack för svar & hjälp / råd!

Eller en annan tanke är att istället rent av skita i tanken på att koppla på Deca utan istället koppla på EQ men återigen så undrar jag då samma sak ~ hur samspelar i så fall EQ med finasteridet? Vore detta ännu mer safe eller ett bättre alternativ till Decan?

Allt gott

”As for EQ and Finasteride.
Boldenone (Equipoise) - After the Primo, Anavar and Deca this is probably one of the safest for your hair. Although it undergoes 5-alpha-reduction, its affinity for this enzyme is minimal, so there is very little conversion. Moreover, its 5-alpha-reduced form is not as androgenic as DHT. Because EQ undergoes this reduction, Finasteride should also be useful in combination with this steroid .

Although propecia will be effective in a Test/EQ/Finasteride cycle, unless I am missing something here, a Test/Deca/Finasteride would be safer cycle for hairline and will promote good muscle growth.”
Citera
2019-01-21, 01:23
Medlem
Dboll kur - vad vore en lämplig dosering för en som är 180cm och väger 86kg?
Citera
2019-01-21, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprarocks35
Dboll kur - vad vore en lämplig dosering för en som är 180cm och väger 86kg?

Notera att susta 250mg tas e3d I 12 veckor
Citera
2019-01-21, 01:25
Medlem
Loafees avatar
Sök på "blast under kur" eller liknande fraser som innehåller nyckelordet "blast."
Citera
2019-01-21, 05:43
Medlem
Doping för tjej

Jag undrar om Anavar är rätt att ta i mitt fall.
Tränar 5-6 dgr i v styrketräning. Vill bygga muskler men inte lägga på mig allt för mycket fett under tiden.
Kosten består av kött, kyckling, fisk, kvarg, inga kolhydrater just nu.
Vilka biverkningar har anavar på tjejer. Läst en hel del men önskar höra fr er.
Citera
2019-01-21, 09:51
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandSlate
Okej, tack för svaret! Vad ska jag säga då? Att jag injecerat vitamin B12? Tänker om man kan åka dit för något eller om dom gör några tester?
Det är rött och svullet, lite hårdhet i lägre delen av vadmuskeln och hela foten är svullen. Där jag injecerade känns det helt okej och inre vadhuvudet där jag INTE injercerade är det helt vanligt.
Men det låter ju troligen som att det du beskriver har hänt. Kör på Osaka Hormones från swedstore och det verkar vara OK grejer baserat på vad jag läst. Injercerade idag i vänster ben, utsida quad och där märks det inte ens att jag injecerat.
Har inte haft någon feber eller känt mig hängig så antar att det är OK än så länge. Tänker jag rätt då?

Hur gick det med vaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in